LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] C1000 geen fratsen

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Gast

C1000 geen fratsen

Ongelezen bericht door Gast »

Al geruime tijd adverteert de C1000 onder de slogan "geen fratsen, dat scheelt". Hiermee geven ze aan dat ze goedkoper zijn doordat allerlei overbodige acties worden weggelaten, zoals spaaracties, overbodige luxe, overbodige service etc. Op zich een aardig concept. <p>Maar wat schetst mijn verbazing? Op TV, elke dag, de nieuwe reclame van C1000: "Zegels plakken, dat scheelt". Hoezo 'geen fratsen'. C1000 is overgestapt naar de fratsen en helpt vakkundig haar eigen zorgvuldig opgebouwde reclamecampagne en gewild image om zeep! :P

janina1982

Re: C1000 geen fratsen

Ongelezen bericht door janina1982 »

nou sorry hoor maar ik werk zelf in c1000 en niet om het goed te praten maar wat u zegt is gewoon onzin
wij hebben geen fratsen bij ons krijgt u gewoon korting zonder bonus kaart of zonder coupons en zelfs als u de zegels niet plakt krijgt u nog korting zie dat maar eens voor elkaar te krijgen in een ah dat lukt u niet hoor en zie bij de edah maar eens korting te krijgen zonder coupons die krijgt u ook niet
dus het blijft geen fratsen dat scheelt want zelfs als u niet mee doet aan de zegels krijgt u gewoon korting en in mijn ogen scheelt dat

fuiduif

Ongelezen bericht door fuiduif »

Wat een onzin! Als ik die zegels niet plak krijg ik minder korting op die artikelen dan een klant die wel zegels plakt :evil:

Michellangelo

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Geen fratsen is allang history bij de c1000, de ooit zo gestarte haat-campagne tegen AH is allang weer overboord gegooid..

korting plakken is nu de nieuwe slogan, AH was daar al eerder mee gekomen en bij C1000 dacht men... "beter goed gejat dan slecht verzonnen"... Nu kom ik vaak bij AH, dus dan ken je bepaalde vaste medewerksters en medewerkers, dan is het als vaste klant een peuleschil om aan een sticker te komen voor korting als je dat zou willen.

Het is niet erg dat C1000 fratsen heeft, maar ze zijn nog in de ontkennende fase geloof ik :wink:

Gast

Het is niet erg dat C1000 fratsen heeft, maar ze zijn nog in de ontkennende fase geloof ik
Precies! En het gaat ook niet om de vraag of je wel of geen korting krijgt, Het gaat om de domme manier van reclame maken.

Het is gewoon zo dat je alleen die korting krijgt d.m.v. stickers plakken, wat medewerkers dan ook mogen zeggen. En ongetwijfeld krijg je het ook bij de C1000 voor elkaar dat de cassiere je de stickers en/of de korting geeft (dát zijn pas fratsen :wink: ), maar daar gaat deze topic niet over: het gaat erover dat de C1000 hoe je het ook went of keert met fratsen is begonnen. en dat is zonde en dom, want het eerdere standpunt was onderscheidend.

stier8191

Ongelezen bericht door stier8191 »

het is bij ons echt zo dat als je geen stickers plakt dat je de korting wel krijgt ,omdat de prijs na aftrek van de korting gewoon al in de kassa is verwerkt, in ons geval is het dus echt wel
geen fratsen ,dat scheelt C 1000

gerrie1

Ongelezen bericht door gerrie1 »

wel fratsen ,dat komt alleen al door de rec. die er op de t.v. over wordt gemaakt,dat zijn echt wel fratsen ,inderdaad het maakt niet uit hoe de winkel er mee omspringt ,het gaat om de rec, fratsen dus ,
groet Gerrie

Michellangelo

stier8191 schreef:
het is bij ons echt zo dat als je geen stickers plakt dat je de korting wel krijgt ,omdat de prijs na aftrek van de korting gewoon al in de kassa is verwerkt, in ons geval is het dus echt wel
geen fratsen ,dat scheelt C 1000
Gek, de indruk wekken dat je stickers moet plakken om korting te krijgen lijkt mij gewoon fratsen, vooral omdat in eerdere reclames ze [doelende op AH] korting plakken als fratsen beschouwden en dat C1000 zich nooit zou "verlagen" tot dat niveau. Ze zeggen nu ook niet meer "geen fratsen" maar iets heel anders. stier8191, je zit gewoon nog in de ontkennende fase, is niet erg hoor....

smily

Ongelezen bericht door smily »

je houdt de consument dus voor de gek stier :?
de een die wel als een debiel staat te plakken betaald net zoveel als diegene die er een bloedhekel aan heeft om met dat soort dingen bezig te zijn? :shock: errug l*llig :roll:

Gast

errug l*llig
Je bedoelt gewoon lOllig toch? Ik vind de reactie van de 'medewerkers' echt fantastisch, ik stel m'n beeld t.o.v. de supermarktmedewerkers helemaal bij...

