LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aanbiedingen Kruitvat

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
M.L.Weijters

aanbiedingen Kruitvat

Ongelezen bericht door M.L.Weijters »

Geachte lezer(es)
Afgelopen weekend komt er bij mij een reklame folder in de bus van het Kruitvat.Deze keer met aanbiedingen waar ik iets aan heb.Dus op de fiets naar de zaak.Omdat er bij mij in het Noordelijk stadsdeel geen filiaal is, ga ik naar de binnenstad.Op de deur hangt een grote poster met de tekst:Gezien op TV Rexona deodorant 3 voor €5,59,Elvive shampo 3 voor €5,99 en in de folder stond ook de aanbieding van Axe badschuim 2 voor €3,99.Zelf gebruik ik de Rexona deodorant spray cotton dry,van Axe gebruikt mijn man de geur Dimension en van Elvive gebruikt mijn man de antie roos for men.Bij de Rexona stond de cotton dry niet in de doos dus aan de verkoper gevraagd of er die nog was.Deze haalt uit een lade voor mij 3 deo's,op mijn vraag of er van Axe de geur Dimension is zegt hij dat er die nog voldoende staat.Dus hiervan ook de aanbieding in mijn winkelmandje.De Elvive shampo anti roos for men had ik inmiddels zelf uit het rek genomen en in mijn mandje bijgelegd.Als ik bij de kassa kom vertelt men mij daar doodleuk dat er NIETS van de aanbieding bij is.Als ik vraag hoe dat mogelijk is dan krijg ik eerst te horen, dat die geuren toevallig niet meedoen met de aanbieding.Als ik dan toch een beetje kortaangebonden zeg dat het misleidende reklame is dan wordt er ineens gezegd:dat ze toevallig de geuren, die ik in mijn mandje heb liggen, niet meegestuurd hebben.U begrijpt natuurlijk mijn vraag al.Is
het mogelijk om zo reklame te voeren?Ik heb ook een e-mail naar het Kruitvat gestuurd en ben benieuwd of ik daar uberhaupt een reactie op krijg.Met vriendelijke groeten Marie-Louise Weijters

allicia

Re: aanbiedingen Kruitvat

Ongelezen bericht door allicia »

zulke reclame mag helaas nogsteeds gevoerd worden er staat namelijk heel klein in dat krantje fouten onder voorbehouden dus kunnen ze dit maken het slaat nergens op maar het is waar!

groeten allicia

dc

Ongelezen bericht door dc »

Is dat een een winkel voor springstoffen het kruitvat?

Of bedoelt u het kruidvat, de drogisterijketen?

dc

Ongelezen bericht door dc »

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

voor of na dit probleem?????

Gast

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Gast

Geplaatst op 12 Jul 2004 16:43 door dc

--------------------------------------------------------------------------------

Gaan we weer taaltekkelen of ben jij zo lomp?

Wilms

Ongelezen bericht door Wilms »

Hallo,

Ongeveer hetzelfde overkwam mij dus ook bij het Kruidvat.
In de reclamefolder stond namelijk 2 flessen Ajax (geur weet ik niet meer) voor Eur 2.39. Dit was een aanzienlijke korting waardoor ik dus ook naar de winkel ben gegaan. Blijkt aan de kassa dat het dus de prijs voor een fles was als je er 2 kocht. Behoorlijk geintimideerd door rij die achter mij stond ben ik overstag gegaan met de prijs maar niet tevreden over de hele zaak ben ik blij dat meerdere mensen dit soort ervaringen hebben met de reclames van het Kruidvat.

Vallen dergelijke reclameacties onder misleidende reclame?

Gast

Quote:
Geplaatst op 12 Jul 2004 16:43 door dc

--------------------------------------------------------------------------------

Gaan we weer taaltekkelen of ben jij zo lomp?
Ik ben aan het taaltekkelen EN ik ben zo lomp :twisted:

Gast

Er zijn nu eenmaal mensen die NERGENS de humor van inzien. Wat een moeilijk leven zullen ze hebben!
Mensen LACH EENS :!:

Gast

En er zijn altijd wel mensen die een topic lopen te verzieken met hun gewalg en mierenneu*erij over verkeerd geschreven woorden.
Er wat van zeggen is blijkbaar een uitnodiging om nog meer te gaan zei*ken.

P € P zou ik zeggen!!!

Gast

P € P zou ik zeggen!!!
Herstel: PL € P moet het zijn, dat geeft de juiste tekst weer. :lol:
Dit voordat onze taaldeskundigen weer beginnen te mierenneu*en.

Gast

Niet boos worden, denk aan je hart! :D

Gast

Ik zeg alleen wat ik ervan vindt.
Als dat als boos overkomt is dat niet mijn bedoeling.

(En? Zonder taalfouten???)

Emoción

Ongelezen bericht door Emoción »

Ehh, het is dat u er zelf om vraagt, maar het is ik vind, zonder T.

Gast

Geplaatst op 14 Jul 2004 14:16 door Emoción

Ehh, het is dat u er zelf om vraagt, maar het is ik vind, zonder T
Goed opgelet! Dat was ook de bedoeling om onze taaldeskundigen uit de tent te lokken.
Vandaar dat ik ook een hint gaf onderaan het bericht. Eigenlijk een inkoppertje dus.

Gesloten