LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bladcadeau
Bladcadeau
Ik heb op 7 April Bladcadeau voor mijn verjaardag gekregen en daar staat achterop dat ik een blad kan activeren en omdat ik graag kleding maakt koos ik de Knip uit en die zou ik dan 3 x krijgen .
Ik ben naar de site gegaan en heb daar m,n activatiecode ingevuld en daarop kwam ik op het gedeelte welk blad je wilt hebben en wat schetst m,n verbazing ik krijg er maar 2 ipv 3 en omdat ik niets meer ongedaan kon maken heb ik direct gebeld en kreeg een jonge man aan de telefoon die mij rustig vertelde dat ik de "kleine lettertjes " niet had gelezen en dat ik een oud doosje had ….nou idd die had ik niet gelezen want er staat namelijk duidelijk op het doosje dat ik 3x de Knip krijgt en dan ga je niet onderaan kijken wat daar staat .
Er staat daar …Wijzigingen voorbehouden .actueeloverzicht op http://www.bladcadeau.nl
Maar het is toch van de gekke dat iemand je iets cadeau doet ,ziet hoeveel bladen de ontvanger krijgt en Bladcadeau dat gewoon veranderd ,dat riekt voor mij naar oplichting en dat heb ik hem ook verteld.
Daarbij staat er niet prijswijziging voorbehouden maar wijziging en dat kan veel zijn maar niet dat je niet het aantal krijgt wat op het doosje staat .En omdat mijn dochter dit ongeveer 12 dagen geleden heeft gekocht kun je ook niet spreken van oud!!!
Ik ben naar de site gegaan en heb daar m,n activatiecode ingevuld en daarop kwam ik op het gedeelte welk blad je wilt hebben en wat schetst m,n verbazing ik krijg er maar 2 ipv 3 en omdat ik niets meer ongedaan kon maken heb ik direct gebeld en kreeg een jonge man aan de telefoon die mij rustig vertelde dat ik de "kleine lettertjes " niet had gelezen en dat ik een oud doosje had ….nou idd die had ik niet gelezen want er staat namelijk duidelijk op het doosje dat ik 3x de Knip krijgt en dan ga je niet onderaan kijken wat daar staat .
Er staat daar …Wijzigingen voorbehouden .actueeloverzicht op http://www.bladcadeau.nl
Maar het is toch van de gekke dat iemand je iets cadeau doet ,ziet hoeveel bladen de ontvanger krijgt en Bladcadeau dat gewoon veranderd ,dat riekt voor mij naar oplichting en dat heb ik hem ook verteld.
Daarbij staat er niet prijswijziging voorbehouden maar wijziging en dat kan veel zijn maar niet dat je niet het aantal krijgt wat op het doosje staat .En omdat mijn dochter dit ongeveer 12 dagen geleden heeft gekocht kun je ook niet spreken van oud!!!
Re: Bladcadeau
Dat doosje heeft waarschijnlijk meer dan een jaar in de winkel gelegen (of misschien wel in de lade van uw dochter?)Ingetje S schreef:En omdat mijn dochter dit ongeveer 12 dagen geleden heeft gekocht kun je ook niet spreken van oud!!!
Waarom bestelt u dan niet gewoon een ander blad ?
Keuze genoeg toch ?
Even lezen….12 dagen geleden heeft ze dat gekocht en alleen maar voor de Knip omdat ik dat blad altijd koopt en niet een ander blad .En ik heb inmiddels uitgezocht dat voor alle andere bladen ook minder exemplaren gegeven worden en niet het aantal wat op het doosje staat .
12 dagen geleden gekocht wil niet zeggen dat het niet ouder is dan 12 dagen. Het doosje kan wel veel langer in de winkel hebben gelegen. Misschien eerst zelf even goed lezen ?Ingetje S schreef:Even lezen….12 dagen geleden heeft ze dat gekocht en alleen maar voor de Knip omdat ik dat blad altijd koopt en niet een ander blad .
Verder schreef je in de openingspost niet dat het cadeau speciaal was gekocht voor het blad Knip, daar kom je nu pas mee.
Veel plezier met je cadeau.
Dat is spijkers op laag water zoeken, crayme: de TS zag dat de Knip erbij stond en omdat ze graag kleding maakt is het natuurlijk de Knip geworden. Misschien, als de Knip er niet bij stond had ze wel "Mijn Geheim" besteld?crazyme schreef:Verder schreef je in de openingspost niet dat het cadeau speciaal was gekocht voor het blad Knip, daar kom je nu pas mee.
Veel plezier met je cadeau.
