LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] actie mediamarkt en personeel
-
actie mediamarkt en personeel
de 12e jl kocht ik een acer aspire 7750 voor 599 euro, ik heb toen nog aan de verkoper gevraag of hij niet binnen het ruiltermijn goedkoper zou worden of wanneer er een btw actie was en hij zei nee niet dat ik weet en is het wel zo kunt u contact met ons opnemen, de btw actie begint over iets meer dan 2 uur en dat had me toch 113.81 gescheelt, ik ben boos, teleur gesteld enz. Ik koop al mijn electronica daar, lcd tv, gsm, strijkijzer, dvd speler camera, laptops, (en een tas en muis erbij en software een week later) dit geeft mij een nare smaak....
Wat moet ik hier nu mee ???
-
- Contacteer:
Re: actie mediamarkt en personeel
Calimero_69 schreef:de 12e jl kocht ik een acer aspire 7750 voor 599 euro, ik heb toen nog aan de verkoper gevraag of hij niet binnen het ruiltermijn goedkoper zou worden of wanneer er een btw actie was en hij zei nee niet dat ik weet en is het wel zo kunt u contact met ons opnemen, de btw actie begint over iets meer dan 2 uur en dat had me toch 113.81 gescheelt, ik ben boos, teleur gesteld enz. Ik koop al mijn electronica daar, lcd tv, gsm, strijkijzer, dvd speler camera, laptops, (en een tas en muis erbij en software een week later) dit geeft mij een nare smaak....
Daar heb je je antwoord.
Je zult wel buiten de ruiltermijn zitten, maar probeer het ...ze zullen je wel kennen daar en jij hen, makkelijkst is natuurlijk als je dezelfde verkoper treft.Calimero_69 schreef:de 12e jl kocht ik een acer aspire 7750 voor 599 euro, ik heb toen nog aan de verkoper gevraag of hij niet binnen het ruiltermijn goedkoper zou worden of wanneer er een btw actie was en hij zei nee niet dat ik weet en is het wel zo kunt u contact met ons opnemen, de btw actie begint over iets meer dan 2 uur en dat had me toch 113.81 gescheelt, ik ben boos, teleur gesteld enz. Ik koop al mijn electronica daar, lcd tv, gsm, strijkijzer, dvd speler camera, laptops, (en een tas en muis erbij en software een week later) dit geeft mij een nare smaak....
-
Als ik moergen bel is het 15 dagen geleden maarrr 14 dagen voor de aanbieding bekend werd gemaakt op tv, heb ik nog rechten vraag ik me af.....Teunbosseman schreef:
Daar heb je je antwoord.
-
Als ik het goed begrijp is de actie, waar je het over hebt, 2 uur na je aankoop begonnen? Vervolgens schrijf je dat je 1 week later nog wat extra spullen hebt gekocht. Waarom toen niet meteen (bij die vervolgaankoop) een opmerking geplaatst of de laptop+bon mee terug genomen?Calimero_69 schreef:de 12e jl kocht ik een acer aspire 7750 voor 599 euro, ik heb toen nog aan de verkoper gevraag of hij niet binnen het ruiltermijn goedkoper zou worden of wanneer er een btw actie was en hij zei nee niet dat ik weet en is het wel zo kunt u contact met ons opnemen, de btw actie begint over iets meer dan 2 uur en dat had me toch 113.81 gescheelt, ik ben boos, teleur gesteld enz. Ik koop al mijn electronica daar, lcd tv, gsm, strijkijzer, dvd speler camera, laptops, (en een tas en muis erbij en software een week later) dit geeft mij een nare smaak....
Begin morgen nu niet meteen achter uit je hals over rechten, maar vertel/vraag gewoon vriendelijk....... .... ... .. enz.
@ Fleurtje. BTW actie begint morgen de 26e (over anderhalf uur).
