LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] C&A Goudstaaf aktie
-
- Berichten: 441
- Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03
C&A Goudstaaf aktie
Afgelopen weekend kreeg ik bij mijn aankopen eenboekje uitgedeeld, met daarop een klantenkaart.
op die kaart staat een code vermeld die je op http://www.cena.nl/goud kan invoeren. Je maakt dan kans op een staaf goud t.w.v. € 36.000.-
Op de site wordt ik direct al geconfronteerd met de logo's van de Postcode loterij.
Je moet de code invullen en je persoonlijke gegevens.
Normaal hou ik daar niet zo van, maar ik beschouw C&A als een degelijk bedrijf met een goede reputatie ten opzichte van hun klanten.
Nadat je de code hebt ingevoerd en je gegevens, staan er 2 vakjes die je aan kan klikken:
1x 'wil je de C&A nieuwsbrief ontvangen?'
1x 'Ja, de Nationale Postcode Loterij mag mij eenmalig per telefoon benaderen voor acties van de loterij.'
Ik wil beide niet. Ik heb een gruwelijke hekel aan de aggresieve verkoopmethoden van de Postcode loterij. ben al blij dat ik weken geen post van ze heb ontvangen.
Ik wil dus beide vakjes open houden en klik 'activeer' om mijn code te activeren.
De site lijkt niet te reageren. ik klik nogmaals.
Nu valt me de rode tekst op onder het postcodeloterij vinkje:
Ga je er mee akkoord dat er eenmailig telefonisch contact met je wordt opgenomen door de Nationale Postcode Loterij voor een vrijblijvend kennismakingsaanbod? Vink dan alsjeblieft het vakje voor akkoord aan.
Het staat er met een vraagteken, maar het is geen vraag. Je MOET dat vinkje aanklikken anders kan je je code niet activeren.
Het vreemde is dat C&A niet aan zichzelf denkt, want dát vakje mag je wél openlaten.
OK, ik klik het aan want ik wil zien wat er volgt. 'Die tefefoon-verkoop-studenten poeier ik wel af'denk ik nog.
Komt er een nieuw scherm: of je wilt deelnemen met 'zo- of zoveel loten'.
...Toen was mijn maat wel vol. Ik heb de site afgesloten en ben linea recta naar radar.nl gegaan.
Ben ik eindelijk van die oeverloze hopen post af van die agressievelingen, wordt ik er op andere manieren mee geconfronteerd en proberen ze gelijk even het bel-me-niet register te omzeilen.
Ik verwacht dergelijke praktijken niet van C&A, dan wel dat C&A meewerkt aan dergelijke stupide acties.
advies aan C&A: laat dit soort praktijken over aan gooi en smijt zaken!
Liever nog zie ik dat de Nationale Postcode Loterij van de kaart geveegd wordt, wát een éng bedrijf is dat.
op die kaart staat een code vermeld die je op http://www.cena.nl/goud kan invoeren. Je maakt dan kans op een staaf goud t.w.v. € 36.000.-
Op de site wordt ik direct al geconfronteerd met de logo's van de Postcode loterij.
Je moet de code invullen en je persoonlijke gegevens.
Normaal hou ik daar niet zo van, maar ik beschouw C&A als een degelijk bedrijf met een goede reputatie ten opzichte van hun klanten.
Nadat je de code hebt ingevoerd en je gegevens, staan er 2 vakjes die je aan kan klikken:
1x 'wil je de C&A nieuwsbrief ontvangen?'
1x 'Ja, de Nationale Postcode Loterij mag mij eenmalig per telefoon benaderen voor acties van de loterij.'
Ik wil beide niet. Ik heb een gruwelijke hekel aan de aggresieve verkoopmethoden van de Postcode loterij. ben al blij dat ik weken geen post van ze heb ontvangen.
Ik wil dus beide vakjes open houden en klik 'activeer' om mijn code te activeren.
De site lijkt niet te reageren. ik klik nogmaals.
Nu valt me de rode tekst op onder het postcodeloterij vinkje:
Ga je er mee akkoord dat er eenmailig telefonisch contact met je wordt opgenomen door de Nationale Postcode Loterij voor een vrijblijvend kennismakingsaanbod? Vink dan alsjeblieft het vakje voor akkoord aan.
Het staat er met een vraagteken, maar het is geen vraag. Je MOET dat vinkje aanklikken anders kan je je code niet activeren.
Het vreemde is dat C&A niet aan zichzelf denkt, want dát vakje mag je wél openlaten.