Ik weet niet hoe ik een stukje binnen een stukje krijgt maar ik zeg nogmaals crazyme dat u even de eerste regel opnieuw leest en dan vraag ik u gelijkertijd als u een krant besteld neemt u dan genoegen met een bezorging van een dag tekort iedere week of neemt u dan gewoon de tvgids ….dan heb je in ieder geval iets om te lezen
Dan druk je, in dit geval bij crazyme op quote en dan ga je naar wit vlak eronder en schrijf je wat je wilt. Dit even als voorbeeld wat jij hebt geschreven. Alleen maar uitleg, hoor, niet belerend.Ingetje S schreef:Ik weet niet hoe ik een stukje binnen een stukje krijgt maar ik zeg nogmaals crazyme dat u even de eerste regel opnieuw leest en dan vraag ik u gelijkertijd als u een krant besteld neemt u dan genoegen met een bezorging van een dag tekort iedere week of neemt u dan gewoon de tvgids ….dan heb je in ieder geval iets om te lezen
Dank je wel voor de uitleg .....dat krijg je als je wat ouder wordt
Dus,jij leest niet wat er staat en bladcadeau krijgt de schuld...Ingetje S schreef:Er staat daar …Wijzigingen voorbehouden .actueeloverzicht op http://www.bladcadeau.nl
Zoiets heet de boel omdraaien en ja,dit is dus gewoon je eigen schuld,had je maar beter moeten lezen voordat je ging bestellen.
Ik vind wel dat ts een punt heeft. Wie gaat er alle voorwaarden uitpluizen (zowel gever als krijger) als er duidelijk op de verpakking staat dat je 3 tijdschriften krijgt.
Soort van misleiding.
Soort van misleiding.
Dan zal ik wel enig in mijn soort zijn maar bij dit soort zaken en eigenlijk bij alle zaken waar voorwaarden aan zijn verbonden,lees ik wel de voorwaarden.sephora30 schreef: Wie gaat er alle voorwaarden uitpluizen
Dan kom je dus nooit voor verrassingen te staan,tenzij een bedrijf zich niet aan zijn voorwaarden houdt.
Nee Gilas ,mijn dochter heeft dit gekocht in de winkel en op het doosje staat duidelijk 3 tijdschriften en pas op de site als je al hebt geactiveerd kom je erachter dat het er maar 2 zijn ,dus die voorwaarden staan niet op het doosje .
Je mag op basis van de verpakking ervan uit gaan dat het klopt. Als de aanbieder het aanbod verandert is zij daar voor verantwoordelijk.gilas schreef:Dus,jij leest niet wat er staat en bladcadeau krijgt de schuld...Ingetje S schreef:Er staat daar …Wijzigingen voorbehouden .actueeloverzicht op http://www.bladcadeau.nl
Zoiets heet de boel omdraaien en ja,dit is dus gewoon je eigen schuld,had je maar beter moeten lezen voordat je ging bestellen.
Laatst gewijzigd door Radar op 17 apr 2014 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: ongepast taalgebruik verwijderd
Reden: ongepast taalgebruik verwijderd
Ze geven wel een verkeerde voorstelling van zaken. Op de verpakking staat 3 bladen. Ze zouden erop moeten zetten: 2 of 3. Niet elk magazine is tenslotte even dik of even duur.
Stond er op de verpakking niet iets van: lees de voorwaarden op de website, of iets dergelijks?
Stond er op de verpakking niet iets van: lees de voorwaarden op de website, of iets dergelijks?
mh73 schreef:Ze geven wel een verkeerde voorstelling van zaken. Op de verpakking staat 3 bladen. Ze zouden erop moeten zetten: 2 of 3. Niet elk magazine is tenslotte even dik of even duur.
Nee er staat alleen maar het aantal bladen op. We gaan binnenkort naar de winkel en hebben gelukkig alle bewijzen zowel van de betaling als van de verpakking en ik weet wel dat het maar om een tijdschrift gaat maar het gaat er om dat ze oneerlijke verkoop doen.
Misschien is in de tussentijd het blad wel 2x zo dik geworden. Of zitten er extra's bij.Ingetje S schreef:mh73 schreef:Ze geven wel een verkeerde voorstelling van zaken. Op de verpakking staat 3 bladen. Ze zouden erop moeten zetten: 2 of 3. Niet elk magazine is tenslotte even dik of even duur.
Nee er staat alleen maar het aantal bladen op. We gaan binnenkort naar de winkel en hebben gelukkig alle bewijzen zowel van de betaling als van de verpakking en ik weet wel dat het maar om een tijdschrift gaat maar het gaat er om dat ze oneerlijke verkoop doen.
Wordt leuk om een geactiveerde code terug te brengen naar de winkel...