Hallo,
Ruim 4 jaar had ik een bewindvoerder. Nooit kreeg ik iets te zien van mijn bankrek. of jaaroverzichten.
Nu is de bewindvoering beeindigd en krijg ik alle schuldeisers weer over me heen.
Bij de behandeling van de ontheffing op de rechtbank heeft de bewindvoerder verklaard dat er GEEN schulden meer waren. Die waren er dus nog wel degelijk.
Deze week kreeg ik na lang aandringen wat meer gegevens los en je schrikt je te pletter. De huishuur schijnt elke maand anders geweest te zijn. Ook de andere vaste lasten waren maandelijks verschillend. Elk jaar was er geld over. Bewindvoerderskosten zijn berekend, maar ik weet niet beter of die waren door de bijzondere bijstand vergoed.
Waar kan je terecht om een bewindvoerder aansprakelijk te stellen voor bijv. alle rente die bij de schulden extra op is gekomen?? Om maar iets te noemen.
Naar boven
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bewindvoerders
Re: Bewindvoerders
Grietje,
Cornelia heeft precies hetzelfde meegemaakt. Misschien kan zij je helpen?
Cornelia heeft precies hetzelfde meegemaakt. Misschien kan zij je helpen?
Pure kulpost, met copy/paste kan ik ook 3 berichten plaatsen onder verschillende namen
Een kennis van mij heeft daar geen last mee gehad.
Zij zat in het wsnp voor 3 jaar.
Ook zat ze in voledige budgetbeheer.
Haar inkomen werd naar budgetbeheer overgemaakt en budgetbeheer zorgde dat haar rekeningen werden betaald.
Ze kreeg iedere maand een overzicht.
Zij zat in het wsnp voor 3 jaar.
Ook zat ze in voledige budgetbeheer.
Haar inkomen werd naar budgetbeheer overgemaakt en budgetbeheer zorgde dat haar rekeningen werden betaald.
Ze kreeg iedere maand een overzicht.