Wie kent Klussen en Onderhoudsbedrijf Robro uit Beneden-Leeuwen?
Wie heeft er ervaring met dit bedrijf?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie kent Klussenbedrijf ROBRO uit Beneden-Leeuwen?
-
Re: Wie kent Klussenbedrijf ROBRO uit Beneden-Leeuwen?
Hallo
Robro heeft bij mij een keuken verbouwd en op het laatst ook nog een grote ren in de tuin.
Ben wel tevreden over hem ondanks dat de bouw van de ren in tijd aardig uitgelopen was
groet
Henk
Robro heeft bij mij een keuken verbouwd en op het laatst ook nog een grote ren in de tuin.
Ben wel tevreden over hem ondanks dat de bouw van de ren in tijd aardig uitgelopen was

groet
Henk
Bij mij heeft Robro prutswerk geleverd. Een muurtje slecht gestuct, werk niet afgemaakt volgens afspraak, en toch een flinke rekening gestuurd.
ROBRO is volgens mij aangesloten bij het VLOK en daar kun je terecht met je klacht.
Vrienden van kennissen van ons in Utrecht hebben ook ooit iets te maken gehad met een bedrijf genaamd robero.(zoiets) Ik weet niet of het hetzelfde is. Maar die mensen zijn flink het schip ingegaan met dat klussenbedrijf. Er loopt nu een klacht tegen dat bedrijf. Het gaat om een flink bedrag.
Dat hoor je wel vaker met die klussenbedrijven. Mijn tip is dan ook kijk uit met klussenbedrijven.
Vraag altijd wat hun vorige opdrachten zijn geweest en informeer daarna.
fink
Dat hoor je wel vaker met die klussenbedrijven. Mijn tip is dan ook kijk uit met klussenbedrijven.
Vraag altijd wat hun vorige opdrachten zijn geweest en informeer daarna.
fink
-
Makelijk om binnen een forum mensen zwart te maken en reacties te krijgen van iemand die het gezien heeft van iemand die het gehoord heeft..De starter van dit forum kan ik ook een boekje over opendoen dus graag reactie