LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Braun moederdag Douglas cadeaubon actie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
stephan_de_wit

Braun moederdag Douglas cadeaubon actie

Ongelezen bericht door stephan_de_wit »

Geachte heer/mevrouw,

Mijn klacht omvat de promotie met de Oral B tandenborstel en de Douglas bon ter waarde van 20 euro. Deze actie is namelijk totaal misleidend. Deze actie omvat een aankoop van een Oral B tandenborstel en daar zit dan een actie bij inbegrepen. Door middel van het uitknippen van een streepjescode en kopie van de kassabon kan je deze insturen en krijg je een Douglas bon toegestuurd voor moederdag. Het is inmiddels al een paar weken verder en de bon is nog niet binnen. Je mag er toch normaliter van uitgaan dat de bon voor moederdag binnen is. De personen van het customer service center zeggen dat de actie omvat dat de bon binnen 6 weken in huis is. Maar wat heeft dan de totale betrekking van deze op moederdag, als deze 6 weken na moederdag naar je huis wordt opgestuurd.

Achteraf had ik ook liever een andere tandenborstel gekocht van Oral B, maar het is nu ook niet meer mogelijk deze te ruilen, omdat je de streepjescode moet uitknippen.

Met vriendelijke groet,

Stephan

J. Degrelle

Re: Braun moederdag Douglas cadeaubon actie

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

Deze actie is namelijk totaal misleidend
Hoezo dat nu? Omdat er vertraging is ontstaan in de toezending is er nog geen sprake van misleiding...

Ik vind dat U de zaak te hoog opneemt.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik heb aan diverse "instuur-acties" deelgenomen, nog nooit heb ik iets ontvangen.

Soms denk ik wel eens dat het beleid is. Pas na herhaald aandringen wordt de premium verstuurd.

J. Degrelle

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

Aha, dus U denkt dat het oplichters zijn?

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

J. Degrelle schreef:Aha, dus U denkt dat het oplichters zijn?
Nee hoor, ze zijn te lui om hun afspraken na te komen. En met die luiheid besparen ze nog geld ook...

tsja..

Ongelezen bericht door tsja.. »

J. Degrelle schreef:
Hoezo dat nu? Omdat er vertraging is ontstaan in de toezending is er nog geen sprake van misleiding...

Ik vind dat U de zaak te hoog opneemt.
zegt degene die €50,- vraagt voor een kwartiertje sjouwen omdat degene die hem een dienst bewijst verhinderd is...

maujere

Ongelezen bericht door maujere »

ik heb ook een oral b tandenborstel gekocht en alle benodigde stukken verzonden om de douglas bon te ontvangen.
Krijgen we een tijd later bericht dat de originele streepjescode er niet bij zat!
we hebben, voordat de enveloppe dicht geplakt werd, nog gecontroleerd of alles in de enveloppe zat en dat was zo incl. streepjescode.
Ik stuur vervolgens een mail naar hen om aan te geven dat de streepjescode in de enveloppe zat. Met de foto’s vd doos waar wij de streepjescode hebben uit geknipt. krijgen we een mail met de mededeling dat ze onze mail hebben ontvangen en in behandeling zullen nemen. Vervolgens hoor je maanden niks. Stuur ik nog een mail om te kijken hoe het ervoor staat krijgen we weer te horen dat ze de streepjescode nodig hebben. In deze mail staat ook een telefoonnr. ik ga bellen en leg de situatie uit. Wordt aangegeven we hadden een kopie moeten maken vd streepjescode. Ja dat is achteraf. Ik geef nog aan dat alles in de enveloppe zat en toen werd er gezegd dat er waarschijnlijk bij de post iets fout is gegaan!! Ja hallo, daar moeten wij toch niet de dupe van worden. Volgens braun ligt de schuld niet bij hun maar bij ons of de post. Ik stuur nog een boze mail na om het nog een keer de situatie uit leggen en geef aan dat wij aan de plicht hebben voldaan en vervolgens krijgen wij te horen dat wij naar de bon kunnen fluiten. Leuke actie!! Vind dit iets voor de koude douche!

marina4

Ongelezen bericht door marina4 »

