LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bel me niet register = bel me wel register?
-
Re: Bel me niet register = bel me wel register?
Ach het gras lijkt altijd groener bij de buren...
-
Mijn bloedverwanten zitten ook altijd te schetteren dat het in Duitsland zoveel beter is. Tot ik zei: 'dan ga je daar toch wonen?' Maar dat kon dan weer niet...GJvdZ schreef:Goh, Duitsland is toch wel geweldig. Als ik de berichten hier moet geloven is het zo'n beetje het paradijs. Gek dat mijn collega's en familie het daar anders ervaren en vaak jaloers naar Nederland kijken.
-
TIP .... Neem een 0900 nummer en stel m op de max in ( 2,65 pm )PeterW1572 schreef:Overigens mogen bedrijven waar je ooit klant van was je ook gewoon bellen tenzij je expliciet aangeeft dat je dat niet wilt. Dat komt dus naast het bel-me-niet register.
Dat bellen ze niet , doen ze dat toch dan verdien je er goed aan
-
TIP .... Neem een 0900 nummer en stel m op de max in ( 2,65 pm )
Voor een dergelijke twee-jaar-te-late reaktie is het een behoorlijk dom antwoord en niet eens grappig.
-
Voor mensen die helemaal genoeg hebben van call center gesprekken is er een heel leuk telemarketing tegenscript (als je hierop googled vind je het). Met dit script zorg je er voor dat de call center medewerker vast loopt in het gesprek. Misschien een beetje kinderachtig, maar wel grappig.