Ik ben overgestapt van Energieleverancier naar Essent. Ten tijde van het overstappen hadden ze ook nog een leuke actie. Ontvang direct 100,- euro op je bankrekening of een gratis slimme thermostaat als je overstapt op de goedkope energie van Essent. Na het overstappen gewacht op de euro 100,=.echter geen euro 100,= retour. Ik heb er toen maar eens een emailtje aangewaagd en kreeg de volgende reactie van Essent.
Graag geef ik u in deze e-mail een reactie.
Wat er met direct bedoeld wordt is contant op uw rekening.
Wij gaan dit niet herberekenen in de jaarafreking of over uw verbruik.
Het bedrag wordt u pas gestuurd nadat wij 2 voorschotten van u hebben ontvangen. Om te voorkomen dat klanten meteen opzeggen is voor deze werkwijze gekozen. Het spijt me dan ook dat dit niet duidelijk bij u is overgekomen. Ik ga de correspondentie die hierover met de klant gaat eens kritisch na lezen en kijken of we daar verbeteringen in aan kunnen brengen.
Welke mening heeft u over deze actie van Essent ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 100 euro cashback bij Essent
-
- Contacteer:
Re: 100 euro cashback bij Essent
Gezien hun reactie - wel verstandig van Essent.
Alleen - is de communicatie naar U, de klant - duidelijk geweest, of is men vergeten dit erin te zetten?
Alleen - is de communicatie naar U, de klant - duidelijk geweest, of is men vergeten dit erin te zetten?
-
Precies hetzelfde gebeurt bij Dong, dat is ook na 2 maanden dat je het geld op je rekening krijgt. Blijkbaar ook om te voorkomen dat de klant direct opzegt. Ik kan hier geen kwaad in zien.
haastige spoed is zelden goed
Ik vind het een normale reactie en actie van essent
Ik vind het een normale reactie en actie van essent
Het lijkt een mooie aanbieding, maar als je veel verbruikt dan kan een je bij een klein prijsverschil toch nog duurder uit zijn ondanks die cashback.
Dong geeft het pas na een jaar, daarom ben ik nog niet overgestapt.
Dong geeft het pas na een jaar, daarom ben ik nog niet overgestapt.
-
Correctie: Dong geeft het nadat er twee termijnen zijn betaald. Dat is mij tenminste eind september telefonisch nog bevestigd.Dong geeft het pas na een jaar, daarom ben ik nog niet overgestapt.
De prijzen en voorwaarden kunnen per dag verschillen, bij de aanbieding die ik zag kreeg je het pas na de jaarafrekening. Het is heel goed mogelijk dat jij het al na 2 maanden krijgt, dat lijkt mij ook veel redelijker dan pas na een jaar.witte angora schreef:Correctie: Dong geeft het nadat er twee termijnen zijn betaald. Dat is mij tenminste eind september telefonisch nog bevestigd.