-
- Contacteer:
Calimero_69 schreef:Als ik moergen bel is het 15 dagen geleden maarrr 14 dagen voor de aanbieding bekend werd gemaakt op tv, heb ik nog rechten vraag ik me af.....Teunbosseman schreef:
Daar heb je je antwoord.
Je hebt toch ook gevraagd of er geen btw aktie aan te komen was? Zal toch van de ene op de andere dag bekend zijn bij MM.
In mijn supermarkt periode wist ik weken van te voren wat de akties zouden gaan worden.
Zou de verkoper welke je toen hebt gesproken aanspreken dat deze dit heeft gezegd en dat je daar graag nu gebruik van wilt maken.........in het ergste geval kan deze zeggen......je ik heb gezegd dat u contact kon opnemen, niet of de uitkomst positief zou zijn.
Maar zou wel erg cru zijn.
-
ja klopt, maar bijna 100
-
Dat mag toch niet ?vogels schreef: Wie zegt dat MM niet eerst de producten duurder maakt? Ik ga straks eens kijken wat ze nu voor bepaalde t.v.'s vragen. Toevallig paar dagen geleden uitgebreid naar gekeken, dus heb de prijzen nog aardig in mijn hoofd.
-
Excuseer, ik zie nu ook dat ik het op een andere manier had moeten interpreteren. Overigens, dat is inderdaad mijn roepnaam volgens mijn geboortekaartje, maar gewoon 'Fleur' mag ondertussen ookJolijn schreef:Begin morgen nu niet meteen achter uit je hals over rechten, maar vertel/vraag gewoon vriendelijk....... .... ... .. enz.
Als u niets kunt aantonen van deze mededeling zou heel cru gezien de medewerker dit kunnen ontkennen en heeft u 0 rechten.Calimero_69 schreef:Als ik moergen bel is het 15 dagen geleden maarrr 14 dagen voor de aanbieding bekend werd gemaakt op tv, heb ik nog rechten vraag ik me af.....
Bovendien zijn laptops bij MM uitgesloten van ruilen (aldus hun voorwaarden op de site).
Het is redelijk bekend dat mm (en veel andere winkels) in januari/februari met allerlei acties komen, dus is het vaak handig te wachten met een dergelijke aankoop tot het moment van de actie.
U kunt proberen of u dezelfde verkoper treft (dat is wel zo handig) en daar heel vriendelijk en beleefd vragen. Als u erg halsstarrig begint van de toren te roeptoeteren over rechten kan deze het achterwerk wel eens tegen de krib gooien. Mocht deze tegoedbonnen aanbieden, kunt u nog eens vriendelijk doorvragen maar voordat deze nee gaat zeggen deze dan maar accepteren.
Waarom niet ?Calimero_69 schreef:Dat mag toch niet ?vogels schreef: Wie zegt dat MM niet eerst de producten duurder maakt? Ik ga straks eens kijken wat ze nu voor bepaalde t.v.'s vragen. Toevallig paar dagen geleden uitgebreid naar gekeken, dus heb de prijzen nog aardig in mijn hoofd.
Een winkel mag toch altijd de prijzen aanpassen.
Alles mag, al willen ze overal 100 euro bovenop gooien.Calimero_69 schreef:Dat mag toch niet ?vogels schreef: Wie zegt dat MM niet eerst de producten duurder maakt? Ik ga straks eens kijken wat ze nu voor bepaalde t.v.'s vragen. Toevallig paar dagen geleden uitgebreid naar gekeken, dus heb de prijzen nog aardig in mijn hoofd.
Ondernemers zijn nogal vrij in het bepalen van verkoopprijzen.
-
Nee ok, geen rechten, maar ik vind het een slechte zaak dat deze verkoper dat zei.... Ik ga ook niet tekeer tegen hun, zo ben ik niet. Ik heb zelf in een winkel gewerkt en weet best hoe alles werkt en moet, maar dit was een fout van hem...Emmy75 schreef:Als u niets kunt aantonen van deze mededeling zou heel cru gezien de medewerker dit kunnen ontkennen en heeft u 0 rechten.Calimero_69 schreef:Als ik moergen bel is het 15 dagen geleden maarrr 14 dagen voor de aanbieding bekend werd gemaakt op tv, heb ik nog rechten vraag ik me af.....