Ik had mijn gegevens opgestuurd(bon.streepsjescode enz) maar na enkele maanden bleek dat ze het nooit ontvangen hadden. Gelukkig had ik copies gemaakt deze heb ik per email verstuurd. Ik zou binnen 3 weken de bon thuis ontvangen. Helaas na 3 weken nog geen post ontvangen en maar weer gebeld.
Er was vertraging maar binnenkort kon ik hem ontvangen. Om een lang verhaal kort te maken braun stuurt mij naar t.n.t omdat deze zegt dat het verzonden is en deze zegt weer contact op te nemen met braun omdat alleen de afzender dit uit kan laten zoeken, ze geven elkaar de schuld waar het nu is.
Mijn bon zal daarom wel nooit aankomen denk ik.
Laat je niet misleiden door deze acties het zijn alleen lokkertjes.

maujere

Om een lang verhaal kort te maken braun stuurt mij naar t.n.t omdat deze zegt dat het verzonden is en deze zegt weer contact op te nemen met braun omdat alleen de afzender dit uit kan laten zoeken, ze geven elkaar de schuld waar het nu is.
Dus hier geven ze ook de schuld aan TNT! is wel toevallig. :evil:
ik vind dit een zeer slechte zaak van Braun. Zou graag willen weten of meer mensen deze ervaring hebben met deze actie van Braun.

marina4

Ongelezen bericht door marina4 »

Begin oktober heb ik na heel veel telefoontjes en mails een mail ontvangen dat de zending kwijt is geraakt bij tnt en dat er alsnog nieuwe bonnen verstuurd gaan worden, maar ik moest even geduld hebben. Nou ik wacht nog steeds ik weet niet hoe lang dit nog zal duren.
Het is wel allemaal tegenstrijdig want tnt geeft aan op adres afgeleverd te hebben.Hoe kunnen ze zoiets tegen de klanten zeggen als er helemaal niets is bezorgd is en dit in een track en trace code bevestigen.

maujere

Begin oktober heb ik na heel veel telefoontjes en mails een mail ontvangen dat de zending kwijt is geraakt bij tnt en dat er alsnog nieuwe bonnen verstuurd gaan worden, maar ik moest even geduld hebben. Nou ik wacht nog steeds ik weet niet hoe lang dit nog zal duren.
Ben benieuwd of je nog iets gehoord hebt?

Querk

Ongelezen bericht door Querk »

Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met een ander Braun product. Ongeveer 3 maanden geleden heb ik een Braun Silk epil 7 gekocht. Ik kreeg bij het product een actie bon van Douglas. Ik heb alles netjes ingevuld en opgestuurd (bonnetje + streepjescode enz..).
Maar ik heb nooit iets ontvangen, dus ik heb naar Braun gebeld en die sturen mij weer door naar TNT. Want Braun zegt dat dat het verstuurd is, maar ik heb nog nooit iets gezien. Van Braun heb ik de barcode gekregen, zodat ik op de site van TNT kan zien of mijn brief echt verstuurd is. Nou, de barcode klopt dus voor geen meter. Ik krijg niks te zien en aan de telefoon met Braun beweerde ze dat de brief op 22 september op mijn adres was afgeleverd. Raar dat ik het niet kan nalezen…

Toch een beetje apart dat er meer mensen met deze klachten komen. Aan wie zou het nou liggen?
Ik koop een product en word nog even lekker gemaakt met een tegoed bon met de waarde van 30 euro. En eigenlijk krijg je het gewoon niet… En bij wie moet je nou zijn? Want een tweede bon willen ze niet sturen, ook al heb ik niks gekregen.

Borginator

Ongelezen bericht door Borginator »

Ik ben wel positief over Braun.

Eind 2009 had ik een scheerapparaat aangeschaft, en kreeg ik een kortingscoupon van 25 euro erbij. Voorwaarde was dat je de kortingscoupon ingevuld en wel inclusief de bon terug moest sturen naar Braun. Heb ik gedaan en kreeg een maand later de 25 euro op mijn bankrekening bijgeschreven.

