| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] CLW Duitse lotto 6/49
-
Martino
CLW Duitse lotto 6/49
Ik wordt niet goed van de sweepstake mails van CLW. EEn bedrijf met haar postbus in Maasbracht. Zonder er iets voor te doen zou ik weer eens 50.0000 euro gewonnen hebben. Als je het 0900-nummer belt is er slechts een voice-respons systeem dat je te woord staat. (0900-5052505).
Is er iemand die weet waar dit vanuit gaat en wie heeft hier goede of, zoals ik verwacht, slechte ervaringen mee.
Is er iemand die weet waar dit vanuit gaat en wie heeft hier goede of, zoals ik verwacht, slechte ervaringen mee.
-
Gabber
Re: CLW Duitse lotto 6/49
Er is wat aan te doen
1. De brief voor zichten openmaken en er iets vies in doen en voorzichtig dicht maken en RETOUR ZENDEN.
Geen postzegel plakken hoor!
2. De brief opmen maken niet lezen of invullen een baksteen opzoeken hier een pakje van maken briefje erin met de tekst ZO ZWAAR LIGT DIT OP MIJN MAAG dan retour zenden via het postkantoor ZONDER PORTO uiteraard, zij betalen de porti.
Hierna wordt er door hun geen post meer gezonden want dat koste geld.
DUS GEEN PORTI BETALEN.
-
schummi
Re: CLW Duitse lotto 6/49
Ik kreeg regelmatig van zo'n soort post maakte het niet open en zette op de envelop retour afzender wens zo'n soort post niet te ontvangen.
Ik krijg niks meer thuis gestuurd.
Ik krijg niks meer thuis gestuurd.