LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ADSL

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
nijen006

ADSL

Ongelezen bericht door nijen006 »

Hallo,

Ik heb een opmerking over ADSL abonnementen.
Ik heb een ISDN telefoon aansluiting en ADSL, nu wil ik van mijn ISDN af en weer een annaloge aansluiting. Wat moet ik nu doen, ik moet eerst mijn ADSL aansluiting opzeggen en dat duurt nu ongveer 7 weken nl 18 maart.
Daarna moet de ISDN opgezegd worden en annaloog aangelegd worden en deze moet eerst eenkeer verrekend worden bij de eerstvolgende rekening en daarna moet ik opnieuw adsl aanvragen met alle kosten :cry: vandien.
DIT VIND IK NIET EERLIJK WANT IK HEB ALLES AL EEN KEER BETAALD KUNNEN JULLIE HIER EENS IETS OVER BEKEND MAKEN OF AANKAARTEN WANT DIT VIND IK WURGCONTRACTEN.

Vr.Grt, John Nijenhuis.
Tel 0316-281898
Israelsstraat 28
6921 NR DUIVEN

Gast

Re: ADSL

Ongelezen bericht door Gast »

waarom in hemelsnaam terug naar analoog? het verschil tussen abonnementsgeld van analoog en ISDN is dusdanig klein dat zich dit niet loont in relatie tot de rompslomp die je door de omzetting hebt

Gast

Ik begrijp dat héél goed.
Mijn reactie was in eerste instantie precies hetzelfde!
Je schrikt je namelijk te pletter van de kosten.
Je wordt namelijk niet goed voorgelicht.
Je wordt lekker gemaakt met neem nu asdl voor maar nou noem maar op bijv 17 euro per mnd.
Wanneer je er geen verstand van hebt zoals ik dan denk ik je oké na lang dubben dat doe ik.
Adsl erin de rest eruit. Maar zo werkt het niet hé.
Niemand vertelt je dat je opeens een dubbel abb hebt want dat is toch zooo logisch!! Niemand vertelt je dat je dus per maand gewoon even én aan KPN en aan je provider moet betalen want dat is toch zooo logisch!!!
Nou voor mij was dat helemaal niet logisch ik ben me helemaal te pletter geschrokken. En dan helemaal die leuke grap van KPN die dan ook nog eens het abb geld vooraf (dus 2x) incasseert!
Ik heb een maand droog brood gevreten!
Ik wilde overal vanaf! Maar dat ging niet meer hé. Melkoetje.

pascale

Ongelezen bericht door pascale »

wij bellen nog gewoon in, maar we willen wel graag ADSL
dat hebben wij pas in April

we willen graag bij Planet blijven, maar als je goed op de site van Planet leest, zie je ook aan wie, KPN of PLANET, & wat je gaat betalen.
verder heb ik er de ballen verstand nog niet van, maar we hebben wel de gewone annaloog aansluiting....
dus wij zitten wel safe???

Gast

Wat voor bank hebben jullie ?

Gast

Als je nou is zelf eerst nacheckt wat bijvoorbeeld elk abonnement inhoud tja dan weet je dat van te voren.

MAAR GOED LEZEN ZAL OOK WEL TEVEEL MOEITE ZIJN TEGENWOORDIG

Gast

pascale.

Je zal een deel aan kpn moeten betalen en een deel aan planet. Dit gebeurd via jullie analoge telefoon lijn.

Je zal nog korting krijgen ook als je bij planet blijft omdat je al inbelt bij hun.

Maar neem geen adsl via kpn ( lieverd bbned) ok als het niet anders kan dan bij kpn.

CosmoReizen

Ongelezen bericht door CosmoReizen »

:lol: Wij hebben ADSL van Het Net en zijn daar zeer tevreden over, ook was het eerlijk en duidelijk dat we een gedeelte aan HET Net moesten betalen en een vast bedrag per maand aan KPN. Het abonnement op ADSL is nog steeds lager als waarmee destijds HET Net adverteerde door allerlei acties die ze blijven houden en de garantie dat het TOTAALBEDRAG de komende 2 jaar niet wordt verhoogd. Dus wil je snel, veilig en betrouwbaar internetten en ook de juiste bedragen op je rekening zien - NEEM ADSL VAN HET NET :D :lol: :D

Gast

Je bent goed gek als je internet van Het Net neemt, je betaalt inderdaad maar weinig maar.........helpdesk à 70 eurocent per minuut en een gemene datalimiet van maar 250 mb per maand, daarboven betaal je de hoofdprijs voor het dataverkeer. Vrijwel iedere dagelijkse surfer haalt gemakkelijk 600 mb dataverkeer per maand, bij het Het Net betaal je daardoor maandelijks ongeveer 50 euro!!! Hoezo goedkoop?

