LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Actie senseo sarista
-
Actie senseo sarista
Een grandioze actie van Senseo Sarista;
€ 50,00 retour; helaas alleen voor apparaten gekocht in de actieperiode; 29-11-2012 t/m 26-01-2013.
Heb je nu toevallig onregelmatige diensten zoals verpleging, bewaking, politie brandweer e.d. en heb je dit toch al stervens dure apparaat al reeds aangeschaft voor de Sinterklaas ( eindelijk een keer overdag tijd om boodschappen te doen ); helaas; geen korting!!
Goede actie of demotivatie voor onregelmatige werkers, of snelle beslissers??
Hans Reurich; Etten Leur
€ 50,00 retour; helaas alleen voor apparaten gekocht in de actieperiode; 29-11-2012 t/m 26-01-2013.
Heb je nu toevallig onregelmatige diensten zoals verpleging, bewaking, politie brandweer e.d. en heb je dit toch al stervens dure apparaat al reeds aangeschaft voor de Sinterklaas ( eindelijk een keer overdag tijd om boodschappen te doen ); helaas; geen korting!!
Goede actie of demotivatie voor onregelmatige werkers, of snelle beslissers??
Hans Reurich; Etten Leur
-
Re: Actie senseo sarista
Zeker; webshops zijn in sommige gevallen een welkom alternatief; blijft overeind dat de actie van senseo sarista niet echt consumentvriendelijk is voor de snelle beslisser en de onregelmatig werker. Overigens webshops bezorgen overdag en in het begin van de avond; precies de tijd dat de nachtwerker ligt te slapen, vaak met de bel eruit om de slaap enigszins te bewaken.
-
De bel erin zou geen probleem zijn en wat minder slapen ook; bedenk dat niet iedereen in een stille buurt woont, maar ook velen in appartementencomplexen met een bellenbord. Daarbij genomen dat de bezorger nooit aan kan geven dat ze op dat en dat tijdstip aan uw deur komen.
Niet voor iedereen is een webwinkel altijd een goed alternatief, afgezien van het feit dat ik nu na een bezoek aan diverse webwinkels de sarista nog niet voordeliger ben tegengekomen!!
Niet voor iedereen is een webwinkel altijd een goed alternatief, afgezien van het feit dat ik nu na een bezoek aan diverse webwinkels de sarista nog niet voordeliger ben tegengekomen!!
Alle geld-retour acties hebben een begin-en einddatum. Dat jij het apparaat dan niet in de actieperiode koopt kan Senseo toch niks aan doen.
Vind de actieperiode trouwens behoorlijk lang.
Vind de actieperiode trouwens behoorlijk lang.
-
U heeft misschien ook wel gelijk en loop ik wat zuur te zeuren.
Het hele verhaal is hopelijk wat begrijpelijker.
De sarista is het sinterklaasgeschenk van mijn zoon en schoondochter; beiden werkzaam in de beveiliging met voornamelijk nachtdiensten en late diensten. Ze zijn 2 dagen in de maand samen de hele dag vrij. Wanneer ga je dan sinterklaas inkopen doen.......
In het verleden hebben ze bij de introductie van de senseo koffiezetapparaten dagen lopen zoeken; kregen overal te horen; uitverkocht. Dit wilden ze niet opnieuw meemaken, zonde van de tijd en energie, dus vrije dag; aanschaffen.
Zuur is dan dat er met een nieuw duur apparaat een actie komt en je hebt dit al aangeschaft omdat je niet mis wil grijpen en ook niet de tijd hebt op een later tijdstip, waardoor je wel gebruik kan maken van die actie.
Misschien helaas pindakaas.
Misschien verlengt Douwe Egberts de actie; ik denk dat er meer mensen zijn in dezelfde omstandigheden die nu flink zitten te balen; € 50,00 is een hoop geld!
De sarista is het sinterklaasgeschenk van mijn zoon en schoondochter; beiden werkzaam in de beveiliging met voornamelijk nachtdiensten en late diensten. Ze zijn 2 dagen in de maand samen de hele dag vrij. Wanneer ga je dan sinterklaas inkopen doen.......
In het verleden hebben ze bij de introductie van de senseo koffiezetapparaten dagen lopen zoeken; kregen overal te horen; uitverkocht. Dit wilden ze niet opnieuw meemaken, zonde van de tijd en energie, dus vrije dag; aanschaffen.