Bovendien zijn laptops bij MM uitgesloten van ruilen (aldus hun voorwaarden op de site).
Het is redelijk bekend dat mm (en veel andere winkels) in januari/februari met allerlei acties komen, dus is het vaak handig te wachten met een dergelijke aankoop tot het moment van de actie.
U kunt proberen of u dezelfde verkoper treft (dat is wel zo handig) en daar heel vriendelijk en beleefd vragen. Als u erg halsstarrig begint van de toren te roeptoeteren over rechten kan deze het achterwerk wel eens tegen de krib gooien. Mocht deze tegoedbonnen aanbieden, kunt u nog eens vriendelijk doorvragen maar voordat deze nee gaat zeggen deze dan maar accepteren.
Fijn, waarschijnlijk een beetje forumdeformatie van mijn kant. We lezen wel eens anders vandaar dat ik het zo expliciet verwoord.Calimero_69 schreef:Ik ga ook niet tekeer tegen hun, zo ben ik niet. Ik heb zelf in een winkel gewerkt en weet best hoe alles werkt en moet, maar dit was een fout van hem...
Als de verkoper al op de hoogte was geweest, had hij dit netjes kunnen melden bij uw vraag inderdaad. Het is echter ook mogelijk dat de verkopers het niet wisten. Ik kan me ook best voorstellen dat dit soort dingen soms niet weken vooraf bekend zijn bij alle verkopers omdat het anders teveel bekendheid gaat krijgen en de MM in de weken vlak ervoor geen stuiver meer verkoopt.
Aan de andere kant, u bent blijkbaar bekend met dit soort acties (u vroeg er immers naar). Dan zou u kunnen weten dat deze meestal zo rond deze tijd in het jaar voorbij komen en had u kunnen besluiten de aankoop uit te stellen tot de eerst best volgende goede actie. Zo rond de zomer en vakantiegeld tijd komen ze weer met deze acties. Dus 100% fout van de verkoper ? hmm in mijn optiek nog niet per definitie.
-
Misschien een volgende keer zal hij dit soort dingen niet zo snel meer uiten maar hij mag er wel op gewezen worden..
Voor nu weltrusten en pech, korting weg..
Ik zeg altijd maar zo, vriendelijk vragen kan altijd; nee heb je en ja kun je krijgen. In ieder geval worden 100% van de schoten gemist die nooit genomen worden.Calimero_69 schreef:Misschien een volgende keer zal hij dit soort dingen niet zo snel meer uiten maar hij mag er wel op gewezen worden..
Slaap ze.
Calimero_69 schreef:Dat mag toch niet ?vogels schreef: Wie zegt dat MM niet eerst de producten duurder maakt? Ik ga straks eens kijken wat ze nu voor bepaalde t.v.'s vragen. Toevallig paar dagen geleden uitgebreid naar gekeken, dus heb de prijzen nog aardig in mijn hoofd.
Met alle respect, maar ik dan dat echt niet plaatsen.Calimero_69 schreef: Nee ok, geen rechten, maar ik vind het een slechte zaak dat deze verkoper dat zei.... Ik ga ook niet tekeer tegen hun, zo ben ik niet. Ik heb zelf in een winkel gewerkt en weet best hoe alles werkt en moet, maar dit was een fout van hem...
-
Hallo, ik mag zo komen met mijn bon en kan mij beroepen op laagste prijsgarantie en dan krijg ik 95 euro terug, top van MM
Fijn! Veel plezier met uitgeven van de 95,-Calimero_69 schreef:Hallo, ik mag zo komen met mijn bon en kan mij beroepen op laagste prijsgarantie en dan krijg ik 95 euro terug, top van MM