OK, ik klik het aan want ik wil zien wat er volgt. 'Die tefefoon-verkoop-studenten poeier ik wel af'denk ik nog.
Komt er een nieuw scherm: of je wilt deelnemen met 'zo- of zoveel loten'.
...Toen was mijn maat wel vol. Ik heb de site afgesloten en ben linea recta naar radar.nl gegaan.
Ben ik eindelijk van die oeverloze hopen post af van die agressievelingen, wordt ik er op andere manieren mee geconfronteerd en proberen ze gelijk even het bel-me-niet register te omzeilen.
Ik verwacht dergelijke praktijken niet van C&A, dan wel dat C&A meewerkt aan dergelijke stupide acties.
advies aan C&A: laat dit soort praktijken over aan gooi en smijt zaken!
Liever nog zie ik dat de Nationale Postcode Loterij van de kaart geveegd wordt, wát een éng bedrijf is dat.
Laatst gewijzigd door JanTinusPlukvet op 10 okt 2011 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 1700
- Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28
Re: C&A Goudstaaf aktie
ik ben het helemaal met je eens ,belachelijk
Re: C&A Goudstaaf aktie
Ik ook, heb een hekel aan dit soort praktijken
V&D doet het ook steeds de laatste tijd!
Ik kwak zulke dingen tegenwoordig gelijk weg, weet toch al waar al die prijzen acties toe leiden.
V&D doet het ook steeds de laatste tijd!
Ik kwak zulke dingen tegenwoordig gelijk weg, weet toch al waar al die prijzen acties toe leiden.
Re: C&A Goudstaaf aktie
Gatverdarrie zeg, belachelijke aktie !
Re: C&A Goudstaaf aktie
Denken jullie dat ze die acties zomaar voor niets beginnen...
-
- Berichten: 441
- Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03
Re: C&A Goudstaaf aktie
@ JTC: Heb je ook zinnigers te schrijven? ik zie je niet anders doen dan anderen neerhalen op dit forum.
Als je alleen wilt zeuren moet je vooral geen lid worden van een forum als deze.
On topic:
Reclame maakt me niet uit. Dat ik eventueel verplicht accoord had moeten gaan met de C&A nieuwsbrief had me ook niet uitgemaakt. Je koopt iets bij die winkel en dat ze er 'iets' voor terug willen in de vorm van reclame met een nieuwsbrief had me niets uitgemaakt.
Daarbij denk je dat C&A iets doet voor hun klanten die daar geregeld kopen. Dan wens ik niet geconfronteerd te worden met acties van een zeer vervelende, agressieve en schreeuwerige loterij.
Overigens zag ik pas later op de kaart met de code een (heel) klein Postcode Loterij logootje
Als je alleen wilt zeuren moet je vooral geen lid worden van een forum als deze.
On topic:
Reclame maakt me niet uit. Dat ik eventueel verplicht accoord had moeten gaan met de C&A nieuwsbrief had me ook niet uitgemaakt. Je koopt iets bij die winkel en dat ze er 'iets' voor terug willen in de vorm van reclame met een nieuwsbrief had me niets uitgemaakt.
Daarbij denk je dat C&A iets doet voor hun klanten die daar geregeld kopen. Dan wens ik niet geconfronteerd te worden met acties van een zeer vervelende, agressieve en schreeuwerige loterij.
Overigens zag ik pas later op de kaart met de code een (heel) klein Postcode Loterij logootje
Re: C&A Goudstaaf aktie
Nee, je leest iets wat je niet wilt lezen. Natuurlijk noem je dat neerhalen, want je weet dat ik gelijk heb en je kan niks anders ervan maken.
Re: C&A Goudstaaf aktie
Komt er een nieuw scherm: of je wilt deelnemen met 'zo- of zoveel loten'.
Dit scherm komt NA het activeren van de code.
Probeer maar eens of je de code nog een keer kunt invullen. Zal niet gaan, dan krijg je de melding dat betr.code al geactiveerd is.
Dit scherm komt NA het activeren van de code.
Probeer maar eens of je de code nog een keer kunt invullen. Zal niet gaan, dan krijg je de melding dat betr.code al geactiveerd is.
-
- Berichten: 441
- Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03
Re: C&A Goudstaaf aktie
Dat klopt Jolijn, anders had ik je niet kunnen vertellen dat er na het activeren een scherm komt die je gelijk loten wil verkopen....
Niets gekocht en gelijk pagina gesloten.
