LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actie kortingen Provider speedlinq

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Remco van Kooij

Actie kortingen Provider speedlinq

Ongelezen bericht door Remco van Kooij »

Geachte Radar,
sinds 23 december ben ik aangesloten op speedling adsl. Een actie waarbij ik in de eerste 6 maanden 7,95 behoeft te betalen, gratis modem en geen aansluitmodem zou krijgen.
Na betaling van het modem , en de ontvangst daarvan ontvang ik een Voucher welke ik vergezeld met een KPN factuur (?) ivoor 1 Maart moet terugsturen. (is gedaan en aangetekend 12 januari). De aansluitkosten en modem worden dan terug gestort , na 2 x abonnementsgeld te hebben geind. Ja u leest het goed dit zijn alle voorwaarwaarden waar men aan moet voldoen voordat Speedlinq de beloofde korting terug stort.
Inmiddels is het 22 Maart , is het abbonnement 3x afgeschreven (a 35 euro ipv 7,95) wordt op mijn mail niet door speedlinq gereageerd, en telefonisch kontakt kost 0,70 euro per minuut. Daar verteld men dat er maar 1 x abbonements geld is afgeschreven ( de gecombineerde rekening van 2x abbonnement en aansluitkosten telt niet, zie voorwaarden is het antwoord). Ik heb de actie voorwaarden nagelezen maar nergens staat dat het abbonnementsgeld 2x appart moet worden geind. inmiddels zijn ze me ruim 253 euro schuldig.

Dit kan toch niet zomaar !

Gast

Re: Actie kortingen Provider speedlinq

Ongelezen bericht door Gast »

ja hoor dit kan wel

Gast

ik heb ook sinds eind december hetzelfde abonnement, waarbij ik de actie voucher aangetekend heb opgestuurd. Na de verhalen op verschillende forums had ik al een vermoeden dat ik naar m'n geld kon fluiten. Maar op het moment dat ik het tijd vond voor een telefoontje, kreeg ik afgelopen week het geld op m'n rekening gestort.

Wellicht krijg jij het dus ook een dezer dagen gestort.....

Gast

Ik heb idd ook een 3048/1024 verbinding via Speedlinq (sinds 23 febr.)en heb ook mijn actiegeld nog niet terug. Ik hoop dat ik het nog kirjg. Weet iemand ook of je anders zonder meer je incasso kan latern storneren..? HEt is toch dat zij in wezen een slechte dienst leveren?

Gr Maurits

Gast

je kan een jaar lang nog je geld terug laten storten. echter banken zullen iets lastiger doen erover als de betaling langer dan 2 weken oud is. MAAR, ze kunnen het wel, en ze moeten het ook als je het aanvraagt, ze kunnen zeggen dat ze dat niet kunnen of doen, maar wat ik begrijp is dat ze verplicht zijn als je erom vraagt.

Gesloten