Duizenden klanten die geheel overbodig zitten te plakken, medewerkers die erin blijven geloven, de C1000 is lekker bezig!

Ik ga voortaan ook naar de Douwe Egberts-winkel en korting eisen op een mooi Senseo-apparaat zonder de vereiste 20.000.000 zegeltjes in te leveren. kijken wat ze zeggen. Dan eens kijken of er wat bij de Shell te regelen is. Deze 'openbaring' biedt perspectieven!

Geen I.Q. Dat scheelt.
:lol: :lol: :lol:

Gast

Nog een hele leuke frats bij de C1000. (Hillegom)
Zonder bon kan je de winkel niet uit. Je moet je bon langs een scanner halen om het hekje te openen. Koop je niets en loop je toch door het hekje (zoals ik zaterdag deed omdat ik niet wist wat voor systeem ze nu weer verzonnen hadden) gaat het alarm af. Word je teruggefloten door zo'n jochie die je dan verwijtend toespreekt dat je eerst naar hem moet komen om het hekje te openen.

woman4life

Ongelezen bericht door woman4life »

nou ja das ook zonde van het geld een stikkertje maken, met de folders mee laten verzeneden ach ja en dat terwijl je zonder stikker dus ook die korting krijgt,...

HansUitAmsterdam

Ongelezen bericht door HansUitAmsterdam »

Ik was in MUIDEN c-1000 nou ze waren het daar vergeten om het in de KASSA te zetten , dus ik dacht laat maar ziteen , anders moest ik weer terug rijden voor die 1 euro .
Maar ik zal niet de enigste geweest zijn .
LET OPP !!!!!!!!!!!1
NEEM Altijd een KASSABON OOK AL VRAGEN ZE HET .

Want je kan niks bewijzen achteraf .

Michellangelo

Word je teruggefloten door zo'n jochie die je dan verwijtend toespreekt dat je eerst naar hem moet komen om het hekje te openen.
Niet om het één of ander, maar dat lijkt verdacht veel op vrijheidsberoving ;)

ba ba

Ongelezen bericht door ba ba »

ik vind dat ze niet hoeven te vragen of je de kassa bon wilt
Ze horen die gewoon te geven
Maar hier bij de c1000 vragen ze het ook
En ik ga echt geen stickers plakken
Klets allemaal,dan houden ze het zootje maar

Gast

ik vind dat ze niet hoeven te vragen of je de kassa bon wilt
Geen Kassabon. Dat scheelt.

Noel

Ongelezen bericht door Noel »

Ik kom maar heel weinig bij de C1000 gewoonweg omdat ik de C1000 in mijn woonplaats, Huizen, een vreselijke winkel vind :twisted: .
De grootste frats in deze winkel hebben ze inmiddels afgeschaft maar moet echt even worden genoemd, het vlees werd op een gegeven moment verpakt op hard plastic schaaltjes welke dan (net als lege frisdankflessen) weer konden worden ingeleverd (50 Eurocent) en dan ook in een speciaal 'vleesbakjesinlerveraparaat' (wat kost zoiets eigenlijk?!) Al snel kwamen ze er achter dat dit niet ging werken en het systeem werd dan ook binnen no-time afgeschaft maar goed, ik had toevallig nog 6 bakjes liggen van de kipfilet die toen in de aanbieding was en aangezien ik bijna nooit bij de bewuste C1000 duurde het een aantal weken voor ik deze in ging leveren, helaas dat kon niet meer het apparaat was weg en de tijd dat de bakjes alsnog konden worden ingeleverd was voorbij :shock: over fratsen gesproken tjong jonge....

marieke U

Ongelezen bericht door marieke U »

De c1000 is al langer bezig met 'fratsen' want ik kan me herinneren dat ik een tijd geleden bij een pond bananen (o.i.d.) een Efteling (?)poppetje kreeg... Toen was de campagne Geen Fratsen, Dat scheelt nog in volle gang...

walt

Ongelezen bericht door walt »

Het blijkt uit deze discussie dat het helemaal afhankelijk is van de lokale vestiging van de C1000. Gelukkig dat er individueel nog vrijheid bestaat om met regels van het hoofdkantoor om te gaan. Bij de vestiging in ons dorpie hangt een groot plakkaat: U hoeft bij ons NIET te plakken voor bonuskorting. een warme douche dus voor de leiding van deze vestiging.

lolbroek

Ongelezen bericht door lolbroek »

kortingskaart is niet alleen een automatisme dat je gebruik maakt van de korting, als er iets mis is met een produkt - en helaas gebeurd dat af en toe - kun je snel worden gewaarschuwd.
AH weigert bepaald produkten als er iets mis is met de aflever-kwaliteit. Maar helaas zijn bepaalde leveranciers zodanig listig dat ze toch kans zien om ondeugdelijke of zelfs levengevaarlijke produkten in de schappen terecht te laten komen.
Of ik zegels wil plakken, dat maak ik zelf wel uit.

Gesloten