LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DA telefoon aktie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
ria2004

DA telefoon aktie

Ongelezen bericht door ria2004 »

aktie bij DA. Mobiele telefoon gratis van T Mobile en incl beltegoed voor euro 29,--. Ik besteld. Bestelling komt maar niet. :cry: Weer bellen/emaillen .eerst DA dan doorgestuurd naat T Mobile dan naar Laister dan weer naar Laister (distributiecentrum). 10 telefoontje later. Uw krijg de telefoon niet omdat u op uw vaste telefoon een blokkade heeft???. :shock:
Blijkt een blokkade van TELE 2????.
Dus via DA , T Mobile, Laister en dan TELE 2??
stond niets van in de folder. wist ook niet dat T Mobile iets met TELE 2 te maken had. Het gratis beltegoed ben ik nu kwijt (en ik heb het niet eens gehad) aan telefoonkosten om er achter te komen dat ik de telefoon niet krijg :roll: 10 eurocent p.m.

topery

Re: DA telefoon aktie

Ongelezen bericht door topery »

Maar waarom heeft u op uw vaste telefoon een blokkade van Tele 2?

Satellite

Ongelezen bericht door Satellite »

Rekening niet betaald? 8)

topery

Natuurlijk is dat ieders 1e reactie, maar daarom stel ik ook een vraag.

Liever niet meteen een conclusie trekken satellite, er kan altijd een andere oorzaak of conflict zijn. :wink:

Satellite

Ongelezen bericht door Satellite »

Om hoeveel zullen we wedden, topery? :wink:
Overigens was het van mij ook een vraag he :wink:

topery

Je stelde inderdaad een vraag, maar die emoticon kopte hem wel in hoor! Ik stelde een open vraag (zo noemen ze dat geloof ik)
Ik kan het me niet veroorloven om te wedden, stel je voor dat ik verlies.

Maar ben ik nog steeds wel benieuwd waarom mevrouw een blokkade heeft van Tele2

ria2004

Ongelezen bericht door ria2004 »

mevrouw zal even reageren. Weet dus niets van een blokkade van tele 2 heb nog nooit gebruik gemaakt hiervan, dus ben ik aan het uitzoeken. maar waar het mij ook om gaat dat als ik een t mobile telefoon aanschaf wat dan het verband is met Tele2. Een mobiel aanschaffen in de winkel vragen ze toch ook niet of er een blokkade zit op mijn huistelefoon.

topery

Tele2 wordt als het ware wederverkoper van de mobiele diensten van een partij die een eigen mobiel netwerk heeft. KPN-dochter E-Plus, Vodafone of T-Mobile.Tele2 verkoopt vervolgens onder eigen merk prepaidkaarten. De inkomsten deelt ze met de netwerkeigenaar.

Dit vond ik na even googlen, Tele2 vind blijkbaar dat zij een relatie met u hebben, ik heb daar geen mening over.

Gesloten