Vinden jullie de boodschappen ondanks de prijzenoorlog ook zo duur geworden?! Ik heb iets ontdekt wat het boodschappen weer leuk én goedkoper maakt: geld-terug-acties!!!
Ik kwam op het internet http://www.geldterugacties.nl tegen en kan jullie deze site gewoon niet onthouden!!
Benieuwd of jullie hier net zo blij van worden als ik!
Groetjes!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Boodschappen-acties
Re: Boodschappen-acties
Ik vind mijn boodschappen niet veel duurder geworden, zelfs niet met de prijzenoorlog er over heen. Kwestie van slim inkopen en niet blindelings voor de A merken gaan.
Een dergelijke site is leuk, maar ik vraag me af hoe lang dit actueel blijft.
ook gaat het hier met name om acties van en met A merken, dus op die manier geef je zoiezo al meer geld uit dan nodig is.
Een dergelijke site is leuk, maar ik vraag me af hoe lang dit actueel blijft.
ook gaat het hier met name om acties van en met A merken, dus op die manier geef je zoiezo al meer geld uit dan nodig is.
-
username gta
gepromote site: GeldTerugActies
Gewoon spam. Leuke site, maar niet netjes. Spammen op fora is gewoon not done.
gepromote site: GeldTerugActies
Gewoon spam. Leuke site, maar niet netjes. Spammen op fora is gewoon not done.
-
En als je je persoonsgegevens vogelvrij wilt verklaren, dan moet je vooral al die geld-terug formuliertjes gaan invullen!
Ja, voor wat, hoort wat.
het is echt geen reclame/spam.
gta als gebruikersnaam ja, maar echt niet vanwege die site hoor!!
mag ik niet eens mijn initialen gebruiken?!
had ik me dan anoniempje moeten noemen ofzo.
jeetje, ik dacht, ik geef mensen een leuke tip en word gelijk aangevallen hier. beetje jammer hoor!
gta als gebruikersnaam ja, maar echt niet vanwege die site hoor!!
mag ik niet eens mijn initialen gebruiken?!
had ik me dan anoniempje moeten noemen ofzo.
jeetje, ik dacht, ik geef mensen een leuke tip en word gelijk aangevallen hier. beetje jammer hoor!