LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AEG 125 jarig jubileum

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
jan212

AEG 125 jarig jubileum

Ongelezen bericht door jan212 »

Wij hebben begin juni een wasautomaat gekocht,waar een cadeau ter waarde 125 euro aan was verbonden,omdat AEG 125 jaar bestaat.
Dit cadeau zou ongeveer na 6 weken worden toegezonden,nu leven we bijna eind oktober maar nog steeds geen cadeau.
Na vele malen te hebben gemaild en gebeld,krijg je steeds hetzelfde antwoord nl,

Goedemiddag

Wij hebben uw mail van 20 september jl, in goede orde ontvangen.

Vanwege het grote succes van de actie is er bij onze leveranciers helaas nog steeds een voorraadtekort, dat niet snel kan worden aangevuld. Tot onze grote spijt kunnen wij daarom pas vanaf midden oktober het cadeau naar u toesturen.

Wij bieden u onze welgemeende excuses aan en zullen onze uiterste best doen het cadeau naar u toe te sturen zodra onze voorraadproblemen zijn opgelost.
Ik hoop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten

En deze standaard antwoorden krijg ik nu al 4 maanden.

Nu vraag ik mijn eigen af,zijn er meer mensen die hun cadeau nog niet hebben ontvangen,maak er dan aub hier melding van.

groeten Jan

kokka

Re: AEG 125 jarig jubileum

Ongelezen bericht door kokka »

Beste Jan,
als je nu al 4 maanden het antwoord krijgt dat ze pas vanaf midden oktober gaan leveren, waarom blijf je er dan constant om vragen? je creëert je eigen obsessie.
Ik begrijp best dat je wil hebben wat ze belooft hebben, maar dit schiet natuurlijk ook niet op.
het is nu half oktober geweest, dus kijk het nog even aan en dan kan je altijd nog even vragen hoe het zit.

jan212

Ongelezen bericht door jan212 »

Nee dit was hun laatste bericht,ze stellen het elke keer een maand uit.
Eerst was het half augustus,dan half september en nu half oktober,
Ze blijven je gewoon aan het lijntje houden,snap je ?????

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

Oh ja, ik snap het.
Ik weet niet precies hoe dat juridisch ziet, maar je zou eens kunnen navragen of het cadeau ook onderdeel van de koop is. Ik kocht bijvoorbeeld laatst een TV van Samsung waar je een samsung Tablet bij kreeg. dat krijgen is volgens mij gewoon kopen, want je kan ook kiezen voor 250 euro cash-back.
Als het onderdeel van de koop is, dan blijven ze in gebreken. Dan kan je ze dus een brief schrijven waarin je ze in gebreken stelt, geef ze een redelijke termijn om het op te lossen, 14 dagen ofzo. als ze daarna nog steeds niet geleverd hebben kan je de koopovereenkomst ontbinden. Je zou ook kunnen eisen dat ze de waarde van het cadeau in mindering brengen op de prijs van de wasmachine en dit binnen die termijn terug storten op je rekening.

Gesloten