LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2e bril gratis

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
John

2e bril gratis

Ongelezen bericht door John »

Pearl heeft weer een aktie waarbij je de 2e bril gratis krijgt. Tot nu toe nog niemand hierover gehoord. De 2e bril is alleen gratis wanneer je geen extra afwijking hebt (geloof iets met de cilinders). En dat hebben maar heeeeel weinig mensen. Dus ook hier een misleiding .... Maar als je eenmaal binnen bent en je bent bewerkt door de medewerkers en het wordt duidelijk dat die 2e bril, in de meeeste gevallen helemaal niet gratis is : wie durft dan nog nee te zeggen !
Nog een kopje koffie ? Wat een leuke kinderen !
Pearl doe is effe gezond en zet meteen de voorwaarden erbij!

Margreet

Re: 2e bril gratis

Ongelezen bericht door Margreet »

eind december 2002 heb ik bij Pearl in Amstelveen twee brillen gekocht voor 1 prijs. En ja, ik heb cilinders in mijn glazen. Wat mij betreft dus: geen misleiding en ik ben vlot, kundig en vriendelijk geholpen.
Groeten, Margreet

Menno

Ongelezen bericht door Menno »

Ik heb ook goede ervaringen met Pearl in Amstelveen.

Brilsmurf

Ongelezen bericht door Brilsmurf »

Pearl heeft deze actie al jaren!

Ik laat dan ook al jarenlang een zonnebril maken als 2e
en dus gratis bril.
Ik ben van mening dat het een prima actie is.

Margreet

Ongelezen bericht door Margreet »

Ter aanvulling op mijn reactie van 7 maart 2003: het door mij gekochte montuur in december jl ging afbladderen. Ik krijg morgen kostenloos een ander -nieuw- montuur.
Hulde voor Pearle.
Groeten, Margreet

Rob

Ongelezen bericht door Rob »

Ook goede ervaring, maar geen bril.
Stond er ook bij he, vraag naar de voorwaarden. Dat had ik gedaan en heb te sterke brillenglazen. Ja, ze moeten wel ergens een grens trekken. Maar zeg nooit dat dat weinig mensen hebben, want het zijn er meer dan je denkt, alleen door de moderne techniek (gelukkig) is dat aan een bril niet meer te zien.

Schele

Ongelezen bericht door Schele »

Eveneens goede ervaringen met Pearle...
geen problemen mee !!
en inderdaad, leve de techniek ...

Paul

Ongelezen bericht door Paul »

Ook ik heb goede ervaringen... het enige nadeel aan de actie is dat je uit een bepaald assorti moet kiezen.. die niet echt bijzonder is.. maargoed.. toch mijn zonnebril voor nop.

Paul

Dr. Oetker

Ongelezen bericht door Dr. Oetker »

Pearle: verschrikkelijke naaiers.

Kijk eens op www.giarre.com. Daar heb ik nu al twee keer een bril gekocht. Met gratis glazen op sterkte (Essilor, kunststof).

Wordt per koerier (DHL) bezorgd (verzekerde zending). Voor € 138 een giorgio armani montuur incl. glazen. Prijs bij Pearle (nagevraagd!):

€ 242 + ca. € 100 voor standaard glazen = ca. € 340.. Dus: 200 euro meer dan wanneer je via internet koopt.

Kan giarre.com van harte aanraden. Mailtjes worden vriendelijk en correct beantwoord en ze leveren keurig op tijd een bril met goede glazen.

Gesloten