LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Agressie in reclames

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
sjareltje

Agressie in reclames

Ongelezen bericht door sjareltje »

Wat een rotreclame is dat van Dubro waarbij die man keihard een keukendeur tegen zijn hoofd krijgt. En zijn zoon staat er maar een beetje bij te kijken.
Of van die vervelende schreeuwlelijken van Amicon die iedereen zoveel mogelijk proberen te laten schrikken.
Ik vind die agressie erg vervelend. De samenleving is al hard genoeg. Moet dit nou allemaal zo?

Bert Huisman

Re: Agressie in reclames

Ongelezen bericht door Bert Huisman »

Het heeft heel veel te maken met een gebrek aan creativiteit. Ik ben zelf in deze tak van sport werkzaam en krijg soms kromme tenen van het niveau waarop sommige goed betaalde reclamemakers menen zich te moeten uiten namens hun opdrachtgevers. Ik ken het spotje van Dubro niet, wel die van Amicon en ik vind dat geen geweldige uiting.
Maar vergis je niet, er is veel kaf onder het koren. Helaas kosten de kaf producerende reclamejongens en meisjes net zoveel als de korenmolens. Helaas is dat zo. Ik bied ze meer voor veel minder, heb dat in het verleden ook bewezen! :D :D

Gesloten