LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Botergoud campina actie
Botergoud campina actie
Bij de C1000 vraagt men altijd of je de kassabon wilt hebben. Ik begrijp niet waarom ze gewoon niet standaard iedereen een bon geven, en als je er niet om vraagt of je reageert te laat dan schijnt het niet meer te kunnen.
Altijd vraag ik een bonnetje om toch de controleren of alle "koopjes" ook daadwerkelijk zijn ingevoerd in de kassa en dit keer niet. Thuisgekomen zit er op de "Botergoud geld terug" actie een uitleg ònder het dekseltje en je maakt in de winkel niet de verpakking open dus ik dacht dat doe ik thuis wel en dan blijkt dat ik de bon nodig heb om het aankoopbedrag terug te krijgen. Leuke actie hoor!
Waarom niet gewoon op de buitenkant dit verhaaltje schrijven dan had ik de bon wel meegevraagd uiteraard.
Altijd vraag ik een bonnetje om toch de controleren of alle "koopjes" ook daadwerkelijk zijn ingevoerd in de kassa en dit keer niet. Thuisgekomen zit er op de "Botergoud geld terug" actie een uitleg ònder het dekseltje en je maakt in de winkel niet de verpakking open dus ik dacht dat doe ik thuis wel en dan blijkt dat ik de bon nodig heb om het aankoopbedrag terug te krijgen. Leuke actie hoor!
Waarom niet gewoon op de buitenkant dit verhaaltje schrijven dan had ik de bon wel meegevraagd uiteraard.
-
Re: Botergoud campina actie
Volgens mij is het haast bij elke actie zo (tegenwoordig) dat je de kassabon mee moet sturen. Het is natuurlijk jammer dat U dat nu niet kunt, omdat U geen bon hebt, maar ik snap niet zo goed wat uw verhaal doet op de site van Tros Radar, als ik eerlijk ben. Niet 'lullig' bedoelt, maar 'pech gehad'? Volgende keer beter? Zoveel kost zo'n kuipje nu ook weer niet, en ik heb zelf ook van deze actie gebruik gemaakt, vind de boter heerlijk, heb later nóg een kuipje gekocht, en kan niet zeggen dat ik er zoveel armer op geworden ben.
Dit is toch heel simpel.Wilsophie schreef:Bij de C1000 vraagt men altijd of je de kassabon wilt hebben. Ik begrijp niet waarom ze gewoon niet standaard iedereen een bon geven, en als je er niet om vraagt of je reageert te laat dan schijnt het niet meer te kunnen.
De meeste mensen gooien deze nog in de winkel of later thuis weg.
Dit is zonde van het papier en energieverspilling.
Hoeveel korting bent U dan nu misgelopen?
Trouwens, dit vragen zij niet alleen bij de C 1000, maar ook bij de Plus, AH enz.
Beetje flauwe reactie, vindt u zelf ook niet.Het is natuurlijk jammer dat U dat nu niet kunt, omdat U geen bon hebt, maar ik snap niet zo goed wat uw verhaal doet op de site van Tros Radar, als ik eerlijk ben. Niet 'lullig' bedoelt, maar 'pech gehad'? Volgende keer beter? Zoveel kost zo'n kuipje nu ook weer niet, en ik heb zelf ook van deze actie gebruik gemaakt, vind de boter heerlijk, heb later nóg een kuipje gekocht, en kan niet zeggen dat ik er zoveel armer op geworden ben.
U snapt niet wat mijn verhaal doet op Tros radar?
Simpelweg om anderen te zeggen dat men de kassabon moet bewaren.
Ja pech gehad, en dat is niet lullig bedoeld maar wel lullig.
Nee zovee kost een kuipje niet, ik meen 1.40 Euries, maar voor anderen is dat relatief een hoop geld. Het is maar van hoeveel geld je rond moet komen. Fijn dat u de boter heerlijk vindt en nog fijner is dat u er niet armer van bent geworden.
Fijne feestdagen!
ik snap je verhaal ook niet zo erg...gewoon volgende keer de bon bewaren simpel toch?
Blue Band kost de helft en is net zo lekker! Kul-argument dus.....Nee zovee kost een kuipje niet, ik meen 1.40 Euries, maar voor anderen is dat relatief een hoop geld
halvarine eigenmerk kost nog minder en smaakt ook prima,dhc schreef:
Blue Band kost de helft en is net zo lekker! Kul-argument dus.....
