LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actie winning-deals bij LG

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
docdore

Actie winning-deals bij LG

Ongelezen bericht door docdore »

Ik heb op 1 mei een nieuwe LG Led tv aangeschaft. Bij deze aankoop bleek men een actie te zitten. Ik kreeg er een extra kleinere tv erbij of gamepakket. Bij mijn tv zat een extra kleine tv. Wel bleek dat je deze zelf moest aanvragen via de site van LG. Zo gezegd,zo gedaan. Na enkele weken gewacht te hebben heb ik contact op genomen met de afdeling die dit behoort af te handelen. Zij willen mij graag helpen maar hebben vanuit LG mijn serienummer nodig om mijn gegevens te checken. Ook meteen met LG contact gehad en die zeggen dat de desbetreffende afdeling het nu wel kan afhandelen. Ik dus weer de andere afdeling ingelicht maar deze houden vol dat zij niets kunnen ondernemen. Afdelingen kunnen of mogen niet in overleg met elkaar. Ik zit nu in een pad stelling.

Heeft iemand nog tips die ik zou kunnen uitvoeren en
Hebben meer mensen hier mee te maken?

Geip Suusje

Re: Actie winning-deals bij LG

Ongelezen bericht door Geip Suusje »

Dat "contact" opnemen, hoe deed je dat?
Telefonisch is erg vluchtig.

Ik zou het proberen per email, zodat je bewijs opbouwt.

Rednax2

Ongelezen bericht door Rednax2 »

Ik heb ook gebruik gemaakt van deze actie en heb per e-mail een bevestiging dat alles akkoord was en binnen zes weken de kleinere tv toegezonden zou worden. Zes weken zijn nog niet voorbij, maar heb jij ook deze bevestiging per e-mail ontvangen?

Nightfly

Ongelezen bericht door Nightfly »

Helaas is er kennelijk nog niks veranderd bij LG. Vorig jaar November een tv gekocht met een cash-back actie van LG. Binnen 6 weken zou de cashback teruggestort worden. Meerdere malen contact opgenomen na het verstrijken van de termijn. Kreeg een standaard reply terug:

" Hartelijk dank voor uw e-mail.

Uit onze gegevens blijkt dat u een cashback aanvraag heeft ingediend, welke door ons is goedgekeurd en waarmee u recht heeft op uw cashback.
Echter, wegens groot succes van deze cashback promotie bedraagt de wachttijd helaas nu langer dan 6 weken.
De uitkering van de cashback zullen wij alsnog zo snel mogelijk voldoen.

Onze excuses voor het ongemak. "

Dit bericht is al weer meer dan 3 weken geleden. Nu wordt er helemaal niet meer gereageerd als ik hen mail, bel of via twitter een vraag stel.

Slechte zaak, voor mij NOOIT meer een LG product. Ik ga juridische stappen ondernemen. Gaat mij niet om het bedrag maar om het principe dat dit kennelijk op grote schaal door LG gedaan wordt, getuige de vele klachten over LG's cashback acties, niet alleen voor TV's maar ook telefoons.

Gesloten