Sjong jonge, zijn ze blond daar of zo..........AMSTELVEEN - Reclames op televisie kunnen op steeds meer kijkers rekenen. Vorig jaar werd per persoon per dag gemiddeld 13 minuten naar reclame gekeken. Dat is meer dan twee keer zo lang als tien jaar geleden. Dat bleek vrijdag uit het Televisierapport 2003 van de Stichting tot Promotie en Optimalisatie van Televisiereclame, Spot.
Bijna de helft van de Nederlandse huishoudens heeft meer dan één tv. Ongeveer 30 procent heeft een dvd-speler. De videorecorder blijft echter het populairst: vier op de vijf huishoudens beschikken erover.
Er is ook tig meer reclame dan 10 jaar geleden, toen was het nog voor en na een programma, nu is het ook tussendoor. En als je wegzapt heb je weer reclame, want zo slim zijn ze wel, alles tegelijk.
En daar krijgen die mensen voor betaald voor zo'n kleuterschool onderzoekje?
Doe nou ook 's een onderzoek naar:
Hoeveel mensen proberen de reclames weg te zappen.
Of lopen weg tijdens de reclame voor een 'pitstop'
Daar ben ik wel benieuwd naar..