LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Albert Heijn
Albert Heijn
Ik wil u berichten dat reklames van Albert Hein nooit aanwezig zijn diverse weken is het. het zelfde gezeur
U bericht tegemoet ziend,
-
Re: Albert Heijn
Misschien in uw filiaal, maar hier waar ik de boodschappen haal zijn ze er wel. Al eens de filiaalhouder gesproken?
Iedere week doen meer dan 80 medewerkers in mijn winkel hun uiterste best de bonusartikelen van 8 tot 21 beschikbaar te hebben. Dit is helaas niet mogelijk door een aantal oorzaken:
* leveringsproblemen leverancier
* inschattingsfout actie loopt veel hander dan vorige prognoges.
* klanten welke in een keer je gehele vak leeghalen
* op=op artikelen, waarbij er automatisch voorraad wordt verdeeld.
en ga zo maar door.
Gelukkig kennen wij voor het gangbare assortiment de reklamecheque, hierdoor kun je altijd als het artikel weer leverbaar is toch nog profiteren van de bonuskorting. Sorry mensen, we doen in 700 winkels onze uiterste best. Het blijft gelukkig mensenwerk met op de achtergrond een hoop automatisering.
Kijk niet alleen naar AH, maar ook eens bij het kruidvat, Aldi, Lidl en meerdere collega's. Het blijft iedere week weer een inspanning.
* leveringsproblemen leverancier
* inschattingsfout actie loopt veel hander dan vorige prognoges.
* klanten welke in een keer je gehele vak leeghalen
* op=op artikelen, waarbij er automatisch voorraad wordt verdeeld.
en ga zo maar door.
Gelukkig kennen wij voor het gangbare assortiment de reklamecheque, hierdoor kun je altijd als het artikel weer leverbaar is toch nog profiteren van de bonuskorting. Sorry mensen, we doen in 700 winkels onze uiterste best. Het blijft gelukkig mensenwerk met op de achtergrond een hoop automatisering.
Kijk niet alleen naar AH, maar ook eens bij het kruidvat, Aldi, Lidl en meerdere collega's. Het blijft iedere week weer een inspanning.
Niet elke Albert Heijn kent de reclamecheque. Die bij ons dus niet.
(franchise).
(franchise).
Dit filiaal is een franchisewinkel en ze geven beslist geen reclamecheques.
Ik heb hier al eens kontakt over gehad met de klantenservice.
Het personeel heeft hier ook niet dezelfde rechten als personeel in dienst van Albert Heijn. (Een medewerkster vertelde mij dat je in dienst van Appie twee keer een kwartier koffiepauze krijgt, bij de eigenaar van dit filiaal (hij heeft er meerdere) is elke pauze voor eigen geld.) Ik weet natuurlijk niet of dit klopt maar er schijnen toch wel verschillen te zijn.
Ik heb hier al eens kontakt over gehad met de klantenservice.
Het personeel heeft hier ook niet dezelfde rechten als personeel in dienst van Albert Heijn. (Een medewerkster vertelde mij dat je in dienst van Appie twee keer een kwartier koffiepauze krijgt, bij de eigenaar van dit filiaal (hij heeft er meerdere) is elke pauze voor eigen geld.) Ik weet natuurlijk niet of dit klopt maar er schijnen toch wel verschillen te zijn.
pauze bij A-H is 2x 10 min. dat het personeel er 15 van maakt is wat anders,kijk maar in het handboek, en het personeel bij een Franchise is niet in dienst bij A-H. maar bij de eigenaar dus die hebben eigen regels, wat betreft de klanten daar hebben ook de Franchise winkels zich te houden aan de regels van A-H. dus ook de reclamecheque,dat weet ze in Zaandam ook!!!
P.S. bij 2x 15 min pauze is het altijd voor eigen rekening,dat is bij de Komart,Dirkson,Edah,de Super.
moet zijn 16 minuten gast