het pet shop dierenhotel was niet echt een superaanbieding, want hij is nu gewoon te koop op de intertoys site voor 16,99! bij zoeken pet shop invoeren, en dan zie je hem vanzelf.
groetjes claudia
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dagaanbiedng Intertoys 31 oktober
Re: Dagaanbiedng Intertoys 31 oktober
Da's lekker, ik denk joepie, toch nog een leuke aanbieding, maar nee, je hebt het verkeerd gezien, dit dierenhotel is ook op de intertoys site 49,95. Waar je die 16,99 vandaan haalt ik weet het niet maar leuk vind ik het niet. Gr, syl.
ik heb het zeker niet verkeerd gezien, je bent gewoon te laat. hij heeft 2 dagen voor 16,99 op de site gestaan. als je bij zoeken op de intertoyssite pet shop invoerde, kon je hem gewoon bestellen. ik had ook een berichtje op marktplaats gezet, en ik heb verschillende bedankmailtjes gehad van mensen die hem gekocht hadden voor 16,99. misschien komt ie nog voor die prijs, bel anders de klantenservice van intertoys.
groetjes claudia
groetjes claudia
-
Stond er gisteren inderdaad overdag op voor 16.99
-
nu weer een zelfde actie als met het petshop huisje. maar nu het kersthuisje van playmobil!!
om 8.56 waren ze op internet al niet meer te bestellen, de vraag of ze ze wel te bestellen waren. Kijken of ik ook gecompenseerd wordt
eugenie
om 8.56 waren ze op internet al niet meer te bestellen, de vraag of ze ze wel te bestellen waren. Kijken of ik ook gecompenseerd wordt
eugenie