LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alles in 1

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Degeert

Alles in 1

Ongelezen bericht door Degeert »

Laatst gewijzigd door Degeert op 13 dec 2008 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: Alles in 1

Ongelezen bericht door Jan1 »

Een rekeningnummer is niet echt nodig als je al klant van Ziggo bent, dit staat inderdaad in de computer, maar niet in de computer van de telefonische verkoper(ster). Zelf heb ik met Ziggo iets dergelijks aan de hand gehad, ook ik werd gebeld voor hetzelfde, ook mij werd gevraagd naar mijn rekeningnummer, ook ik weigerde om dit te geven. De andere dag werd ik weer gebeld, door dezelfde televerkoopster, nadat ik zei dat ik toch echt niet mijn rekeningnummer aan haar zou geven, wist ze me te vertellen dat dit ook niet nodig was omdat dit toch wel bij Ziggo bekent is. Ja ik heb nu een alles in 1 pakket, met alle voordeeltjes en lager in prijs dan als je hetzelfde allemaal apart hebt.

Gesloten