Ondanks dat weet ik zeker dat ik van de week gebeld ga worden, want na 'activeren' is je tel.nr. natuurlijk opgeslagen.
Niets gekocht en gelijk pagina gesloten.
Ondanks dat weet ik zeker dat ik van de week gebeld ga worden, want na 'activeren' is je tel.nr. natuurlijk opgeslagen.
Re: C&A Goudstaaf aktie
Typisch voorbeeld van een "trouwe" klant die is blijven hangen in de jaren '70 verwacht dat de rode loper voor hem persoonlijk wordt uitgerold. Wakker worden!
JanTinusPlukvet schreef: Daarbij denk je dat C&A iets doet voor hun klanten die daar geregeld kopen.
Re: C&A Goudstaaf aktie
Dat kaartje kreeg iedereen die toevallig ( of niet toevallig) in de winkel was, ook de niet trouwe,vaste klanten. Heb ik een paar weken terug al gekregen.
En ook 1 bij het blad 100% NL speciale uitgave van C en A, ook een paar weken terug, bij een bestelling van de Wehkamp geloof ik.
En ook 1 bij het blad 100% NL speciale uitgave van C en A, ook een paar weken terug, bij een bestelling van de Wehkamp geloof ik.
Laatst gewijzigd door Jolijn op 10 okt 2011 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 441
- Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03
Re: C&A Goudstaaf aktie
Dit forum is bedoeld om elkaar te helpen, dan wel te waarschuwen voor vreemde praktijken. Jou bijdragen doen geen van beide.JtC schreef:Nee, je leest iets wat je niet wilt lezen. Natuurlijk noem je dat neerhalen, want je weet dat ik gelijk heb en je kan niks anders ervan maken.
Als je (negatieve) contacten zoekt lijkt het me raadzaam als je je inschrijft op een datingsite of je domme commentaren onder nieuwsartikelen van de Telegraaf schrijft.
Re: C&A Goudstaaf aktie
Ja, want je moest om mee te kunnen doen, toestemming geven om 1 keer door de PCloterij benaderd te worden.JanTinusPlukvet schreef:Dat klopt Jolijn, anders had ik je niet kunnen vertellen dat er na het activeren een scherm komt die je gelijk loten wil verkopen....
Niets gekocht en gelijk pagina gesloten.
Ondanks dat weet ik zeker dat ik van de week gebeld ga worden, want na 'activeren' is je tel.nr. natuurlijk opgeslagen.
Maar je 'poeiert die telefoon-verkoop-studenten toch wel af?'
Re: C&A Goudstaaf aktie
@ JanTinusPlukvet: Sorry, je hebt het verkeerd begrepen. Inmiddels is dit forum uitgegroeid tot een forum waarin mensen worden vermaakt, andere mensen weer keihard worden uitgelachen, weer andere mensen hun frustraties botvieren en slechts een klein deel van dit forum bestaat uit oprechte problemen van mensen. Problemen, geen futiliteiten zoals deze. Of mijn bedragen helpen of niet, ze zijn altijd van harte gemeend maar als je dat niet wil lezen, lees je het simpelweg niet. Dus wat is het probleem?
Re: C&A Goudstaaf aktie
Mooie zin uit de Voorwaarden :
Ik vraag me af hoe een opt-in niet-optioneel kan zijn. Dan is het toch geen opt-in meer?Voorwaarde om met de actie mee te doen is dat de deelnemer m.b.v. de opt-in akkoord gaat om naar aanleiding van deze Actie per telefoon eenmalig benaderd te worden door de Postcode Loterij. Daarnaast kan de deelnemer door middel van een optionele opt-in aangeven dat hij de e-mail nieuwsbrief van C&A wil ontvangen, dit is geen voorwaarde voor deelname aan het promotioneel kansspel.
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: C&A Goudstaaf aktie
Wanneer loopt deze actie?
De actie loopt van 15 september t/m 23 oktober 2011.
Wat moet ik doen?
1.Op de C&A jubileum uitgave van 100% NL Magazine zit een voordeelpas met een unieke wincode waarmee je kans maakt op een goudstaaf t.w.v. € 36.000,- of een C&A modecheque t.w.v. € 100,- of een wellness dag voor 2 personen bij De Zwaluwhoeve.
2.Activeer je unieke code op http://www.xxx.nl/xxx. Dit kan t/m zondag 23 oktober 2011.
3.Om kans te maken op de goudstaaf hoef je niet deel te nemen aan de Postcode Loterij.