Frederik70

Ongelezen bericht door Frederik70 »

Ik heb ook meegedaan aan de moederdag actie 2010 met een Braun Fohn.
Op 30 juni gebeld kreeg ik het verhaal gehoord van 500 bonnen weg gemaakt door TNT post maar geduld AUB
Op 17 augustus gebeld nog ongeveer 3 weken maar geduld AUB
Op 27 september gebeld nog ongeveer 3 weken maar geduld AUB
Op 1 november gebeld nog ongeveer 3 weken maar ik had geluk de bon waar ik recht op had is niet meer geldig wordt ingeschreven voor de nieuwe maar geduld AUB
Op 24 November gebeld voor Sinterklaas waarschijnlijk.

En ja hoor het is Sinterklaas nog steeds geen bon.

Ik vraag mij af of dat High CO data wel een betrouwbaar bedrijf is ??

Het bedrijf zit in Belgie, de meneer aan de telefoon is vriendelijk maar komt of kan afspraken niet naar komen.

Doet zaken zaken in Nederland met Praxis, Karwei, Nespresso en onze vrienden Proctor & Gamble (van Braun)

.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Een vriendin van mij deed een tijd geleden ook mee aan zo`n actie. Ze kocht haarproducten en daar kreeg ze dan 2 Douglas bonnen bij.
Na langgggggg wachten maar eens gemaild. Hetzelde verhaal, ze hadden nooit iets van haar ontvangen.
Om een heel lang verhaal kort te maken, na een keer of 3 info opsturen en mailen kreeg ze geen bonnen maar werd er 40 euro op haar rek gestort.

Wat een drama zeg voor die 40 euro :evil: :twisted:

3 dubbel koude douche :roll:

tjeje

Ongelezen bericht door tjeje »

ik heb in april 2011 een straightener gekocht. Eind mei zou je dan een cadeaubon van Douglas ontvangen.
Vandaag maar even gebeld, eerst een nummer van Braun. Daar wordt je door de computer een x aantal keren door verbonden duurde ongeveer 2 minuten, uiteindeijk krijg je een nummer van Highco Data.
Highco Data gebeld wachttijd 4,5 minuten. Uiteindelijk iemand aan de telefoon die na uitwisseling van de gegevens vertelde dat de cadeaubon op 19 mei was verstuurd. Hij zei er ook bij dat het dus vanaf die datum nog ongeveer 4 weken kon duren voor ik de cadeaubon kan ontvangen. Ter verklaring de cadeabon wordt uit Belgie verstuurd.

???? Gaan ze lopen ???? Ik ben heel benieuwd, na alle reacties gelezen te hebben

Op 20 juni weer gebeld met Highco Data, er werd mij gezegd nog 1 weekje af te wachten.
Op 30 juni weer gebeld met Highco Data, zij weten het ook niet. Ik moet nu een mail sturen naar [email protected]
Als je contact opneemt met Braun vewijzen zij alleen naar Highco-Data.
Ik vond het een leuk actie, maar de lol is er nu wel af.
Ik vind het erg slechte reclame voor Braun
koude douche voor Braun en voor Highco Data

Vandaag 2 juli cadeabon ontvangen.

Dootje75

Ongelezen bericht door Dootje75 »

Ik heb voorjaar 2011 een tandenborstel gekocht waarbij ik ook een bon van Douglas zou krijgen. Ik heb keurig alles opgestuurd, maar nadat ik na een paar maanden nog steeds niks had ontvangen ben ik toch maar eens gaan informeren. Ook ik kreeg te horen dat ze niks hadden ontvangen. Ze beloofde me dat ze het alsnog in orde zouden maken (ik had de op naam gestelde factuur nog in mijn bezit) Ik weer wachten en natuurlijk weer niks. Uiteindelijk heb ik maar weer gemaild. Pas lang daarna kreeg ik een reactie. Ze schreven dat de bonnen op waren, maar dat ik hem echt toegestuurd zou krijgen zodra ze binnen waren. Dit is nu alweer een paar maanden geleden. Ik maar weer mailen, als ik weer nul op request krijg, ga ik toch verdere stappen ondernemen, dit is pure misleiding.

Gesloten