Vanavond (donderdag 23 januari) hoorde ik Antoinette Hertsenberg in het radioprogramma 'Storing' van Jeroen Pauw iets raars zeggen. Ze vertelde dat het idee van de Loden Leeuw zo simpel was dat de redactie van RADAR niet begreep dat er nog nooit eerder iemand op het idee was gekomen om een prijs uit te reiken voor de meest irritante reclame. Nou Antoinette, het is al WEL eens eerder gebeurd. Op 21 december 1997 kreeg Mike Starink (wie kent hem nog?) uit handen van Bavo Galama van Ook Dat Nog! de Blikken Braakbal uitgereikt. De redactie van Ook Dat Nog! kreeg destijds ruim 2000 reacties (verreweg de meesten via de post, e-mail was er al wel maar werd nog niet zo veel gebruikt) op haar oproep aan kijkers om de meest irritante reclame te nomineren voor een prijs. 171 werden er genomineerd en Mike met zijn Vizir-reclame ('Live Opgenomen', 'Mag Ik Uw Was Even Zien?' was de gelukkige.
Dus nu niet meer net doen of jullie een origineel idee hadden hoor! ;-)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Antoinette doet aan televisiegeschiedenisvervalsing (2 x woo
Re: Antoinette doet aan televisiegeschiedenisvervalsing (2 x woo
En wat hoor ik nu? In Goedemorgen Nederland zouden jullie alweer hebben gezegd dat de Loden Leeuw een origineel en nieuw idee is. Waar halen jullie dat vandaan? Bel Ook Dat Nog! Check het!
Ook Dat Nog! heeft het verzonnen. Geef ze die krediet en doe niet net alsof jullie zo goed zijn.
Ook Dat Nog! heeft het verzonnen. Geef ze die krediet en doe niet net alsof jullie zo goed zijn.
Re: Antoinette doet aan televisiegeschiedenisvervalsing (2 x woo
mw Hertsenberg zat afgelopen zondag in Ook dat Nog, dus je wens is vervuld.