LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beckers

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Ma

Beckers

Ongelezen bericht door Ma »

Goed voorbeeld, die reclame van Beckers wraps.
Een snuffelde vrouw die met de neus voor het deurtje van de magnetron snuft. In de handleidingen van alle magnetrons, staat toch echt dat je dat absoluut niet moet doen, ivm stralingen. Dat dit is goedgekeurd door de reclamecode commissie :?

Arie

Re: Beckers

Ongelezen bericht door Arie »

Ja en dan die reclame van die vrouw die van dat balkon springt !! In de handleiding van elk balkon staat dat je dat juist NIET moet doen en de Federatie van Nederlandse Straatvegers heeft er ook zijn bezorgdheid over uitgesproken. Het is schandalig !

OK

Ongelezen bericht door OK »

stemming stijgt, niveau daalt

SJAKIE

Ongelezen bericht door SJAKIE »

De meeste mensen hebben een goedgekeurde magnetron.................

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Bovendien moet die mevrouw het zelf weten of zij haar neus in de magnetron wil stoppen. Ik heb het eens met m'n vinger gedaan en toen opgegeten was best lekker.

Gast

Ja er zijn wat een reclames en ook op de TV

Ma

Ongelezen bericht door Ma »

Ik dacht dat de kindervakantie was afgelopen, maar het lijkt erop dat er toch wat spijbelen.
Dit is een serieuze zaak. Maakt niet uit wat voor'n magnetron je hebt, welk merk dan ook, er wordt gewaarschuwd voor de stralingen en dat je er niet voor mag staan.(zeker niet met je neus er boven op.)

Gast

Bedankt Ma ik zal er rekening meehouden en mijn neus er tegenhouden.

Arie

Hier haal ik dus mijn neus voor op.....Die reclame is zeker niet het neusje van de zalm en ik laat mij niet bij de neus nemen. We krijgen al zoveel onzin door de neus geboord, het komt me mijn neus uit !

En on-topic: Ik heb mijn neus een keer tegen de magnetron aangehouden en wat denk je ? -Weg verkoudheid !! En ik geef nu ligt in het donker.

Arie

LICHT, dan, natuurlijk :-}

Gast

Zie je wel dat je spijbelt, ga naar school en leer schrijven.

DE deskundige

Ongelezen bericht door DE deskundige »

Beste Ma, dat stukje kippengaas in het deurtje van de magnetron zit er niet voor de sier, werkt volgens het natuurkundige principe van de " kooi van Faraday", dankzij deze natuurkundige wet zijn wij tijdens onweer ook veilig in de auto en bij de magnetron is het precies andersom : de lading blijft o.a. dankzij dit stukje kippengaas(stralenrooster) binnen de magnetron, dus is het volkomen flauwekul dat dit buiten de magnetron nog gevaarlijk zou zijn, bovendien het type alfa-straling dat in de magnetron wordt opgewekt heeft slechts een reikwijdte van enkele centimeters............

Gast

Dat heb ik nagevraagd bij Expert deze beweren dat de straling meer dan 50cm is. Dus wel degelijk gevaarlijk.

Els.

de Deskundige

Ongelezen bericht door de Deskundige »

Beste Els dat is onafgeschermd, dus zonder metalen behuizing en kippengaas................

Gast

Heb je dan rekening gehouden met de kleur van het behang ?? Speelt ook rol in het geheel. Gordijnen afstand ongeveer 30 meter afhouden van het kippengaas, anders gaat de magnetron er vandoor met de pastoor.

beckers

Ongelezen bericht door beckers »

eerst je vinger in je kont en dan in de magno is ook lekker !

Gast

heb je wel es geprobeerd om hetzelfde te doen als die vrouw die met haar neus voor het raampje van haar magnetron staat te kijken ...........zou t niet doen , want als de wrap klaar is en je laat em op je bordje rollen zit toch echt je hele zooitje eronder!!!!!!!!!!!!!!!!!!so.don't try this at home
Het is toch allemaal pure onzin wat ze laten zien!
En daarbij, die wraps zijn nog es niet te eten ook , je kunt ze beter zelf maken, beetje van jezelf en een beetje uit een pakje! :shock:

henkske

Ongelezen bericht door henkske »

Ik ontvang de laatste tijd zo weinig zenders op mijn magnotrin,zou het te maken kunnen hebben met de slager die pas is overleden .
We hebben sindsdien ook last van de overbuurman hij bekogelt ons met gebakken trapleuningen nou zo kun je toch geen sate prikker meer van een viadukt behangen! kortom meer dan onwaarschijnlijk te hebben genoten van mijn paashaas.zou u dus ook moeten doen ga gerust langs bij de bakker komen ze mijn fiets met chocola behangen mooi toch !

!!!!

Ongelezen bericht door !!!! »

Waar sommige zich al niet druk om maken zeg.
Nog ff en iedere reclame moet afgekeurd worden, omdat er volgens iemand iets niet klopt, of gevaarlijk is, of wat dan ook.

Hallo, wordt is ff wakker.
Reclame is bedoeld om mensen bewust te maken van het bestaan van een product.
Dit proberen de reclamemakers te doen met een spotje dat bij de mensen de aandacht trekt en blijft hangen.
Niet om er zo serieus op in te gaan als sommige hier doen.

Denken jullie soms dat soaps ook waargebeurde verhalen zijn ofzo???

Gesloten