LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bifinett KH1605 SEALAPPARAAT bij de LIDL

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
adjudant

Bifinett KH1605 SEALAPPARAAT bij de LIDL

Ongelezen bericht door adjudant »

Op donderdag 29/5 was bij LIDL een Bifinett KH1605 SEALAPPARAAT in de aanbieding. :D
Het apparaat werd verkocht met een rol buisfolie (PE-HD) van 3 meter.
Ik heb er twee aangeschaft (één om weg te geven) en heb meteen geïnformeerd naar de verkrijgbaarheid van rollen buisfolie.
Dat had ik kennelijk niet moeten doen: "...als u geen buisfolie kunt bemachtigen moet u de apparaten maar terugbrengen. Dan krijgt u gewoon het aankoopbedrag terug..." :?

Ik heb de leverancier (http://www.kompernass.com --> ITSW voor NL) gevraagd hoe ik aan buisfolie kom. Fijne firma die ITSW: de functionaris die ik heel even aan de lijn kreeg à 35 cent per minuut was kennelijk overspannen. :( Desalniettemin is nergens aan de juiste buisfolie te komen! :cry:

Inmiddels ben ik een aantal nietszeggende (e-mail)antwoorden verder: buisfolie schijnt niet te leveren te zijn en er lijkt niets anders op te zitten dan de apparaten maar weer terug te brengen.
Een mooie actie van LIDL.... :?:

toiletreiniger

Re: Bifinett KH1605 SEALAPPARAAT bij de LIDL

Ongelezen bericht door toiletreiniger »

Hallo,

Ook wij hebben bij de Lidl z'n apparaat gekocht en zitten met hetzelfde probleem. Alle winkels afgeweest waarvan ze zeiden dat het daar te koop is maar geen buisfolie kunnen krijgen. Eigenlijk heb je nu een apparaat waar je niets aan hebt.

Groeten,
Diane

adjudant

Ik heb inmiddels een brief geschreven naar het hoofdkantoor van LIDL, waarin ik mijn onvrede hieromtrent heb geuit; je wordt namelijk door de nederlandse vertegenwoordiger (ITSW) van de duitse leverancier Kompernass nauwelijks tot niet te woord gestaan (er komt althans geen zinnig woord uit).

Schrijf ook een briefje en uit uw onvrede hierover! :!:

Zelf ben ik overigens de folie wel op het spoor gekomen: op eBay kun je het tamelijk eenvoudig online aanschaffen in Duitsland.

Ik wacht nog op een antwoord van de LIDL. :(

toiletreiniger

Bij de Makro is exact dezelfde folie te koop. Op de verpakking staat Art. no, 2999.
Refill vacuum sealer bags. In de doos zitten 2 rollen van 10m. Op internet heb ik de volgende site gevonden, met deze rollen.
Kosten bij de Makro: 8 Euro excl. BTW, voor 2 rollen.
Site waar de rollen te zien zijn.

http://www.rkwltd.com/product_info.php? ... s_id=16610[/url]

adjudant

Zo help je elkaar nog eens! :o

Waar zo'n forum al niet goed voor is. Ik heb inmiddels 2 rollen (5 mtr) uit Duitsland al binnen (all-in € 12,40).

Zal ook eens gaan kijken bij de Makro. :D

toiletreiniger

De folie bij de Makro is toch iets dunner en is aan 3 kanten open. Als de folie uit Duitsland beter is, hoor ik dat graag.

adjudant

De folie uit Duitsland is 1 cm te breed; kun je dus niet goed dicht sealen. (Is overigens PE-LD)

Heb inmiddels antwoord van LIDL:
Deze rollen buisfolie zijn via internet en bij de betere kookwinkels te verkrijgen. Daarnaast kunt u boterhamzakjes en diepvrieszakjes met de vermelding PE-HD gebruiken. Deze zakjes zijn gewoon te verkrijgen in onze filialen.

Correspondentie hierover kan gevoerd worden met: (kost geen postzegel)
LIDL Nederland GmbH,
t.a.v. mw. R. Horst,
Antwoordnummer 504,
1270 VB Huizen.

Ik neem er in elk geval geen genoegen mee! :twisted:

Overigens: voor de PRINCESS Classic Vacuüm Sealer (typenummer 492965) schijnt de folie volgens de vertegenwoordiger in NL verkrijgbaar te zijn bij Handyman. NIET dus...!

De handyman heeft wèl de buisfolie voor de Krups vacuüm sealer. Telefonische informatie wijst uit dat deze 29 cm breed is en per 3 rollen verkocht wordt voor € 12,95.

