Beste mensen,
Blokker doet met z'n dukaten-akties al jaren aan pure misleiding; de zogenaamde korting die je krijgt als je een x-aantal dukaten inlevert is pure nep. Want het betreffende artikel kost elders normaal gesproken ongeveer net zo veel of weinig, als het bij de Blokker kost tijdens deze 'geweldige kortings-akties'.
Dus, waarom verstrekt Blokker ons deze 'dukaten' dan? Heel simpel, om aan ons meer rommel te doen slijten, want bij elke 5 euro krijg je immers 'helemaal gratis' een dukaat!
Trap er niet langer in, d.w.z. koop absoluut GEEN extra spullen met de bedoeling om er alleen maar een grotere stapel dukaten mee te krijgen! Ze weten het o zo leuk te brengen, zoals ze het presenteren LIJKT het inderdaad allemaal zo énorm voordelig, interessant en zelfs aardig bedoeld naar ons klanten, maar in feite is het NIETS meer dan een uitgekookte konstructie, uitgebroed door verkoop-managers, puur en alleen bedoeld om MEER omzet te genereren, ZONDER dat ze ons die zogenaamde tientallen euro's korting geven!!!
Ik zou iedereen willen oproepen en adviseren om vooral assertief te zijn naar Blokker; wil je graag een 'afgeprijst' artikel kopen maar heb je geen of onvoldoende dukaten op zak die je er bij zou moeten leggen, eis dan dat je het gewoon zo koopt; MET 'korting' én ZONDER dukaten!!! Haal desnoods de filiaal-leider er bij, wie op z'n strepen staat krijgt zijn of haar aankoop echt zo wel mee!
Het enige nut wat dan nog rest voor de dukaten is ze te bewaren op het toilet, handig als reserve voor als onverhoopt het plee-papier op is.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Blokker- 'dukaten' zijn NIETS waard !!! (vooral niet voor as
Re: Blokker- 'dukaten' zijn NIETS waard !!! (vooral niet voor as
Hoi,
Wat een verhaal, ik kan je woede door de regels heen lezen echt geweldig! Je hebt helemaal gelijk hoor maar het gros van de mens trapt daar gewoon in hoor! Nog meer troep in je huis!
Gr Heidi
Wat een verhaal, ik kan je woede door de regels heen lezen echt geweldig! Je hebt helemaal gelijk hoor maar het gros van de mens trapt daar gewoon in hoor! Nog meer troep in je huis!
Gr Heidi
Tja... nederlandsers sparen nu eenmaal graag he.. dan krijg je dat.
Maar ik persoonlijk neem de dukaten nooit aan. Als ik iets koop bij de blokker en bij de kassa blijkt dat ik alleen de (korting) krijg tegen inlevering van de dukaten. dan laat ik het product gewoon staan en koop ik het wel elders.
Overgens krijg ik vrijwel altijd de korting zonder die iri dukaten.
Paul
Maar ik persoonlijk neem de dukaten nooit aan. Als ik iets koop bij de blokker en bij de kassa blijkt dat ik alleen de (korting) krijg tegen inlevering van de dukaten. dan laat ik het product gewoon staan en koop ik het wel elders.
Overgens krijg ik vrijwel altijd de korting zonder die iri dukaten.
Paul
ik begrijp niet wat jullie moeilijk doen, als je die ducaten nodig hebt, koop dan gewoon bv een frituurpan en dan breng je hem gewoon meteen terug.
Die ducaten heb je dan voor niets.
Die ducaten heb je dan voor niets.
voor niets gaat de zon op........dus elke spaar aktie betaal je zelf, dat is een bekent gegeven. dus maak je niet druk
en inderdaad heb je de dukaten niet dan krijg je alsnog de korting
en inderdaad heb je de dukaten niet dan krijg je alsnog de korting