Re: C&A Goudstaaf aktie
Ook het fonds verstandelijk gehandicapten laat zich binden aan de vriendenloterij d.m.v. zogenaamde lootjes uit te delen tijdens de collecte.
Denk dat dit een nieuwe tactiek is van de postcode en de vrienden loterij om mee te liften op een betrouwbaar merk. Zo kunnen ze nadat ze jouw adres gegevens hebben bemachtigd een agresieve verkooptechniek op je los laten.
Erger me groen en geel aan ze. Na meerdere keren aangeven en inschrijven bij het belmeniet register bellen ze me niet meer. De bekende goude enveloppen stuurde ik altijd retour afzender. Daarna kwamen de witte anonieme enveloppen. Nadat ik deze herkende stuurde ik deze retour. Krijg ik sinds kort reclame van ze niet persoonlijk maar aan de bewoners van dit adres archhhh.
Denk dat dit een nieuwe tactiek is van de postcode en de vrienden loterij om mee te liften op een betrouwbaar merk. Zo kunnen ze nadat ze jouw adres gegevens hebben bemachtigd een agresieve verkooptechniek op je los laten.
Erger me groen en geel aan ze. Na meerdere keren aangeven en inschrijven bij het belmeniet register bellen ze me niet meer. De bekende goude enveloppen stuurde ik altijd retour afzender. Daarna kwamen de witte anonieme enveloppen. Nadat ik deze herkende stuurde ik deze retour. Krijg ik sinds kort reclame van ze niet persoonlijk maar aan de bewoners van dit adres archhhh.
Re: C&A Goudstaaf aktie
Wat ik dan wel weer stom vindt.........waarom geef je je eigen tel nr op. Je kan toch gewoon een fake invullen
-
- Berichten: 441
- Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03
Re: C&A Goudstaaf aktie
Dat is nu juist de truuc hier. Je denkt je tel.nr op te geven voor de prijs van die goudstaaf (of andere kleinere prijsjes)....sephora30 schreef:Wat ik dan wel weer stom vindt.........waarom geef je je eigen tel nr op. Je kan toch gewoon een fake invullen
Re: C&A Goudstaaf aktie
Niet dat ik me niet irriteer aan dit soort acties hoor maar ik ben het een beetje met JtC eens - dit valt onder de eigen verantwoordelijkheid van elke internetgebruiker.JanTinusPlukvet schreef: Dat is nu juist de truuc hier. Je denkt je tel.nr op te geven voor de prijs van die goudstaaf (of andere kleinere prijsjes)....
Als je al zover bent gegaan dat je uberhaupt gegevens hebt ingevuld, dan heb je het nog niet helemaal begrepen. Er is géén goudstaaf, er is géén gratis, er is géén kado'tje. De loterij betaalt C&A waarchijnlijk voor het privilege om gebruik mogen maken van haar marketingkanalen en klantenloyaliteit.
Je komt dit regelmatig ook bijv. bij tankstations tegen, vorig jaar was het geloof ik BP met een soort kraskaartjes. Je kon je registreren voor de "prijs" en dan stond in de kleine lettertjes dat je gegevens aan een telemarketingburo doorgegeven zouden worden en dat je automatisch toestemming gaf voor "geselekteerde partners" om je "te benaderen voor interessante aanbiedingen". Uiteraard niet gedaan, kaartje weggeflikkerd.
Géén BP getankt tot het einde van de actie (3 maanden) en er een emailtje aan gewaagd naar de klantenservice - nooit antwoord gehad en dat hoef ik ook eigenlijk niet.
TANSTAAFL: als je iets voor niets wordt aangeboden dan betaal je toch op een andere manier voor het privilege.
Korting krijg je voor het afnemen van grotere hoeveelheden en het daardoor niet kunnen gebruiken van je geld voor andere zaken, kado'tjes krijg je om nieuwe abonnee met een jaarcontract te worden, decoders krijg je voor de prijs die het de kabelmaatschappij oplevert om je langere tijd te binden aan een duurder contact, gratis telefoons krijg" je om.....enfin, je kunt het zelf wel afmaken.
Het enige criterium waarop je zowel produkten als diensten dient te selekteren is de kwaliteit (value for money) van het produkt of de dienst zelf. Heb je éénmaal je keuze gemaakt en hangt daar dan nog een presentje of een korting aan dan is dat bijzaak en weet je dat het eigenlijk nog wat goedkoper had gekund - een les voor de volgende keer.