Zuur is dan dat er met een nieuw duur apparaat een actie komt en je hebt dit al aangeschaft omdat je niet mis wil grijpen en ook niet de tijd hebt op een later tijdstip, waardoor je wel gebruik kan maken van die actie.
Misschien verlengt Douwe Egberts de actie; ik denk dat er meer mensen zijn in dezelfde omstandigheden die nu flink zitten te balen; € 50,00 is een hoop geld!
Is vervelend voor u maar elke aktie heeft nu eenmaal
een begin en einddatum daar kan u niets aan veranderen.
een begin en einddatum daar kan u niets aan veranderen.
Hoezo helaas? Zijn andere data beter?Hans Reurich schreef:Een grandioze actie van Senseo Sarista;
Ik begrijp de link niet helemaal; kortingsacties zijn er voor iedereen, óók voor mensen met onregelmatige diensten.Heb je nu toevallig onregelmatige diensten zoals verpleging, bewaking, politie brandweer e.d. en heb je dit toch al stervens dure apparaat al reeds aangeschaft voor de Sinterklaas ( eindelijk een keer overdag tijd om boodschappen te doen ); helaas; geen korting!!
Uitstekende actie. Niks mis mee. Bij elke actie, cash-back, korting of promotie zijn wel eens mensen te vroeg of te laat - géén reden om zo'n actie dan maar weg te zetten als demotiverend of slecht.Goede actie of demotivatie voor onregelmatige werkers, of snelle beslissers??
U treft ook géén blaam, zulke dingen kan je nooit van te voren weten of het nu om een auto gaat of een koffiezetapparaat en ik kan me goed voorstellen dat u er van baalt maar dat is nog géén reden om op een consumentenforum over zoiets te klagen.
-
Ik baalde meer toen ik net mijn tv gekocht had en drie dg later had safurn of mm btw vrij!!!! Dat had me honderden euro,s gescheeld..ja vond het niet leuk,maar is nu eenmaal zo...heb altijd van die akties ,went
Ik snap echt niet wat de onregelmatige diensten er mee te maken hebben? Ik neem aan dat ze niet 7 dagen per week werken? En zijn er echt 2 mensen voor nodig om het te gaan kopen?
Ze hadden toch gewoon op hun wekelijkse vrije dag dat apparaat kunnen kopen. De actieperiode is bijna 2 maanden lang! dat is langer dan de meeste acties.
Ja het is zuur als je iets net voor een actie koopt maar dat is gewoon pech hebben.
Ze hadden toch gewoon op hun wekelijkse vrije dag dat apparaat kunnen kopen. De actieperiode is bijna 2 maanden lang! dat is langer dan de meeste acties.
Ja het is zuur als je iets net voor een actie koopt maar dat is gewoon pech hebben.
Het hele stuk over onregelmatige diensten en samen vrij zijn doet helemaal niet ter zake voor dit topic.
ze hebben het gewoon gekocht. ze hadden er toen blijkbaar het geld voor, of het nu dan 50 euro cash-back is of niet doet er toch helemaal niet toe? als je alles van te voren zou weten was iedereen miljonair.
ze hebben het gewoon gekocht. ze hadden er toen blijkbaar het geld voor, of het nu dan 50 euro cash-back is of niet doet er toch helemaal niet toe? als je alles van te voren zou weten was iedereen miljonair.
Was misschien (hoeft natuurlijk nooit) nog beter geweest voor het kopen eerst even wat klachten over dit nieuwe apparaat te lezen alvorens aanschaf: zelfs €50,00 minder betalen kan misschien niet opwegen tegen de toch wel behoorlijke kosten van verbruik van de koffie zelf, zie:Hans Reurich schreef:U heeft misschien ook wel gelijk en loop ik wat zuur te zeuren.
http://www.coffease.nl/nl/blog/de-sense ... -het-kopen
-
Ik hou het wel bij mijn nespresso dan
Beetje tegengas :
http://www.gadgetgear.nl/2012/09/hoe-ne ... ista-test/
Ben het overigens wel met ze eens dat je voor niet zoveel geld meer een Saeco volautomaat hebt waarin je je eigen bonen kunt kiezen.
http://www.gadgetgear.nl/2012/09/hoe-ne ... ista-test/
Ben het overigens wel met ze eens dat je voor niet zoveel geld meer een Saeco volautomaat hebt waarin je je eigen bonen kunt kiezen.
Laatst gewijzigd door bprosman op 02 dec 2012 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kunt ook vaak een bestelling op een ander adres laten bezorgen. Als je dat even afstemt kan jij lekker doorpitten.