LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aldi reclame HP inktpatronen
Aldi reclame HP inktpatronen
Vanmorgenvroeg om 8:35 naar Aldi gegaan om te profiteren van hun aanbieding voor HP Inktpatronen 364XL. 2 stuks voor 16,99 volgens de reclamefolder. Er waren al zeker 5 klanten voor mij. Ze bleken echter niet met 2 stuks verpakt te zijn maar per stuk. En de prijs was ook per stuk 16,99. De medewerkster antwoordde doodleuk "het betreft een drukfout in het blaadje. Er staat nadrukkelijk bij in het krantje dat het onder voorbehoud van drukfouten is". Alweer een Aldi-lokkertje? Zonder koopje maar weer huiswaarts gekeerd. Tenslotte zijn deze patronen bij de eerste beste internetshop al voor 13,40 te verkrijgen.
Re: Aldi reclame HP inktpatronen
Ja en wat wil je hiermee zeggen?
ik zou ze aanklagen.
als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat waarschijnlijk ook.
ik zou ze aanklagen.
als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat waarschijnlijk ook.
Dit staat er niet voor niks.Er staat nadrukkelijk bij in het krantje dat het onder voorbehoud van drukfouten is".
-
- Contacteer:
Romic schreef:Vanmorgenvroeg om 8:35 naar Aldi gegaan om te profiteren van hun aanbieding voor HP Inktpatronen 364XL. 2 stuks voor 16,99 volgens de reclamefolder. Er waren al zeker 5 klanten voor mij. Ze bleken echter niet met 2 stuks verpakt te zijn maar per stuk. En de prijs was ook per stuk 16,99. De medewerkster antwoordde doodleuk "het betreft een drukfout in het blaadje. Er staat nadrukkelijk bij in het krantje dat het onder voorbehoud van drukfouten is". Alweer een Aldi-lokkertje? Zonder koopje maar weer huiswaarts gekeerd. Tenslotte zijn deze patronen bij de eerste beste internetshop al voor 13,40 te verkrijgen.
Tsja, wederom jammer vn de waardeloze opmerkingen hierboven als je een opmerking als dit plaats......tis weer weekend dus zal maandag wel weer weg zijn.
Inderdaad lullig maar druk en zetfouten kunnen gebeuren, zou Aldi wel sieren ( kan niet oordelen of gebeurd is ) als dit bij entree winkel werd aangegeven.