LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] @home oplichters
-
@home oplichters
Het is 17.50 uur. Je zit te eten en de telefoon gaat. Nummer onbekend meld het display, toch maar even opnemen. Met Essent en of het uitkomt. Nee, ik zit te eten. Maar ik heb een prachtige aanbieding voor u. Telefonie en internet voor maar 6,10 euro per maand en uw huidige internet en telefonie-aanbieder (kpn surfen en bellen naar volle tevredenheid) zeggen we dan voor u op. Ik dacht dat ik een jaarcontract had met KPN dus dan lopen de kosten toch gewoon door? Nee hoor meneer, die stoppen direct. Ik vraag om een folder, deze hebben ze niet maar als ik nu ja zeg dan heb ik 2 maanden de tijd om te beslissen of ik het wel of niet neem. Toch maar verder gaan eten gezien ik ook nog een paar maanden aan een Wanadoo internetabonnement vast zit. Denken ze nou echt dat je in 2 minuten een abonnement neemt? Vreemd dat @home (Essent) hier wel tijd voor heeft. Toen ik van de week iemand aan een tv-aansluiting wilde helpen heb ik na 15 minuten in de wacht toch maar de hoorn op de haak gegooid. Hebben ze helaas toch weer aan me verdiend.
-
Re: @home oplichters
Ja.Denken ze nou echt dat je in 2 minuten een abonnement neemt?
Wij domme mensen blijven maar bewijzen dat het rendabel is om een outbound telemarketing klus uit te besteden aan belfabrieken (callcenters) vol studentjes die geen ander baantje kunnen krijgen via het uitzendbureau (90% van het uitzendwerk is werken voor callcenters).
Als jij niet hapt, hapt een ander wel.
Kennelijk vond iemand het nodig 15 minuten te zeuren over het feit dat ze bij Essent meer mensen inzetten als telemarketeer dan als helpdesker.Toen ik van de week iemand aan een tv-aansluiting wilde helpen heb ik na 15 minuten in de wacht