goedemiddag
ik stuur dit bericht in met de hoop dat zich meerdere mensen melden met hetzelvde probleem
Goedemiddag 8 november heb ik me aangemeld voor de promotie van de LG q6 telefoon na aanschaf van lg tv. deze promotie loopt via lg. na anderhalve week heb ik gebeld of alles goed binnen was. dit werd bevestigd, alsook werd mij 17 november een mail gestuurd dat de aanvraag goedgekeurd en spoedig!!! opgestuurd werd. de tweede week van december weer gebeld nog nx ontvangen. er werd mij verteld dat de telf niet apart opgestuurd werden per aanvraag maar allemaal tegelijk de deur uitgingen. laatste week van december weer gebeld, toen werd mij op niet fatsoenlijke manier te kennen gegeven dat het tot 8 weken kon duren vanaf goedkeuring, dat was in mijn geval 10 november en dat ik maar geduld moest hebben,,let wel op de mail van 17 november dat ik spoedig de promotie zou ontvangen,,wat heet geduld?? de eerste week van januari weer gebeld,,de 8 weken waren om. toen werd mij zeer geiriteerd te kennen gegeven dat de tlf niet op voorraad waren??? en dat ik maar geduld moest hebben...de manier waar op dit mijn met een verveeld en geiriteerd toontje mede werd gedeeld was beneden alle pijl! een week later op 9 januari krijg ik weer een mail dat de aanvraag goedgekeurd was en binnen 8 weken verstuurd werd PARDON??? weer gebeld die dinsdag en ik met de zelfde geiriteerde toon te horen kreeg dat dit een foutje was deze mail en dat er in had moeten staan dat de telefoons deze week nog verstuurd werden. ok nou haleluja! maar nu is het donderdag en de mail van de verzend afdeling bleef uit dus...weer gebeld weer al mn gegevens doorgegeven waarna mij verteld werd ja mevr de telefoons zullen volgende week ergens verstuurd worden PARDON?? nou ik heb al veel mee gemaakt maar dit slaat alles. je word eerst tijden aan het lijntje gehouden met allerlei uitvluchten en als die op zijn...dan gaan we maar liegen,ook de manier en de bewoording waarop dit waarschijnlijk callcenter met zeer jeugdige on geintresseerde en ontfatsoenlijke personen met consumenten omgaan is werkelijk beneden pijl! ik hoop dat u hier iets mee gaat doen want de frustratie is ondertussen heel hoog hierdoor! nogmaals verzoek ik om onderhand mijn telefoon op te sturen waar ik al al die tijd op moet wachten.de televisie moest meteen afgerekend worden daar mocht ik ook niet onderhand 3 maanden over doen! en ga de mensen niet een mail sturen dat je spoedig iets gaat ontvangen wat vervolgens totaal niet gebeurd!
Laatste update 25 januari….nog steeds niks dus!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gratis LGQ6-telefoon bij televisie, maar telefoon komt niet
Gratis LGQ6-telefoon bij televisie, maar telefoon komt niet
Laatst gewijzigd door jop23 op 25 jan 2018 17:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Gratis LGQ6-telefoon bij televisie, maar telefoon komt niet
De tekst had ruim korter gekund: "Gratis" telefoon na 3 maanden nog niet geleverd.jop23 schreef:goedemiddag
ik stuur dit bericht in met de hoop dat zich meerdere mensen melden met hetzelvde probleem
Goedemiddag 8 november heb ik me aangemeld voor de promotie van de q6 telefoon na anderhalve week heb ik gebeld of alles goed binnen was. dit werd bevestigd, alsook werd mij 17 november een mail gestuurd dat de aanvraag goedgekeurd en spoedig!!! opgestuurd werd. de tweede week van december weer gebeld nog nx ontvangen. er werd mij verteld dat de telf niet apart opgestuurd werden per aanvraag maar allemaal tegelijk de deur uitgingen. laatste week van december weer gebeld, toen werd mij op niet fatsoenlijke manier te kennen gegeven dat het tot 8 weken kon duren vanaf goedkeuring, dat was in mijn geval 10 november en dat ik maar geduld moest hebben,,let wel op de mail van 17 november dat ik spoedig de promotie zou ontvangen,,wat heet geduld?? de eerste week van januari weer gebeld,,de 8 weken waren om. toen werd mij zeer geiriteerd te kennen gegeven dat de tlf niet op voorraad waren??? en dat ik maar geduld moest hebben...de manier waar op dit mijn met een verveeld en geiriteerd toontje mede werd gedeeld was beneden alle pijl! een week later op 9 januari krijg ik weer een mail dat de aanvraag goedgekeurd was en binnen 8 weken verstuurd werd PARDON??? weer gebeld die dinsdag en ik met de zelfde geiriteerde toon te horen kreeg dat dit een foutje was deze mail en dat er in had moeten staan dat de telefoons deze week nog verstuurd werden. ok nou haleluja! maar nu is het donderdag en de mail van de verzend afdeling bleef uit dus...weer gebeld weer al mn gegevens doorgegeven waarna mij verteld werd ja mevr de telefoons zullen volgende week ergens verstuurd worden PARDON?? nou ik heb al veel mee gemaakt maar dit slaat alles. je word eerst tijden aan het lijntje gehouden met allerlei uitvluchten en als die op zijn...dan gaan we maar liegen,ook de manier en de bewoording waarop dit waarschijnlijk callcenter met zeer jeugdige on geintresseerde en ontfatsoenlijke personen met consumenten omgaan is werkelijk beneden pijl! ik hoop dat u hier iets mee gaat doen want de frustratie is ondertussen heel hoog hierdoor! nogmaals verzoek ik om onderhand mijn telefoon op te sturen waar ik al al die tijd op moet wachten.de televisie moest meteen afgerekend worden daar mocht ik ook niet onderhand 3 maanden over doen! en ga de mensen niet een mail sturen dat je spoedig iets gaat ontvangen wat vervolgens totaal niet gebeurd!
Laatste update 25 januari….nog steeds niks dus!
Dat is wel zo'n beetje de inhoud. Zou beginnen met het bedrijf te noemen, type TV welke er is gekocht en een link naar de actie. Begrijp dat de betaalde TV wel geleverd is ?
Re: Gratis LGQ6-telefoon bij televisie, maar telefoon komt niet
dit was een actie van lg die liep van eind september tot 3 november in iedere audio zaak die lg verkocht, het betrof enkele types oled tv waar deze telefoon dan via lg verstuurd zou worden. een week na dat de actie,s gesloten waren gingen de desbetreffende type tv c7 en e7 in prijs omlaag met 400 euro. dus gratis telefoon?? dik betaald dacht ik!