Persoonlijk denk ik wel dat de plaatsing van de posters in de winkel nogal een verschil uit kan maken. Als de posters door de hele winkel hangen, zouden mensen er eigenlijk vanuit kunnen gaan dat het voor het gehele assortiment geldt. Sommige C&A's hebben bijvoorbeeld meerderde verdiepingen als de posters dan alleen bij op 1 verdieping bij 1 afdeling hangen, kan ik me wezenlijk voorstellen dat de consument ervan uit mag gaan dat het alleen voor die afdeling geldt.witte angora schreef:Bij de C&A in het eerstvolgende dorp hangt die poster gewoon in de etalage. Als je vervolgens door de deur heenloopt, krijg je links eerst de herenafdeling, rechts de damesafdeling, en pas na een meter of 20/25 de kinderafdeling. En ondertussen kwam je die posters links en rechts ook weer tegen.
...
Hoe dan ook, ik zou geen enkele aanleiding kunnen bedenken om te concluderen dat het alleen om kinderkleding zou gaan. Integendeel.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] C&A misleidende reclame
Re: C&A misleidende reclame
Ik zal blij zijn dat het gauw weer morgen is, dan sta ik als eerste op de stoep bij C&A om het persoonlijk te checken (fact checken). Wat een gezeur.
-
Kun je nu al checken. Als die poster in de etalage hangt, weet je al genoeg.zusjej21 schreef:Ik zal blij zijn dat het gauw weer morgen is, dan sta ik als eerste op de stoep bij C&A om het persoonlijk te checken (fact checken). Wat een gezeur.
Neezusjej, op de site van C&A stond dat het alleen voor afgelopen zaterdag gold, omdat er weer een nieuwe winkel elders was geopend. Tenzij ze er in jouw contreien mee door gaan, hier in het Westen niet, hoor. Maar wie weet, als ze "vergeten" de aanbiedingsborden weg te halen, moeten ze ook verkopen. Succes.
Jullie hebben gelijk, actie was ook hier al afgelopen.