LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] C1000 Eftelingkaarten

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
jcf

C1000 Eftelingkaarten

Ongelezen bericht door jcf »

De C1000 heeft een mooie actie......je eigen de pleuris sjouwen aan boodschappen en als je dan genoeg zegeltjes inlevert dan krijg je 6 euri korting.....tot dus ver alles nog onder controle...

Na een boekje vol tehebben geplakt vol goede moed naar de kassa.......en wat gebeurt er nooit maar nu wel......?????!!!

De kaarten van de Efteling zijn uitverkocht!!!

Wat een topjaar voor de Efteling in Juni al uitverkocht zijn voor de rest van het seizoen,ja de efteling is niet zomaar een pretpark daar wilt iedereen naar toe....ook de (ex)trouwe klanten van de c1000.....maar ja helaas...volgend efteling seizoen beter.....
Ik heb nu al medelijden met al die huilende kindertjes die uit heel europa naar het park komen voor een leuk dagje met pardoes..

Luister C1000 wij zijn niet lomp of zo......jullie hebben gewoon niet genoeg kaarten gekocht!!! sukkels....ik kan nog containers met efteling kaarten aan de kassa kopen in kaatsheuvel.....maar nee we laten die domme kassa dozen wel zeggen dat ze uitverkocht zijn.......

Ga maar weer naar Dirk v/d Broek geen gezeik met zegels....gewoon goedkoop boodschappen!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: C1000 Eftelingkaarten

Ongelezen bericht door Gast »

C1000, geen fratesen, geen kaarten.

Sorry da's flauw, maar wanneer gaan wij nederlanders nu eens leren om te stoppen met al die belachelijke zegel acties. Read my lips, je krijgt nooit iets voor niets en alles wat je voor die zogenaade zegels krijg heb je eerst betaald.

Gast

NOu ik heb ze anders wel, vind t ook geen stijl dat ze er niet meer zijn, lijkt me niet zo moeilijk om ze nog aan te schaffen, moeten ze ook stoppen met die zegeltjes op tijd!!

zonnetje2

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

Hoi jcf,
Ik heb eens in het woordenboek gekeken wat die zgn. "matsweken" van C1000 nou eigenlijk betekenen, nou je kan je lol op bij "matsen" staat in het woordenboek: "knoeien, oneerlijk doen": er is hier wel wat te matsen... handig voorelkaar brengen,
Schandalig dat na al dat geploeter om 4 kaarten vol te krijgen (dat was toch eigenlijk het enige echte voordeel van de kaartjes voor de Efteling, niet?) je te horen krijgt, dat de kaartjes "op" zijn...
Ga inderdaad maar naar weer een supermarkt waar je deze zgn. matsvoordelen niet krijgt..
Bas of Dirks zijn inderdaad wat dit betreft o.k. :evil:

Gast

geen fratsen ga naar Dirk altijd goekoper
en geen gedonder met zegels.

Gesloten