LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actie Kühne

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
druppie

Actie Kühne

Ongelezen bericht door druppie »

Ik heb gistermiddag bij de boodschappen 2 potjes tapenade gekocht van Kühne. er hing een labeltje om met de actie 2e product gratis
Aan de andere kant van het kaartje stond:

Neem mee!
Probeer nu gratis een van onze smaken.
Bij aankoop van twee potjes Kühne Tapenade ontvangt u het aankoopbedrag van een product inclusief portokosten retour.

Hoe?
Kijk op www.kuehne.nl en lees de voorwaarden. op onze website vindt u direct de heerlijkste Tapenade recepten!

Er staat nergens een actie datum op dus ik koop 2 potjes. Nu wil ik kijken hoe ik het aankoopbedrag van 1 van de potjes terug kan krijgen maar er is niks te vinden. Dus ik stuur een mail en krijg een mail terug dat de actie 1 augustus is afgelopen. Ik had anders nooit 2 potjes gekocht en voel me dan ook erg misleidt. Mag en kan dit zomaar, hadden we niet op zijn minst een datum op dat kaartje moeten zetten!

Beowulf

Re: Actie Kühne

Ongelezen bericht door Beowulf »

Raar,

Volgens hun website was de actie op 1 oktober afgelopen en niet 1 augustus.

En nee,er moet een eind datum op staan,zoniet dan is de actie nog steeds geldig.

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Er had een datum op het produkt moeten staan. Maar goed, je hebt nu wel twee potjes lekkere tapenade, eet smakelijk.

druppie

Ongelezen bericht door druppie »

Ik heb een sorry kaart ontvangen met 2.50 erop....dat is toch netjes!

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Inderdaad. Tof dat je dat ook even meldt. Hulde!

En eet smakelijk.

Gesloten