Ik heb met Cillit bang mijn glazen badwand schoongemaakt. Nu heb ik waarschijnlijk een deel niet direct/of voldoende afgespoeld. Gevolg allemaal strepen. De consumentenafdeling adviseerde mij de ruit nogmaals met Cellit bang te reinigen; resultaat niets. Hun volgende advies was de ruit met een keramische kookplaat reiniger te reinigen, resultaat wederom niets. Het lijkt echt of de strepen in het glas zitten, maar volgens de consumentenafdeling van Cillit bang is dit onmogelijk, en hebben zij deze klacht nog nooit eerder gehad.
Ik heb dit nagevraagd bij de leverancier van onze badwand. Volgens hem komt dit heel vaak voor. Cillit bang schijnt een stof te bevatten die iets oplost wat ook in glas zit, vandaar de strepen. Zijn er inderdaad meer mensen die hier ervaring mee hebben?
[/i][/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Cillit bang
Re: Cillit bang
Mijn badkamerspiegel zit ook helemaal onder de strepen na het gebruik van deze agressieve vloeistof, want dat is het! Deze gaan er ook niet meer van af.
probeer eens een beetje sigaretten as vermegd met olie
auto olie of zoiets geen bakolie en in de lengte van de strepen
poetsen niet draaien geef u 80% kans dat ze verdwijnen.
gr. hans. nb en niet meer dat spul gebruiken
auto olie of zoiets geen bakolie en in de lengte van de strepen
poetsen niet draaien geef u 80% kans dat ze verdwijnen.
gr. hans. nb en niet meer dat spul gebruiken
De vloeistof van dit middel tast de beschermlaag van het glas aan.
Dat is het euvel. Helaas niet meer te herstellen.
Dat is het euvel. Helaas niet meer te herstellen.
WIj hadden exact hetzelfde probleem met onze douchedeur. We kregen het advies om dropwater (pondje drop in 2 lit. water laten "weken") en dat vermengen met grove koffie. Klinkt heel absurd en ik had m'n bedenkingen maar heb het toch geprobeerd. En warempel, de strepen zijn weg! De fles Cillit Bang heb ik weggegooid en ik koop dit spul NOOIT meer!!
Succes ermee!
Succes ermee!
Ik was al driftig op zoek naar sigarettenas, maar dat was erg lastig.
Alhoewel ik die zak drop liever opeet, wil ik het graag toch proberen. Moet ik de drop koken in die 2 liter water, of laten weken, maar hoe lang dan ongeveer. Die scheppen koffie zijn dan zeker voor het schuureffect?? Moet die alles nog inweken? Ben echt heel benieuwd, vast bedankt voor uw reactie
Alhoewel ik die zak drop liever opeet, wil ik het graag toch proberen. Moet ik de drop koken in die 2 liter water, of laten weken, maar hoe lang dan ongeveer. Die scheppen koffie zijn dan zeker voor het schuureffect?? Moet die alles nog inweken? Ben echt heel benieuwd, vast bedankt voor uw reactie
Ik was al driftig op zoek naar sigarettenas, maar dat was erg lastig.