LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 50% korting Kruidvat

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Wiedegard

50% korting Kruidvat

Ongelezen bericht door Wiedegard »

Voor mijn dochter koop ik meestal het melkpoeder van het huismerk van Kruidvat. Nu zag ik echter een paar potten Similac staan met de sticker 50% korting.
Na het betalen bleek echter dat de blikken van €6,99 naar € 13,98 waren gegaan. De 50% korting werd berekend over de hogere prijs. Gelukkig was de kassadame het met mij eens en wist ze dat de oude prijs van het blik bijna 7 euro was ipv bijna 14.
Thuisgekomen zag ik onder de prijssticker van € 13,98 een andere prijssticker zitten. Eentje van € 6,99! Mooie aanbieding is dat. Een produkt 2x zo duur maken en dan voor 50% korting in de winkel zetten. Niet echt netjes van Kruidvat.

Anastasia

Re: 50% korting Kruidvat

Ongelezen bericht door Anastasia »

Kruitvat, een vonkje erbij en weg ermee!

Gaan ze straks ook keukens verkopen, daar is dit wel normaal!

Helaas, het mag, maar als er nog een blik met oude prijs tussen zit, betaal je dus E3.50....
zoeken dus!

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Dat heet:

''sigaar uit eigen doos presenteren''.

Helaas weet het Kruidvat maar al te goed dat mensen eerst kijken naar termen als korting, en gratis, en dergelijke. Komen ze aan de kassa, dan blijkt dat ze helemaal niet zo goedkoop uit zijn da ze werd voorgespiegeld.

Dat soort ''kortingen'' komt helaas maar al te vaak voor. Kijk maar eens in de elektronica-handel. Dan heeft de ene keten een feestprijs, die 30 procent korting belooft. Terwijl je het artikel bij een andere keten voor dezelfde prijs kunt krijgen. Dan denk ik bij mijzelf: feest die concurrent dan mee?

Een korting is voor mij pas een korting wanneer er een percentage af gaat van de reguliere winkelprijs. En die ligt een stuk lager dan de adviesprijs.

Atmoz

Ongelezen bericht door Atmoz »

Dan denk ik bij mijzelf: feest die concurrent dan mee?
:lol:

karinknol

Ongelezen bericht door karinknol »

Simpel en heel dom na gedacht, Similac, is baby voeding, ik heb werkelijk nog nooit melkpoeder voor baby´s van eigen merk tegen gekomen van het kruidvat, dus hou op met het liegen en uit je nek lullen.

Mocht je een punt hebben, is een mailtje genoeg, wel met bewijs natuurlijk.

Mensen bezint eer voor gij begint.

Nada

Ongelezen bericht door Nada »

Beste Karin,

Als jij ook je research had gedaan, dan had je op www.kruidvat.nl gezien dat het kruidvat wel degelijk melkpoeder (opvolgmelk) verkoopt van hun eigen merk. Of ze ook melk verkopen voor de eerste 6 maanden weet ik niet, het is namelijk bij wet verboden hiervoor reclame te maken.

Dus inderdaad:
Mensen bezint eer voor gij begint.

Sylvana2108

Ongelezen bericht door Sylvana2108 »

Als er een prijssticker onder de andere sticker zit wil zeggen dat ze het overgeprijst hebben om dit soort gezeik te voorkomen. Dus in eerste instantie waren ze verkeerd geprijst, voor 6.99 dus, maar dat is de prijs waar de 50% al vanaf is, dus dan krijg je aan de kassa het gezeur dat het blik maar 3.50 is, terwijl dat niet zo is. Een foutje van een medewerker, maar ach wij zijn ook maar mensen nietwaar? Ik werk zelf ook bij het kruidvat, vandaar deze reactie. En u heeft nog mazzel gehad want volgens de regels mag babyvoeding niet afgeprijst worden ;)

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Dat geldt volgens mij alleen voor voeding tot 6 maanden.

Gesloten