LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Carglass
Carglass
Een kleine doch belangrijk misverstand. Voorkom ongewenste kosten !
Carglass maakt reclame dat een sterretje in de voorruit gratis (in de meeste gevallen) gerepareerd kan worden. Inderdaad schijnbaar gratis; men dient wel zijn verzekerings maatschappij en polisnummer door te geven. De 'gratis' reparatie wordt wel doorgegeven aan de verzekering, de reparatie wordt verhaald op de verzekering met een hogere Bonus-Malus tot gevolg. Dereparatie is misschien gratis, maar uw verzekeing wordt wel duurder. Hoezo gratis ?!
Ik heb dit ook aan Carglass gevraagd/gemeld, maar daar krijg ik geen reactie.
Met vriendelijke groten,
Henri Levison
Carglass maakt reclame dat een sterretje in de voorruit gratis (in de meeste gevallen) gerepareerd kan worden. Inderdaad schijnbaar gratis; men dient wel zijn verzekerings maatschappij en polisnummer door te geven. De 'gratis' reparatie wordt wel doorgegeven aan de verzekering, de reparatie wordt verhaald op de verzekering met een hogere Bonus-Malus tot gevolg. Dereparatie is misschien gratis, maar uw verzekeing wordt wel duurder. Hoezo gratis ?!
Ik heb dit ook aan Carglass gevraagd/gemeld, maar daar krijg ik geen reactie.
Met vriendelijke groten,
Henri Levison
-
Re: Carglass
dat klopt inderdaad ik heb het bij mijn eigen verzekering eens nagevraagt hoe het allemaal zit nu maar het komt erop neer dat ik dan 1 jaar gelijk blijf met me verzekering en niet nog meer no claim opbouw voor 1 jaar.
en als je het zelf betaalt dan krijg je daar wel weer korting maar dat krijg je dan ook weer bij wat andere bedrijven, maar je hebt helemaal gelijk het is ook heel erg misleidend vind ik hoor.
en als je het zelf betaalt dan krijg je daar wel weer korting maar dat krijg je dan ook weer bij wat andere bedrijven, maar je hebt helemaal gelijk het is ook heel erg misleidend vind ik hoor.
-
lijkt me duidelijk wat er staat:
carglas repareert "gratis" de ster in je voorruit.
Carglas neemt contact op met de verzekeringsmaatschappij
de verzekeringsmaatschappij zet je no-claim stil voor een jaar...
gratis word dus betaald door de verzekering die dat doorberekent aan de klant.
Zeker een minpunt in dit hele verhaal, maar ja, 1 ding wist ik wel, voor niets gaat de zon op en zelfs dat is niet meer zeker
carglas repareert "gratis" de ster in je voorruit.
Carglas neemt contact op met de verzekeringsmaatschappij
de verzekeringsmaatschappij zet je no-claim stil voor een jaar...
gratis word dus betaald door de verzekering die dat doorberekent aan de klant.
Zeker een minpunt in dit hele verhaal, maar ja, 1 ding wist ik wel, voor niets gaat de zon op en zelfs dat is niet meer zeker
ff ter verduidelijking.
ik ben er ook ingetuind en dat zgn is idd niet gratis dat kost je ± 600 euro voor een klein gaatje wat ze niet eens goed hebben gemaakt.
ik kwam erachter toen ik te horen kreeg dat ik een schade had gehad bij navraag bleek dit dus dat zgn gratis te zijn.
volgens unive zijn ze dit soort geintjes voortaan echt beu
ik ben er ook ingetuind en dat zgn is idd niet gratis dat kost je ± 600 euro voor een klein gaatje wat ze niet eens goed hebben gemaakt.
ik kwam erachter toen ik te horen kreeg dat ik een schade had gehad bij navraag bleek dit dus dat zgn gratis te zijn.
volgens unive zijn ze dit soort geintjes voortaan echt beu
-
waarom snapt Michellangelo me dan wel gast?
Als Unive 'dit soort geintjes zat is', waarom betalen ze dit dan uit? Je hebt toch geen toestemming gegeven aan Carglass om het bedrag bij jou verzekering te declareren? Dus Unive mag de betaling weigeren en Carglass kan fluiten naar z'n geld omdat het gratis is.
Car glas zet ook nieuwe ruiten, bij breuk etc. Het blijkt dat deze ruiten niet dezelfde kwaliteit hebben als de originele, gevolg, geendarantie meer bij de dealer.
elke verzekering is deze misleiding beu vraag het maar na.Als Unive 'dit soort geintjes zat is', waarom betalen ze dit dan uit? Je hebt toch geen toestemming gegeven aan Carglass om het bedrag bij jou verzekering te declareren? Dus Unive mag de betaling weigeren en Carglass kan fluiten naar z'n geld omdat het gratis is.
gratis is gratis en niks anders.
unive e.a. betaalden gewoon omdat ze een factuur krijgen, alleen omdat er veel mensen beginnen te klagen gaan ze eindelijk actie ondernemen