LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bewindvoerders

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Cornelia

Bewindvoerders

Ongelezen bericht door Cornelia »

Hallo,
Ruim 4 jaar had ik een bewindvoerder. Nooit kreeg ik iets te zien van mijn bankrek. of jaaroverzichten.
Nu is de bewindvoering beeindigd en krijg ik alle schuldeisers weer over me heen.
Bij de behandeling van de ontheffing op de rechtbank heeft de bewindvoerder verklaard dat er GEEN schulden meer waren. Die waren er dus nog wel degelijk.
Deze week kreeg ik na lang aandringen wat meer gegevens los en je schrikt je te pletter. De huishuur schijnt elke maand anders geweest te zijn. Ook de andere vaste lasten waren maandelijks verschillend. Elk jaar was er geld over. Bewindvoerderskosten zijn berekend, maar ik weet niet beter of die waren door de bijzondere bijstand vergoed.
Waar kan je terecht om een bewindvoerder aansprakelijk te stellen voor bijv. alle rente die bij de schulden extra op is gekomen?? Om maar iets te noemen.

Kartel

Re: Bewindvoerders

Ongelezen bericht door Kartel »

Hoi Cornelia,

Ik begrijp uit je verhaal dat je bewindvoeder ermaar een potje van maakte.
Als je in de WSNP gezeten hebt kun je het toch via de R.C.
aanvechten ?
Het is tenslotte een soort wanbeleid van die bewindvoerder.
Of ging je schuldsanering via de GKB of anders ?
Sterkte.

Groeten Kartel

Cornelia

Re: Bewindvoerders

Ongelezen bericht door Cornelia »

Nee, er was geen schuldsanering. Kreeg advies om een bewindvoering in te schakelen i.v.m. scheiding. Ben dus vrijwillig onder bewind gegaan.
Alleen nu klopt er geen ene zak van en waar klop ik dan aan?

Gesloten