LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ConsumentenBond neemt consumenten niet serieus

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
J_W
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 sep 2012 21:46

ConsumentenBond neemt consumenten niet serieus

Ongelezen bericht door J_W »

Vandaag ontving ik ( geen lid van ConsumentenBond) een e-mail,met daarin de mededeling een volledig GRATIS e-boekje te bemachtigen door naar deze url te surfen:

http://www.cb-tools.nl/Planner/

Ik dacht,dé ConsumentenBond is een serieuze onderneming dus gewoon eens aanvragen.

Ik belde het gratis nummer,welke er vermeld staat...en deed in eerste instantie NIET mee aan hun vragenlijstje...en hup ..toen bleek,dat ik slechts dat gratis e-boekje wenste te ontvangen ...werd de verbinding abrupt afgebroken.
Stoer als ik ben ..ik deed het opnieuw en deed nu wel mee aan alles,wat er werd verzocht (in hun keuze-menu)
DEze vragen sloegen nergens op,want ik had nog geen medewerker/werkster gesproken...terwijl je daarover bijvoorbeeld de vraag kreeg "Sprak ons personeel U vriendelijk toe ..etc .. Geef een cijfer van 1 tot 10 (1 slecht ........10 Zeer goed ,blabla)

Nadat ik dit vragenlijstje had volbracht ...JA ECHT ..opnieuw werd de verbinding grofweg en zeer a-sociaal verbroken....en ik zit nog altijd te koken van woede en ongeloof..

Hopelijk kan meneer Combé over deze schandalige behandeling van consumenten tijdens een uitzending uitleg komen geven ,over deze gang van zaken.

PS. Deze " actie" duurt overigens nog tot 19 Oktober 2012.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: ConsumentenBond neemt consumenten niet serieus

Ongelezen bericht door Frantic2 »

ik heb mij al tenminste 3 keer afgemeld van hun nieuwsbrief.....1 keer raden welke bond mij nog steeds bestookt met mailtjes?

Jammer hoor maar gewoon niet meer op reageren en niet gaan koken of woedend worden, is slecht voor je gezondheid..

bosse bol
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 sep 2011 21:56

Re: ConsumentenBond neemt consumenten niet serieus

Ongelezen bericht door bosse bol »

Ben 40 jaar lid geweest en altijd trouw betaald.
Na 40 jaar had ik ze nodig aangaande een garantie.
Na 40 jaar dus geen lid meer zegt genoeg dacht ik zo.

Gesloten