LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 04 mei 2015 11:56
Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald
Op 2 januari 2015 een Samsung Galaxy Tab 3 gekocht bij Expert waarop een cashbackactie zat van €50. Op 18 januari formulier, kopie aankoopbewijs en streepjescode opgestuurd naar Samsung. Verwerkingstijd zou 6-8 weken zijn. Na 8 weken een mail gestuurd waar m'n geld bleef, geen reactie. Nog 4 weken later via de website van Samsung gevraagd wanneer ik mijn €50 kon verwachten. Toen wel reactie: men beweerde mij een mail te hebben gestuurd op 28 januari waarop ik niet had gereageerd. Die mail heb ik nooit ontvangen. Ik heb ze diverse malen verzocht de mail aan mij te forwarden, zodat ik het met eigen ogen kan zien dat ze mij inderdaad hebben gemaild. Dat kunnen ze niet. Laatste reactie van Samsung: de actie is al afgelopen, dus u bent te laat.
Op 1 mei heb ik gezegd OF jullie storten de €50 waar ik recht op heb, OF jullie sturen mij alsnog de mail die jullie beweren verzonden te hebben op 28 januari, anders dien ik een officiële klacht in. Sindsdien is het stil.
Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen?
Op 1 mei heb ik gezegd OF jullie storten de €50 waar ik recht op heb, OF jullie sturen mij alsnog de mail die jullie beweren verzonden te hebben op 28 januari, anders dien ik een officiële klacht in. Sindsdien is het stil.
Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen?
-
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18
Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald
Kan jij bewijzen dat je alles opgestuurd hebt naarSamsung en dat het daar ook aangekomen is?
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 04 mei 2015 11:56
Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald
Ik heb het niet aangetekend verstuurd, als je dat bedoelt. Maar blijkbaar hebben ze wel iets van mij ontvangen, ik sta geregistreerd met een actiecode en ze beweren dus dat ze mij hebben gemaild. Overigens heb ik alle opgestuurde info digitaal, dus ik kan het ze zo nogmaals sturen.
-
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18
Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald
Als je meent dat je recht hebt op die €50, dan zal je naar de rechter moet.Marieke1971 schreef:Overigens heb ik alle opgestuurde info digitaal, dus ik kan het ze zo nogmaals sturen.
Laatst gewijzigd door Radar op 06 mei 2015 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Off-topic bijdrage verwijderd
Reden: Off-topic bijdrage verwijderd
Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald
TS heeft gewoon 100% gelijk en staat in haar recht, in deze zou Samsung moeten kunnen aantonen dat ze haar WEL gemaild heeft voordat de cashback-actie afgelopen was.
Als ze dat niet kunnen zijn ze in gebreke, heel simpel. Als ze dat wel kunnen dan zou er iets aan de hand kunnen zijn met emailprogramma/provider instellingen van de klant.
echter zomaar die 50€ van Samsung claimen gaat moeilijk worden dat snap ik ook, maar dat neemt niet weg dat ze niets maar dan ook niets fout gedaan lijkt te hebben en in haar recht staat. Ik geef haar het voordeel van de twijfel.
Die cashbackactie lijkt nu meer op een lokkertje, dat doet samsung toch echt zelf.
Als ze dat niet kunnen zijn ze in gebreke, heel simpel. Als ze dat wel kunnen dan zou er iets aan de hand kunnen zijn met emailprogramma/provider instellingen van de klant.
echter zomaar die 50€ van Samsung claimen gaat moeilijk worden dat snap ik ook, maar dat neemt niet weg dat ze niets maar dan ook niets fout gedaan lijkt te hebben en in haar recht staat. Ik geef haar het voordeel van de twijfel.
Die cashbackactie lijkt nu meer op een lokkertje, dat doet samsung toch echt zelf.
Laatst gewijzigd door Radar op 06 mei 2015 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Off-topic bijdrage verwijderd
Reden: Off-topic bijdrage verwijderd
Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald
Wat beweren ze dat de inhoud van de mail is? Was je inzending incompleet?
-
- Berichten: 4399
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald
Marieke1971 schreef:Op 2 januari 2015 een Samsung Galaxy Tab 3 gekocht bij Expert waarop een cashbackactie zat van €50. Op 18 januari formulier, kopie aankoopbewijs en streepjescode opgestuurd naar Samsung. Verwerkingstijd zou 6-8 weken zijn. Na 8 weken een mail gestuurd waar m'n geld bleef, geen reactie. Nog 4 weken later via de website van Samsung gevraagd wanneer ik mijn €50 kon verwachten. Toen wel reactie: men beweerde mij een mail te hebben gestuurd op 28 januari waarop ik niet had gereageerd. Die mail heb ik nooit ontvangen. Ik heb ze diverse malen verzocht de mail aan mij te forwarden, zodat ik het met eigen ogen kan zien dat ze mij inderdaad hebben gemaild. Dat kunnen ze niet. Laatste reactie van Samsung: de actie is al afgelopen, dus u bent te laat.
Op 1 mei heb ik gezegd OF jullie storten de €50 waar ik recht op heb, OF jullie sturen mij alsnog de mail die jullie beweren verzonden te hebben op 28 januari, anders dien ik een officiële klacht in. Sindsdien is het stil.
Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen?
Hhmmm ik heb met een andere casback van samsung meegedaan, febr 2015, en kreeg ind na een week of 6 tot 8 het bedrag terug. Wel heb ik diverse berichten gehad waarbij samsung melde dat hadden ontvangen, controle hadden uitgevoerd en deze ok was en laatste mail dat was overgemaakt.
Tsja, wat kun je nog doen.......social media ? Plant het op hun fb, twitter account oid ? Er zijn vele welke de cashback niet ontvangen en daar zal vast een gedeelte bijzitten welke niet goed heeft opgestuurd en een gedeelte welke wel goed heeft gedaan maar niet goed i verwerkt oid.
Jij hebt alles nog digitaal, wellicht dat samsung dus via social media wel reageert.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 04 mei 2015 11:56
Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald
Allen, dank voor het meedenken. Ik weet niet wat er in de mail stond, want ze kunnen hem niet ophoesten. Facebook is nog wel een goeie, die ga eens proberen. En ik heb ook via klachtenkompas.nl een klacht ingediend.
Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald
Probeer gewoon nog een keer te bellen. Misschien krijg je nu iemand aan de lijn die wat meer kan inzien en wil helpen. Het is natuurlijk te zot voor woorden: "we doen het niet omdat het systeem zegt dat een mail/brief werd verstuurd, maar we weten niet wat er in stond."
-
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 03 dec 2014 14:27
Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald
Ga naar de officiële Samsung website en onder het kopje contact staat een chatfunctie. Daar zijn ze vaak erg vriendelijk en behulpzaam. Kost niets (en ook bijna geen moeite)
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 04 mei 2015 11:56
Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald
UPDATE: via de Facebookpagina van Samsung is mijn klacht keurig opgelost. Ik heb alle info nogmaals opgestuurd en gisteren bericht gekregen dat ik alsnog mijn cashback terugkrijg. Hoera!
-
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 03 dec 2014 14:27
Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald
Fijn zo, mijn ervaring is ook dat de klantenservice erg goed is via social media en de chat.Marieke1971 schreef:UPDATE: via de Facebookpagina van Samsung is mijn klacht keurig opgelost. Ik heb alle info nogmaals opgestuurd en gisteren bericht gekregen dat ik alsnog mijn cashback terugkrijg. Hoera!