Vooral selectief blijven.fonsflons schreef: ↑25 feb 2021 09:23Dat is niet wat je zegt:NeoDutchio schreef: ↑25 feb 2021 09:07De genoemde dropshippers doen er inderdaad alles aan om maar niet gevonden te willen worden.NeoDutchio schreef: ↑24 feb 2021 22:28Het enige verschil is dat een dropshipper niet gevonden wil worden en zich niet aan de wet houdt.
Hier gaat u weer de fout in om met een percentage te strooien zonder onderbouwing. Ik noemde geen feit maar een vermoeden. En de reden achter dat vermoeden is helder in mijn ogen. Dat u daar weer 1 gedeelte uit haalt ligt niet aan mijn onderbouwing.fonsflons schreef: ↑25 feb 2021 09:23Hier ga je dus weer fout. Je noemt iets een feit (dmv een steekproef van minder dan 0,00001%), hebt daardoor een vermoeden en trekt vervolgens een conclusie welke je ferm verdedigt.NeoDutchio schreef: ↑25 feb 2021 09:07Als u zich ook even met de feiten bezighoudt hoeft u niet voor mij te denken. Telt u zelf even het aantal dropshippers die met Shopify werk. Reageer dan maar weer opnieuw. Daarbij gaf ik aan dat het een vermoeden is. En dat is niet zonder reden.
Bol, maar ook Markplaats, Blokker, Kijkshop, Ali, enz bieden zelf niet alle producten aan. De verkoper biedt het aan, met naam en toenaam.fonsflons schreef: ↑25 feb 2021 09:23Ok, je weet dus niet precies wat dropshipping inhoudt. Dat heeft niets te maken met hoe je het omschrijft richting klant, maar met de handelswijze:
Dropshipping is een vorm van e-commerce, waarbij webwinkeliers producten in hun webwinkel aanbieden die ze zelf niet op voorraad hebben.
Maar goed, laten we erover op houden. Je bent zo overtuigd van je eigen gelijk en conclusies dat je deze koste wat kost zal blijven verdedigen en niet openstaat voor nuance. Jammer dat je daarmee anderen benadeeld en op een dwaalspoor zet ondanks dat je intenties goed zijn.
Het zou dropshipping zijn als Bol onder en uit zijn naam artikelen verkoopt, factureert, aan betaald en garantie geeft. Oftewel, de juridische verkoper is. De artikelen staan dan wel op de site van Bol, maar Bol is niet de verkoper.