Ik zal het eerst wel eens even ter plekke gaan bekijken. :!:

adjudant

:D Ja! De buisfolie van Krups is 28,5 cm breed en zowel op internet als bij de Handyman verkrijgbaar! :D

asterix*

Ongelezen bericht door asterix* »

Hallo iedereen,
Ik baalde er indertijd van dat ik nèt had misgegrepen! Nu ben ik blij toe. Heb inmiddels een Krups vacuumsealer via eBay gevonden voor weinig, en daar heb ik reserverollen voor gevonden (3 st. voor € 9,=) bij de vestiging van Mediamarkt in Rijswijk.
In Den Haag hebben ze ze echter niet, en zeggen ze dat er helemaal geen vacuumsealers meer in het assortiment zitten (???????). Van wat ik heb begrepen, zijn de zakken van Princess erg dun (als boterhamzakjes), maar die van Krups hebben nog enige stevigheid. Ga het ook nog proberen met andere diepvrieszakken, waarvan ik jullie op de hoogte zal houden.

Mvg,
Asterix*

P.S.
Voor de Princess hebben ze ze ook (2 st. voor €8,75) en er zijn óók nog twee duurdere modelleen van één merk (dat ik ff niet uit mijn hoofd weet). Grtjs, *

Jalaka

Ongelezen bericht door Jalaka »

Hoi allemaal,

Ik heb dus hetzelfde probleem.

Maar dit vond ik op internet:

Quote vraag:
Hallo.
Ik heb een seal apparaat voor huishoudelijk gebruik. Ben op zoek naar buisfolie van 30 cm breed, van 100 micron en met de specificatie PE HD. Heb alle huishoudzaken (Blokker, Xenos, V&D etc.) afgelopen. Alles negatief. Fabrikant geeft deze winkels als verkooppunten op. Ook bij De Block, Expert etc niet te krijgen. Via internet alleen vanaf 180 m te koop, excl BTW en verzendkosten. Weet iemand een adres voor particulieren?
Groetjes Diane.

Quote antwoord:
Beste Diane,

Wij hebben dit soort rollen gewoon op voorraad.
Kijk op http://www.mupla.nl en tik als trefwoord "buisfolie" in.
30cm op 100 micron, rol a 10 kg, per stuk leverbaar en online te bestellen via onze website.

Met vriendelijke groet,
Harry Mulder
Unquote antwoord

Ben op de website geweest en ze hebben inderdaad verschillende afmetingen buisfolie. Ik heb het nog niet uitgeprobeerd want ik heb de site 5 minuten geleden pas ontdekt.

beijlapb

Ongelezen bericht door beijlapb »

Ook wij hebben zo'n LIDL Bifinett KH1605 aangeschaft met slechts 1 rol folie.
Na wat google'n kwam ik terecht bij Ellectrique Design op http://www.e-d.nl of email [email protected].
Daar wij al voedsel hadden klaarliggen om te vacumeren, had ik de folie snel nodig. Bij hun vestiging in Utrecht, Europalaan 200, kon ik terecht... Met 1 dag had ik de folie, die niet breder mag zijn dan 29,5 cm, in huis en ligt het eten in de vriezer.
Top.
Een ding, de folie is geen buis, maar is aan een zijde open, andere zijde dicht. Dit biedt meer mogelijkheden dan enkel buisfolie, want de Bifinett kan ook gewoon een stuk seal'en, zonder vacuum te zuigen.
Succes! :D

beijlapb

Ongelezen bericht door beijlapb »

Voor een ieder die dit apparaat nog heeft staan maar geen folie meer heeft, Ellectrique Design, Utrecht levert de goede folien. Kijk op:
> Gewone folie: http://www.e-d.nl/product_info.php?cPat ... ts_id=3606
>Kookfolie: http://www.e-d.nl/product_info.php?cPat ... ts_id=3607
Ik heb ze gebruikt en ben prima tevreden.
Succes! :D

Soundvision

Ongelezen bericht door Soundvision »

ik bestel de buisfolie voor de seal-apparaat bij de firma Marmelot. deze hebben allesn op het gebied van sealen
http://www.marmelot.com/marmelot/vacuum ... anguage=nl

eala frisa

Ongelezen bericht door eala frisa »

ik heb er ook een gekocht maar lang in de garage laten liggen. gewoon vergeten dat ik er een had.
vanavond uitgepakt een aan de gang met de winterwortels die in dit jaargetijde nogal snel beschimmelen.
wortels geskinned, grof gesneden en ingeseald met rol (zakken) en apparaat.
helemaal in de sealdrift ook wat andere zaken die in de koelkast stonden, ingeseald.
vervolgens geprobeerd of de boterhamzakjes van de lidl (rol aromata 120 x sandwich bags) ook werkten.
en wat denk je, JA!. gevacuuemd, geseald.
en nu maar een maand wachten om te zien of de spullen in de iso niet gespecificeerde sandwich bag nog eatable is.

groeten

Gesloten