Hallo Allemaal,
In het kort: In het voorjaar was er een actie bij het Algemeen Dagblad waarbij je een "gratis"Akai LCD-tv met dvdspeler twv. € 219,- kreeg bij een jaarabonnement. Nu waren we net opzoek naar een TV dvd-combi voor in ons "oldtimer" campertje. Het belangrijkste was voor ons dat de TV beschikte over een 12V aansluiting. Via de website kon, en kun, je nog steeds doorlinken naar de specificaties v/d tv. Hierin staat gewoon een 12V aansluiting. Voor de zekerheid hebben we nog gebeld het AD om het heel zeker te weten. Het antwoord was: Ik mag daar geen uitspraken over doen , maar ja die zit er gewoon op meneer.
Dus wij lid geworden. Na de 3e betalingstermijn wordt de tv opgestuurd en ja u raad het al geen 12V aansluiting en een zwarte ipv zilveren tv(niet dat de kleur er toe doet. Dus ik gelijk bellen. Ik kon het gewoon opsturen en dan zou ik het juiste model krijgen met 12V aansluiting. Na een week gebeld hoe het ermee ging: Er zit een 12V aansluiting op meneer en we sturen hem op. Na een paar dagen was de pakketdienst met de tv aan de deur. Vol verwachting maak ik de doos open, maar zie gelijk dat het weer niet de juiste tv is.
Weer bellen, gegevens achter gelaten zou terug gebeld worden. Dat was vorige week dus vandaag zelf maar weer gebeld. antw: Er hoort geen 12V op te zitten.
Mijn vraag is nu ... Wat kan ik hiermee?
Ik heb niets aan deze tv. De enige reden dat we lid geworden zijn is de tv dvd met 12v anders had ik hem gewoon gehaald in de winkel, maar we dachten ach dan is de krant gratis, want het abonnement is net zo duur als de tv.
feitjes:
- Via de AD site nog steeds een link naar de verkeerde TV met 12V.
- Mondelinge toezeggingen van de verkoopster en de klantenservice.
- De tv met 12V is idd € 219,- de tv die ik kreeg € 209,- verkoopadvies prijs.
Alvast bedankt,
Marc
p.s. net weer gebeld en word teruggebeld. Misschien dat ze het netjes oplossen, maar ik verwacht het eigenlijk niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Akai LCD TV Actie van Algemeen Dagblad
-
Re: Akai LCD TV Actie van Algemeen Dagblad
Ik ook niet.maddragon schreef:p.s. net weer gebeld en word teruggebeld. Misschien dat ze het netjes oplossen, maar ik verwacht het eigenlijk niet.
Heeft het AD geen lezersbrieven blokje?
-
***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 30 dec 2011 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
en als dat niet werkt, zet er dan gewoon een omvormer tussen..
Die maakt van 12V weer gewoon 220.. hebt u alsnog niet uw recht gehaald, maar wel een werkende tv.
Die maakt van 12V weer gewoon 220.. hebt u alsnog niet uw recht gehaald, maar wel een werkende tv.