LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bon Prix
-
Bon Prix
Deze week kregen mijn vriendin en ik allebei een catalogus van Bon Prix. Andere naam en klantnummer maar hetzelfde adres. In de catalogus staan ook veel dezelfde artikelen alleen zijn ze in mijn catalogus de helft van de prijs. Kost een broekpak bij mij 99 euro, kost hij in haar catalogus 199 euro. En zo is het bijna met alle artikelen die erin staan. Ook al heb ik de catalogus met de goedkope artikelen, ik koop niks meer bij Bon Prix
Re: Bon Prix
Vinden ze jou misschien aardiger om de halve prijs te berekenen. En je weet: kopen hoef je nergens.
Laatst gewijzigd door tenormin op 26 apr 2014 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
tot je honger krijgt natuurlijk.tenormin schreef:Vinden ze jou misschien aardiger om de halve prijs te berekenen. En je weet: kopen hoef je nergens.
Ja, begrijp ik ook wel; we hebben het hier toch niet over voeding?
dat nergens staat toch echt vetgedrukt.tenormin schreef:Ja, begrijp ik ook wel; we hebben het hier toch niet over voeding?
Hebbie slechte bui of zo pffff, ik had het niet over eten.ruud_a schreef:dat nergens staat toch echt vetgedrukt.tenormin schreef:Ja, begrijp ik ook wel; we hebben het hier toch niet over voeding?
Krijg je ook de mailings van Bonprix?
En lees je die dan ook?
Mailing 18-04-2014:
"OEPS, ZO DUUR ZIJN WE NIET ...
Helaas staan er foutieve prijzen in onze nieuwe catalogus.
De juiste prijzen van alle artikelen vind je online op bonprix.nl
ONZE EXCUSES & EEN GRATIS LEVERING VOOR HET ONGEMAK!!!
GRATIS LEVERING CODE:
15390
Geldig t/m 19-05-2014"
Meer hoef ik niet te zeggen toch?
En lees je die dan ook?
Mailing 18-04-2014:
"OEPS, ZO DUUR ZIJN WE NIET ...
Helaas staan er foutieve prijzen in onze nieuwe catalogus.
De juiste prijzen van alle artikelen vind je online op bonprix.nl
ONZE EXCUSES & EEN GRATIS LEVERING VOOR HET ONGEMAK!!!
GRATIS LEVERING CODE:
15390
Geldig t/m 19-05-2014"
Meer hoef ik niet te zeggen toch?
Nou duur of goedkoop ik heb het helmaal gehad met dit bedrijf!
Op 9 mei 2015 een bloes gekocht. Vond het kwaliteit/prijsverhouding slecht dus op 16 mei 2015 geretouneerd met post.nl.
En ik wachten op een bevestiging van retour, maar die kwam niet. Na vele telefoontjes met Bon Prix krijg ik een klachtenformulier opgestuurd. Die klachten formulier heeft 3 weken geduurd voordat die in mijn brievenbus terecht kwam. Die klachtenformulier ging hier op 9 september 2015 met de post mee.
Zij hebben hem op 24 september 2015 in behandeling genomen.
Vandaag bijna 2 maanden verder heb ik het aankoopbedrag nog steeds niet terug!
Op hun website staat dat je geld terug krijgt uiterlijk 14 dagen nadat je hebt kunnen aantonen dat je een product hebt geretourneerd.
Op 9 mei 2015 een bloes gekocht. Vond het kwaliteit/prijsverhouding slecht dus op 16 mei 2015 geretouneerd met post.nl.
En ik wachten op een bevestiging van retour, maar die kwam niet. Na vele telefoontjes met Bon Prix krijg ik een klachtenformulier opgestuurd. Die klachten formulier heeft 3 weken geduurd voordat die in mijn brievenbus terecht kwam. Die klachtenformulier ging hier op 9 september 2015 met de post mee.
Zij hebben hem op 24 september 2015 in behandeling genomen.
Vandaag bijna 2 maanden verder heb ik het aankoopbedrag nog steeds niet terug!
Op hun website staat dat je geld terug krijgt uiterlijk 14 dagen nadat je hebt kunnen aantonen dat je een product hebt geretourneerd.
@lukassen
Kon je aantonen dat je het retour had gestuurd?
Ik heb namelijk een keer precies hetzelfde gehad, maar kreeg grwoon geld terug toen ik mijn verzendbewijs scande en naar hun mailde.
Kon je aantonen dat je het retour had gestuurd?
Ik heb namelijk een keer precies hetzelfde gehad, maar kreeg grwoon geld terug toen ik mijn verzendbewijs scande en naar hun mailde.
@mh73
Ja die is meegezonden met het klachtenforrmulier. Anders nemen ze hem niet in behandeling.
Hoelang heb je op je geld moeten wachten?
Ja die is meegezonden met het klachtenforrmulier. Anders nemen ze hem niet in behandeling.
Hoelang heb je op je geld moeten wachten?
Wij bestellen er vaak en er gaat regelmatig wat retour. Altijd binnen 30 dagen geld terug.
Prima voor degenen die dat "geluk" wel hebben. Maar aangezien meerdere negatieve reacties van Bonprix op deze website en als je hun gaat googlen lijkt dit bedrijf wel een zooitje en oplichters!
Als ik dit eerder had gelezen had ik er nooit besteld.
Ik bestel ook bij Wehkamp en bij hun is er nooit wat mis gegaan.
Maar vandaag weer met Bonprix gebeld en kon mijn woede niet meer in toom houden.
Het is gewoon belabberd dat iets dat in mei 2015 terug gestuurd is waarvan ze het bewijs hebben tot de dag van vandaag mijn geld niet terug hebben betaald!
Maar vandaag weer met Bonprix gebeld en kon mijn woede niet meer in toom houden.
Het is gewoon belabberd dat iets dat in mei 2015 terug gestuurd is waarvan ze het bewijs hebben tot de dag van vandaag mijn geld niet terug hebben betaald!
Wel een beetje relativeren. Ik heb geen klachten over Bonprix, maar ik heb niet de illusie dat daar altijd alles goed gaat. Dat het bij jou goed gaatbij een bepaalde shop, wil niet zeggen dat het altijd goed gaat. Als je het hebt over klachten, staan hier op het forum ook de nodige topics volgeschreven over Wehkamp.Lukassen schreef:Prima voor degenen die dat "geluk" wel hebben. Maar aangezien meerdere negatieve reacties van Bonprix op deze website en als je hun gaat googlen lijkt dit bedrijf wel een zooitje en oplichters!