Op 2 november jl. deed ik mee aan de aktie van stichting Stivoro om 24 uur niet te roken. Met mijn deelname zou ik een exemplaar van een weekblad ontvangen, die ik overigens nooit heb gezien.
Nu lag er tot mijn stomme verbazing een briefje van Sanoma Uitgevers in de bus, dat het ze "veel plezier doet mij te mogen verwelkomen als abonnee"!!
Ik vind dit een hele slechte aktie van een gerenommeerde stichting als Stivoro, het is niets meer dan een ordinaire reclamestunt.
Ik heb nergens toestemming voor een abonnement gegeven en zal morgen de uitgever bellen om te annuleren.
Nu ken ik al 2 andere personen die ditzelfde is overkomen, maar nog niemand die al contact heeft opgenomen met Sanoma. Misschien dat op dit forum iemand al aktie heeft ondernomen? Dan ben ik heel benieuwd naar de reactie van de uitgever. Ik heb wel al een mail naar Stivoro gestuurd over mijn ongenoegen.
Graag jullie ervaringen.
groetjes, Elly
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] abonnement dankzij Stivoro
-
- Berichten: 119
- Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21
Re: abonnement dankzij Stivoro
Hoi,
Ik was gister ook stomverbaasd ja,
Heb meteen mailtje gestuurd na lang zoeken van een contact formulier op de website , overigens hoort er normaal een acceptgiro bij te zitten, niet gekregen...
erg slechte aktie dit!
Ik was gister ook stomverbaasd ja,
Heb meteen mailtje gestuurd na lang zoeken van een contact formulier op de website , overigens hoort er normaal een acceptgiro bij te zitten, niet gekregen...
erg slechte aktie dit!
Re: abonnement dankzij Stivoro
Tsja wie doet er dan ook mee aan een dergelijke actie? Die worden altijd zwaar gesponsord en er zit altijd een addertje onder het gras, zoals nu maar weer blijkt.
Re: abonnement dankzij Stivoro
Volgens mij zijn dat standaard brieven. Ik neem wel eens een proefabonnement op een tijdschrift, die dan bijvoorbeeld na 10 weken is afgelopen, zonder dat je hoeft op te zeggen. Ook dan krijg ik dit soort brieven om me te verwelkomen als nieuwe abonnee. Is een standaard brief die aan iedereen verstuurd wordt. Het is bij mij nog nooit misgegaan, dus ik denk dat dit ook wel zal meevallen.
Re: abonnement dankzij Stivoro
Kreeg net een mail terug van Stivoro en het blijkt een "fout" van de uitgever te zijn.
Waarschijnlijk hebben meer mensen geklaagd, want een reactie na 1 dag komt niet veel voor. Opgelost dus.Zoals afgesproken ontvangt u één gratis exemplaar van het tijdschrift en wordt u geen abonnee hiervan.
Tot onze spijt heeft uitgeverij Sanoma echter per ongeluk een verkeerde brief verzonden.
U kunt deze brief als niet verzonden beschouwen. Het tijdschrift kunt u na 2 december verwachten.