Campina kan de actie toch gewoon op de buitenkant van de verpakking neerzetten dan weet ik dat ik bij de kassa extra alert moet zijn t.a.v. de bon.
Uiteraard, je hebt heel goedkope halvarine merken, maar het ging me daar niet om, het ging me om de vermelding van de actie aan de binnenkant van de verpakking.tiptoo schreef:halvarine eigenmerk kost nog minder en smaakt ook prima,dhc schreef:
Campina heeft er schijnbaar voor gekozen dat niet te doen....Je verspilde energie in een non-topic heeft al meer gekost dan het via campina opgeleverd zou hebben....
NON topic? Ik dacht dat het hier over reclame en acties ging?
Campina heeft ervoor gekozen!! Ja dat heeft campina en bij de vorige actie heb ik een jaar op mijn tafelkleed moeten wachten en ontving dit na tig aantal mailtjes.
Mag je hier op dit forum niet een kritische noot laten horen?
Dan ben ik toch aan het verkeerde adres.
Campina heeft ervoor gekozen!! Ja dat heeft campina en bij de vorige actie heb ik een jaar op mijn tafelkleed moeten wachten en ontving dit na tig aantal mailtjes.
Wilsophie schreef:NON topic? Ik dacht dat het hier over reclame en acties ging?
Natuurlijk mag je hier een kritische noot laten horen, maar omdat de winkel niet standaard een kassabon geeft, wordt de winkel in een slecht licht gezet, dit heeft niets met een kritische noot te doen, maar iedere mens heeft een eigen verantwoording, niet meer en niet minder.
Het gaat me helemaal niet om een winkel want ik ben een superfan van de C1000 en zeker in de plaats waar ik woon is de service fantastisch en doen de kassières goed hun werk. Vanwege de papierverspilling en de troep op straat even vragen of men een bonnetje wenst, zoals men ook verplicht vraagt of je een tasje wenst. Daar gaat mijn mail helemaal niet om.
Het gaat om de actievoorwaarden die aan de BINNENKANT van een boterdoosje staan.
Overigens ben ik ook een fan van campina producten. Daar is immers niks mis mee.
Stel je toch voor dat iedereen zo'n boterdoosje eerst gaat openmaken om te zien wat de voorwaarde is voor een actie, dat is toch niet echt fris. Dat bedoel ik te zeggen.
Wellicht ben ik niet duidelijk geweest of leest men slecht.
De C1000 is mijn supermarkt. En campina levert uitstekende producten.
Het gaat om de actievoorwaarden die aan de BINNENKANT van een boterdoosje staan.
Overigens ben ik ook een fan van campina producten. Daar is immers niks mis mee.
Stel je toch voor dat iedereen zo'n boterdoosje eerst gaat openmaken om te zien wat de voorwaarde is voor een actie, dat is toch niet echt fris. Dat bedoel ik te zeggen.
Wellicht ben ik niet duidelijk geweest of leest men slecht.
De C1000 is mijn supermarkt. En campina levert uitstekende producten.
Het is inderdaad raar dat de actie alleen aan de binnenkant staat. Dat is normaal gesproken nooit. Een actie is altijd op de verpakking duidelijk te zien.
ps. ik heb ook heeeeeel lang op dat tafelkleed moeten wachten
ps. ik heb ook heeeeeel lang op dat tafelkleed moeten wachten
Als je smaakpapillen het niet doen klopt dat inderdaad....tiptoo schreef:halvarine eigenmerk kost nog minder en smaakt ook prima,dhc schreef:
En zo is het...en alle waar naar zijn geld. Roomboter is geen halvarine.
Maar de boodschap is duidelijk, het gaat om de vermelding van de actie binnenin.
Gelukkig zijn er nog mensen die het wel begrijpen.
Maar de boodschap is duidelijk, het gaat om de vermelding van de actie binnenin.
Gelukkig zijn er nog mensen die het wel begrijpen.
Je had beter je beklag bij Campina kunnen doen. Hadden zij het als tip mee kunnen nemen.
Dat heb ik natuurlijk ook gedaan. Maar deze boter is allang gesmolten hoor. of oudbakken.