LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BP bestekset/extrabees

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
brood

BP bestekset/extrabees

Ongelezen bericht door brood »

BP heeft een tijdelijke aktie, bij iedere 10 liter een zegel en bij een volle kaart kan men met bijbetaling een bestekset kopen en vooral:25 extrabees krijgen.

Omdat ik een BP tankpas heb en veel op de weg zit gaat dit natuurlijk snel ,maar de aktie vind ik wel ontzettend ingewikkeld en onduidelijk, het kan aan mij liggen maar de medewerkers van BP snappen het ook niet echt.

Het boekje is vol bij 15 zegeltjes, maar Freebees-spaarders hoeven slechts 10 zegels te plakken voor een vol boekje. Nou zeggen ze bij mijn vaste BP-station: neenee, bij 10 zegels mag u wel de bestekset (met bijbetaling) kopen, maar de extrabees krijgt u pas bij 15 zegels.
Bij een ander station van BP werd ik vervolgens meewarig aangekeken toen ik een vol boekje met 15 zegels in kwam leveren, zeiden ze dat 10 zegels genoeg waren. :?:

Okee, het gaat natuurlijk maar om 25 freebees, maar toch...op het boekje werd het me ook al niet echt duidelijk hoe dit nu werkt.

osseworst

Re: BP bestekset/extrabees

Ongelezen bericht door osseworst »

Ik krijg netjes de 25 extra FreeBees voor 10 stickers bij mijn BP-station.

Uit de actievoorwaarden:
- Voor FreeBees spaarders is de spaarkaart vol na 10 stickers. Voor niet-FreeBees spaarders is de kaart na 15 stickers vol.
- Bij inlevering van een volle spaarkaart ontvangt u een FreeBees coupon. Bij uw volgende tankbeurt (min. 10 liter) ontvangt u 25 extra FreeBees tegen inlevering van deze coupon.

Het gaat om het begrip vol. Er staat duidelijk dat een kaart voor FreeBees spaarders met 10 stickers vol is.

Uw vaste BP-station heeft het dus mis, 10 stickers zijn voldoende.

gb

Re: BP bestekset/extrabees

Ongelezen bericht door gb »

Dag meneer/mevrouw Brood,

Ik ben zelf werkzaam bij BP en dus wel op de hoogte van deze actie. Er is op meer plaatsen verwarring over het aantal.
Maar elke 10 liter die u tankt krijgt u een zegel, ultimate-brandstoffen dubbel en voor mensen mét een Freebeescard geldt dat er maar 10 zegels gespaard hoeven worden om recht te hebben op een coupon v. 25 extra freebees en de aankoop van een bestek te doen . U hoeft niet de hele kaart vol te sparen om de 25 freebees te krijgenMensen zónder card moeten inderdaad het hele boekje volsparen voor ze het bestek kunnen kopen. Als u nu de achterkant van de spaarkaart leest kunt u dit ook nog lezen. Laat dit dan de volgende keer zien aan de kassa, dan weten ze ook dat het zo is.

Ik hoop dat het nu duidelijk is
Groetjes G. :)

Gesloten