CosmoReizen

Ongelezen bericht door CosmoReizen »

Wel de actuele zaken in de gaten houden a.u.b. De datalimiet is allang verhoogd naar 1500 zonder extra kosten en de snelheid is sinds de introductie verviervoudigd. Omdat ik niet zoveel download betaal ik iedere maand slechts € 18,50 aan de KPN en tot nu toe slechts één keer € 1,85 aan HetNet vanwege hogere afname. :lol:

Gast

Ik heb zelf ADSL via XS4ALL op mijn thuis locatie en Planet op mijn kantoor locatie. XS4ALL ben ik zeer over te spreken, ik heb de Basic abonnementsvorm die inhoudt geen datalimiet en een downloadsnelheid van maximaal 256 kb/s. Ik download per maand zo'n 200 GB dus datalimieten blijf ik verre van.

Daarnaast snap ik niet helemaal waar mensen moeilijk over doen dat je een deel aan KPN moet betalen, het abonnementsgeld blijft (in mijn geval bij Xs4ALL) 51,15 bedragen, dat daar 45% naar KPN toegaat, doet er toch niet toe.

Dat het van tevoren geïncasseerd wordt, ach, dan ben je er maar vanaf.

Goed, ik adviseer mensen niet in te gaan op die reclames van Het Net dat ADSL maar 15 euri kost, je schrikt je dood van de vervolgkosten, die datalimiet ben je met een gemmideld gezin ZO overheen.

Gast

Ik had ook ISDN mét ADSL, wilde daar van af. Kost inderdaad veel moeite en tijd, ADSL opzeggen, ISDN omzetten naar analoog (kost ook nog 's een aardige duit!), en dan opnieuw ADSL aanvragen (maar ik ben ook van provider gewisseld, dus dat had toch gemoeten). Zit nu lekker bij Demon en betaal niets meer aan de KPN (voor m'n internet dan).
Waarom zou je ISDN houden als je ADSL hebt? Ook al scheelt het niet zoveel, het is toch zonde van het geld. Met ADSL ben je immers ook nooit ingesprek.

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

ook via adsl en veel goedkoper de provider die hier aan verbonden zit.en deze geweldige nieuwe manier van mobiel bellen.

Er is een nieuwe manier van mobiel bellen veel goed koper en beter
éénmalige inleg en dan per maand een heel kleine bedrag€4.95 sim kaart vergoeding en daar voor bel je 90 min.gratis per maand elke maand weer onderling met de kaart van het bedrijf.De rest €24.95 éémalig inleg klaar is kees.En als je naar andere provider belt 14.5 eurocent en dat is stuk goed koper dan een bij andere.En het leuke van alles is je kan het na een maand alweer opzeggen.
[email protected]

joop(K)

Ongelezen bericht door joop(K) »

Daar heb je Croosjes weer met zijn reclameboodschap voor een of andere onduidelijke belmaatschappij. Hij is blijkbaar door het Legio Lease forum uitgekotst en probeert het nu ongegeneerd weer op andere plekken. Als een dronken spookrijder struint hij bij het krieken van de zondag alle fora van Tros Radar af op zoek naar willige slachtoffers voor ´zijn´ glasheldere telefoonbedrijf. Croosjes, zet je bril op en lees de spelregels van het Radar forum nog eens goed na. Ga terug naar je Legio Lease hok en stop a.u.b. met je spam.
TROS Radar: Doe a.u.b. wat je moet doen met schrijvers die keer op keer de spelregels aan hun laars lappen!

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

Geplaatst op 16 May 2004 08:02 door croosjes

--------------------------------------------------------------------------------

joop(k) jij dus ook al overal,maar even dit ik ben er niet afgegooit hoor.
ik geef alleen eerlijk antwoord maar daar stoor jij je natuurlijk aan,dat kan natuurlijk voor jouw een reden hebben??????
vrgr.andre de croos

JOOP DIE BRIL ZAL JIJ ZEKER NODIG HEBBEN EN HOE WEET JIJ DAT IK FOUT ZIT HEB JE HET AL EEN KEER UIT GEPROBEERD NEE DUS IK NODIG JE UIT HIER VOOR.

Gesloten