LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 2e halve prijs actie SCAPINO...niet dus
-
2e halve prijs actie SCAPINO...niet dus
De Scapino heeft zichzelf overtroffen in onduidelijke acties bedenken.
Vanmiddag wilde ik een sportjack en een sport shirt kopen. Op beide kledingstukken zat een label "tweede voor de halve prijs". Nadat ik vorige keer met een SCAPINO actie meer had betaald dan wanneer ik zonder actie had betaald, heb ik de kaartjes aan alle kanten bekeken, zoekend naar kleine lettertjes. De enige kleine lettertjes die er waren was de melding dat het goedkoopste artikel voor de helft van de prijs was.
Kom ik bij de kassa...geld de actie niet omdat de kleding van verschillende merken is.
Dit staat nergens op de kaartjes aangegeven. Ook in de winkel heb ik dit niet gelezen.
Het jack heb ik bij de kassa achtergelaten. Mevrouw achter de kassa bood mij wel aan dat ik een ander kledingstuk van hetzelfde merk kon uitzoeken als het shirt en dan zou ik de korting wel krijgen. Maar ik had niets anders nodig en ga niet onnodig iets kopen alleen voor de korting.
Is alleen deze SCAPINO winkel zo waardeloos of is dit een landelijk probleem...
Vanmiddag wilde ik een sportjack en een sport shirt kopen. Op beide kledingstukken zat een label "tweede voor de halve prijs". Nadat ik vorige keer met een SCAPINO actie meer had betaald dan wanneer ik zonder actie had betaald, heb ik de kaartjes aan alle kanten bekeken, zoekend naar kleine lettertjes. De enige kleine lettertjes die er waren was de melding dat het goedkoopste artikel voor de helft van de prijs was.
Kom ik bij de kassa...geld de actie niet omdat de kleding van verschillende merken is.
Dit staat nergens op de kaartjes aangegeven. Ook in de winkel heb ik dit niet gelezen.
Het jack heb ik bij de kassa achtergelaten. Mevrouw achter de kassa bood mij wel aan dat ik een ander kledingstuk van hetzelfde merk kon uitzoeken als het shirt en dan zou ik de korting wel krijgen. Maar ik had niets anders nodig en ga niet onnodig iets kopen alleen voor de korting.
Is alleen deze SCAPINO winkel zo waardeloos of is dit een landelijk probleem...
-
Re: 2e halve prijs actie SCAPINO...niet dus
@TS Nomen nescio, sinds jaar en dag bestaat deze actie bij Scapino : het gaat idd volgens mij om 2 dezelfde soort artikelen waarbij je dan het 2e artikel voor de helft vd prijs krijgt.
-
Moederslink, ook al bestaat de actie al jaren dan moet de SCAPINO nog steeds de voorwaarden vermelden. Bijvoorbeeld door op het label niet alleen te vermelden dat het goedkoopste artikel voor de helft is maar dat de artikelen ook van hetzelfde merk moeten zijn.
-
Misschien heeft u gelijk, maar het moet zolangzamerhand wel genoegzaam bekend zijn, toch?
Ik had beide artikelen achter gelaten.*Nomen nescio* schreef:Het jack heb ik bij de kassa achtergelaten.
-
Met het advies aan de marketing-afdeling een cursus communicatie te gaan volgen.16again schreef:Ik had beide artikelen achter gelaten.*Nomen nescio* schreef:Het jack heb ik bij de kassa achtergelaten.
-
Scapino is toch op sterven na dood? (ik wist eerlijk gezegd niet dat ze nog winkels hadden) Dan zullen ze geen communicatiecursussen meer gaan volgen
Toevallig afgelopen woensdag zonder enig probleem gebruik gemaakt van die actie. Twee heel verschillende producten.