LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advertentie Lux Style in facebook , verkoop zonder prijs.

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
al74

Advertentie Lux Style in facebook , verkoop zonder prijs.

Ongelezen bericht door al74 »

Mijn vriendin keek in face book naar een mascara product van de firma Lux Style . Nu was het zo om meer van het product te lezen moest ze eerst op bestel drukken en daarna haar gegevens al invullen. Tot die tijd was nog steeds geen prijs van het product zichtbaar.
Na de gegevens ingevuld te hebben kreeg ze de prijs te zien. 29 euro voor de mascara, 10 euro verzenden en 4,95 factuurkosten. totaal € 43,90
De betaling heeft ze niet gedaan omdat ze het product te duur vond. Nu 3 dagen later ligt de mascara in de brievenbus met een factuur en meteen al erbij optijd betalen anders komen er kosten boven op.
Dus even mailtje naar het bedrijf en ja, je kunt het product terug sturen. En wel naar een adres in Denemarken.

Ik vraag me dus af of je in Nederland iets te koop kan aanbieden en koop kan bevestigen op een IP adres en ingevulde gegevens en ook nog zonder vooraf de prijs aan te geven.

Wie heeft er een antwoord of dit mag, en ben gewaarschuwd voor dit bedrijf.
Laatst gewijzigd door Radar op 25 okt 2016 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

sjohie

Re: Advertentie Lux Style in facebook , verkoop zonder prijs.

Ongelezen bericht door sjohie »

al74 schreef:Mijn vriendin keek in face book naar een mascara product van de firma Lux Style . Nu was het zo om meer van het product te lezen moest ze eerst op bestel drukken en daarna haar gegevens al invullen. Tot die tijd was nog steeds geen prijs van het product zichtbaar.
Na de gegevens ingevuld te hebben kreeg ze de prijs te zien. 29 euro voor de mascara, 10 euro verzenden en 4,95 factuurkosten. totaal € 43,90
De betaling heeft ze niet gedaan omdat ze het product te duur vond. Nu 3 dagen later ligt de mascara in de brievenbus met een factuur en meteen al erbij optijd betalen anders komen er kosten boven op.
Dus even mailtje naar het bedrijf en ja, je kunt het product terug sturen. En wel naar een adres in Denemarken.

Ik vraag me dus af of je in Nederland iets te koop kan aanbieden en koop kan bevestigen op een IP adres en ingevulde gegevens en ook nog zonder vooraf de prijs aan te geven.

Wie heeft er een antwoord of dit mag, en ben gewaarschuwd voor dit bedrijf.
Nee, en als ze gaan dreigen met incasso's etc, moeten ze een overeenkomst kunnen overleggen, wat ze niet kunnen, want dit is geen rechtsgeldige overeenkomst. Wat betreft terugsturen, er is geen overeenkomst, dus laat ze het maar komen halen. Onbesteld toegestuurde waren mag je volgens mij gewoon houden volgens de wet. Maar goed, check even consuwijzer, daar staat veel info. En wat je ook doet, verder geen enkele info meer aan ze verstrekken!

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Geen overeenkomst ? Ze heeft op "bestel" gedrukt en al haar privegegevens ingevuld !

Wat ik me altijd afvraag, waaroom zulk soort producten on-line bestellen terwijl ze op elke straathoek Mascara verkopen, en dan van een bekend merk en veeeel goedkoper.
Zelfs dan moet je je maar afvragen wat ze erin stoppen, maar bij dit soort onbekende verkopers komen de producten vaak ongecontroleerd uit verweggistan. En je smeert het wel op je lichaam en voor dat je het weet neemt je lichaam het op........

al74

Ongelezen bericht door al74 »

BL2 het is eigenlijk dat ze benieuwd was wat het product zou kosten. Ze wilden het niet eens bestellen. Beetje vergelijkend waren onderzoek zeg maar. Maar dan hang je er blijkbaar al aan vast bij dit "bedrijf".

Gesloten