LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Bungels Actie bij Super de Boer (Konmar)

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Gerrie2007

De Bungels Actie bij Super de Boer (Konmar)

Ongelezen bericht door Gerrie2007 »

Vorige week kreeg ik geen Bungels bij mijn boodschappen bij Super de Boer, omdat de winkel die niet meer op voorraad had. Ik kreeg een aantekening op de bon, met de mededeling dat de Bungels er volgende week weer zouden zijn, en dat ik ze dan alsnog zou krijgen.

Toen ik deze week opnieuw mijn boodschappen deed bij Super de Boer hing er een klein briefje bij de kassa dat de Bungels niet leverbaar waren.

Een medewerkster bij de klantenservice bij Super de Boer wist mij telefonisch te melden dat er geen Bungels meer op voorraad waren, dat deze uit China moesten komen, en niet meer besteld werden!
Des te opmerkelijker is dat de reclames op televisie, radio en internet nog steeds lopen.
En nog vreemder is, dat de actie nog steeds in de winkel zelf wordt gevoerd en nog wel met grote plakaten.

DennisThePennis

Re: De Bungels Actie bij Super de Boer (Konmar)

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Dit is alweer de zoveelste onzinnige actie van Superdehoeah (Kommah) ... koop gewoon bij een supermarkt waar alles een stuk goedkoper is, dan houd je onderaan de kassabon geld over en kun je bij de Bart Smit tenminste echt speelgoed kopen.

En mocht je willen weten waar al die Chinese bungels gebleven zijn: de meesten zijn achterover gedrukt door het (onderbetaalde) Superdehoeah personeel (ik ken zo'n personeelslid). Moet je 'ns checken wat er bij hen thuis bungelt ... :lol:

marie21

Ongelezen bericht door marie21 »

Hallo,
Ik vind het nog geen praat waard eerlijk gezegt, het is iets wat je gratis bij producten krijgt!!!!!
Ik zou me niet zo druk maken om die Bungels, er staan er genoeg op internet te ruilen.
en op rommelmarkten kom je er ook dalijk weer zat tegen.
Het is toch allemaal maar even.
Wat kosten die dingen nou.

Het is een actie van een winkel, wat dan ineens een succes word, net als de Wuppies, het is gewoon een extraatje van de winkel, dus dan hebben ze er niet genoeg, sjah leuk is het niet, maar er zijn ergere dingen.
Ook ik had een koe dubbel die ik wou ruilen voor een andere, maar dat mocht ook niet, ik moest wachten tot zaterdagmiddag, voor de ruilbeurs, nou ik heb op zaterdagmiddag ook wel wat beters te doen.
Maar je kunt idd eigenlijk beter naar een goedkopere winkel gaan en het geld dat je uitbespaart, naar de speelgoed winkel gaan, maar goed zo'n actie is dan weer leuk, een huisje wat je erbij krijgt, de kick van wat zit er in, heb ik het al, en vervolgens word er eigenlijk nooit meer iets meegedaan, of heb ik het mis.
Succes ermee.

Shine

Ongelezen bericht door Shine »

Ze hebben nu toch zoiets van een monopoly actie lopen? Kaartjes, straatjes sparen voor nog meer onzin.....
Bungels, kaartjes en weet ik wat. Doe wat van de verkoopprijs af in plaats van dit soort domme acties.
De drukte omdat een bungel niet meer besteld/geleverd kan worden is te zot voor woorden. Wederom geneuzel om niks.
Bart Smit, blokker heeft ze vast in tigtallen te koop. Bij blokker krijgt u er zelfs nog een dukaat bij ook. Sparen voor..juist, nog meer ander rommel.
Waar hebben we het over, een pluche ding aan een kettinkje wat je aan tas of weet ik wat laat bungelen en na enkele weken door smerigheid alweer de prullenbak insmijt.
Zou er bij diefstal van zo'n bungel ook aangifte gedaan worden?

Sorrie ongetwijfeld wat melig flauw dit schrijven.

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Hallo,
Ik vind het nog geen praat waard eerlijk gezegt, het is iets wat je gratis bij producten krijgt!!!!!
Je kan ook gewoon Super de Boer en Konmar mijden! Ben je goedkoper uit (zelfs als je naar AH gaat) en met het geld dat je overhoudt kan je iets kopen dat echt de moeite waard is in plaats van gratis Bungels of whatever.

triangel

Ongelezen bericht door triangel »

Super de Boer??? Je reinste kinderlokkerij dat is het!

Gesloten