LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Creative Must Haves promotie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Remonv

Creative Must Haves promotie

Ongelezen bericht door Remonv »

Op 16 november heb ik een Creative Zen V Plus 2 GB gekocht bij bol.com.

Op de website van bol.com stond dat er een "15 euro terug" actie van Creative gaande was inclusief een linkje naar een PDF bestand die ingevuld moest worden.

De actie was kort samengevat:

Wie tussen 15 november 2007 en 15 januari 2008 o.a. een Creative Zen V Plus 2 GB kocht, kreeg na invullen van het formulier en het toevoegen van een kopie aankoopbewijs en uit de kartonnen verpakking geknipte streepjescode, binnen 3 weken 15 euro + 60 cent frankeerkosten retour.

Op de dag dat ik de speler binnenkreeg (17 november 2007) heb ik meteen aan bovenstaande eisen voldaan en alles naar het adres in Frankrijk opgestuurd. Ik heb er zelfs een Priority-zegel opgeplakt, het geheel gewogen op een brievenweegschaal en ruim voldoende gefrankeerd.

De envelop was voorzien van een duidelijk leesbaar adres en afzender. (met laserprinter in Arial font gedrukt)

Nu is het bijna 3 maanden later en heb ik nogsteeds niet de beloofde 15 euro gekregen.

Een telefoonnummer of een emailadres van Creative is onvindbaar.

De speler is inmiddels verkocht, maar de originele bon/factuur heb ik nog.

Ook ben ik nog in het bezit van het actieformulier in PDF formaat, waar alle voorwaarden op staan.

Wat nu te doen?

kanovaarder

Re: Creative Must Haves promotie

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Wat te doen?

Bol.com erover aanspreken.
Zij hebben het product aan u verkocht inclusief die reclameactie.
Lat Bol.com het maar terughalen bij hun leverancier!

Grootvader

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Dan komt bij mij de vraag of de envelop wel aan is gekomen.

Zo niet, dan heb je helaas nergens recht op.

Want die envelop moet tuurlijk wel binnen die gestelde termijn binnen komen. Zo niet, dan heb je helaas pech.

Ik weet niet of het kan, maar is in zo'n geval niet een mogelijkheid om die envelop aangetekend te versturen?
Dan weet je zeker dat die envelop wel aankomt, en zo niet, dan kun je de postverstuurder aansprakelijk stellen.

Het beroerde nu is dat je niet kunt aantonen dat je die envelop wel verstuurd hebt.

Het kan ook zijn dat die envelop wel is aangekomen, maar dat men daar heel laks is.

Wat je nu het beste kunt gaan doen (ik weet niet of je het al gedaan hebt) is Creative opbellen en vragen naar de stand van zaken.

jdek

Ongelezen bericht door jdek »

Nou als dat soort reclames naar het buitenland verzonden moeten worden, zijn de kosten volgens mij zo hoog dat het voordeel al bijna weg is.

Hier in Nederland is het meestal geld retour naar of een antwoordnummer of je krijgt den postzegel nook vergoed.

maar stuur er gerust een aangetekende brief achteraan, of bel naar Frankrijk met een half uur in de wacht.

thomasdegraaff

Ongelezen bericht door thomasdegraaff »

Ik had ook een Zen V Plus 2GB aangeschaft met de beloofde korting. Brief opgestuurd.. Ik kreeg na enige tijd een brief terug waarin stond dat ik niet alle benodigde info had gegeven. Dat klopt niet, ik had precies gedaan wat er gevraagd werd. Toch nog een brief gestuurd.. daar kreeg ik vervolgens geen antwoord meer op. Toen de technische dienst gebeld, en het volgende emailadres gekregen:
[email protected]

Hier heb ik een email naartoe geschreven, en binnen enkele uren kreeg ik het antwoord dat de benodigde gegevens waren aangepast en het bedrag zo snel mogelijk op mijn rekening zou worden overgemaakt.

Succes ermee.

Gesloten